Tämä on keskustelu Toimimattomat DVD:t PS2:lla, Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Matrix:sin kanssa on ollut ongelmia(niinkuin tuossa listassa jo mainittiin). Mutta muiden kanssa ei ole ollut yhtään ongelmia ....
Matrix:sin kanssa on ollut ongelmia(niinkuin tuossa listassa jo mainittiin). Mutta muiden kanssa ei ole ollut yhtään ongelmia |
Luuletkos olevasi hetero, todista se http://www.testimaa.com/inhetero/test.asp.
Angelin ensimmäisen kauden kolmas levy ainakin itselläni bugaa. |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Black Hawk DVD:n tökkiminen on mainittu lukemissani DVD arvosteluissakin. Eli häikkä levyissä ei soittimissa. |
Nyt pelaan:
mitenkäs yleisesti nuo poltetut dvd levyt on toiminu. alkoi ihmetyttää kerran uusien koneiden mainoksissa on että dvdrrät toimivat näissä. itse tuossa kokeilin vanhanssa koneessani polttamani levyn ja komeasti toimi ilman mitään säätämisiä tai mod piirejä. |
Mulla ei viimeisin Matrix lähtenyt käyntiin ollenkaan. Tuli juuri tuo Unable to read disc ilmoitus. Paha lähteä palauttamaan, kun ostin leffan Siljan laivalta. |
Oh my God! They killed Kenny!..
Wrestlemania XX ei toimi ainakaan minun PS2:sella. Disc Read Error tulee. Tiedoksi kaikille vapaapainin ystäville |
From Hell: bugaa about puolessa välissä. Ei voi katsoa loppuun. |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Mulla Future Films:n Caligula pysähtyy yhteen tiettyyn kohtaan aina. Mutta sen kohdan yli kelaamalla tai seuraavaan sceneen hyppäämällä leffa pyörii loppuun saakka ongelmitta. Muut Future Films:n leffat (The Company of the Wolves, Highlander 2, Jin Roh: The Wolf Brigade ja Dog Soldiers) toimii loistavasti. |
Humppaa tai kuole!
Outoa, mulla on toiminu kaikki moitteitta.. Käytössä on 2v vanha kone. Sen ei pitäny toistaa DVD-R levyjä mutta yllätyksekseni huomasin että pyörii kuin mikä tahansa muukin levy.. |
"Don't hate the player if you can't play the game" - Bomfunk MC's
GT4 kuvia
Rock 'n' Roll High Schoolin, Conan the Barbarianin ja Supermanin kohdalla elokuvat ovat pyörineet puoleen väliin saakka, jonka jälkeen ovat sanoneet itsensä irti. |
- "Does fighting ever solve anything?"
- "Yes.. When you beat Bison, Guile gets to see his old friend Charlie." - Brandon DiCamillo