Tämä on keskustelu Kaapeliasiat - RGB/S-Video/SCART/Pelit/DVDt/TV, Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ATENATOR un. Telkkarini on Saloran 28 tuumainen ja jotain 4 vuotta vanha ja tukee S-Videota ja ...
|
Happamia, sanoi kettu mielenterveyslääkkeistä.
|
Kono sora wo daite kagayaku
Shounen yo shinwa ni nare!
Nuo kaikki tarvitsemasi löytyy Fimifriikistä (www.filmifriikki.fi) ja esim. RGB kaapeli jossa on myös 2xrca audio + rca video out liitettävissä kaapelin väliltä scartin lisäksi maksaa 10... |
Onko semmosta RGB-kaapelia, jossa on audio R/L piuhat erikseen. Ku ei tosta mono telkusta saa oikeen mitään irti. |
|
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Linkki |
En halua mainostaa mut esim. ostamani RGB kaapeli 6.90 eur eli 41mk www.kouluelektroniikka.fi (ei o mun firma) |
|
TT
terve, |
Kiitos vastanneille. Päädyin tilaamaan rgb-kaapelin ja regionX:n ja sit sonyn kaken mukavuutta tuomaan ku ohjaimen piuhan pituus jää vajaaksi. Täytyy sanoa että paljosta olen jäänyt paitsi...varsinkin pelien kohdalla. GT3 on loistava peli sillä peruspiuhalla mutta RGB se vasta pelin tasoa nostikin. Värit ja detaljit nousivat uudelle tasolle. |
Olenko kytkenyt piuhat oikein. |
Tämä ei nyt ole vastaus kysymykseesi, mutta osta RGB-johto n.50mk ja jos katot DVD:tä niin lisäksi Region X. Saat huomattavasti paremman kuvan (ainakin minä sain). |
|
Happamia, sanoi kettu mielenterveyslääkkeistä.
|
Ainakin 25" panasonicissa pitää valita s-video otto päälle. Onnistuu kun painaa kahdesti sitä av-nappia joka tukee s-videota. |
Nyt sen vastaa huomaa mikä olisi voinut tehdä jo aiemmin mutta parempi myöhään kuin milloinkaan... |
|
Markkinoilla on kahdenlaista johtoa liikkeellä: sellainen jossa on ainoastaan s-videon lisäksi kaksi audio johtoa ja sitten on sellainen jossa näiden lisäksi on se keltainen johto kuvaa varten. Jos kytket kaikki neljä johtoa (siis sen keltaisenkin) niin kuva menee komposiittimuodossa televisioosi. Jos sitten poistat tuon johdon kesken pelin/elokuvan niin kuva häiriintyy pahasti. |
Kiitoksia avusta! |