Tämä on keskustelu Toimimattomat DVD:t PS2:lla, Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Kirjauduin juuri hetki sitten Ps2fin:nniin ja tuli mieleen et "Lord Of the Rings" "The fellouship of the ring" Ei toimi ...
Kirjauduin juuri hetki sitten Ps2fin:nniin ja tuli mieleen et |
:D The World is Our to Lead...!
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Tuli sitten tälläinen tapaus vastaan kun The Way of the Gun. on uk-versio, eika edes kovin naarmuinen, tulee vaan etta disc read error, kone on ikivanha, ja ajurit on mallia 1.20E. saattaa tietysti olla etta toimisi uudemmilla ajureilla, mutta nyt ei suostu lataamaan koko levya.. onneksi oli vuokrattu eika oma. |
|
Out cold- komedia ei toimi ps2. |
From strange eons where even death may die.
Täytyy koputtaa puuta, mutta minulla on kaikki DVD-leffat toiminut tähän mennessä. Kone on 1,5 v. vanha ja leffoja on tullu katottua muutama viikossa. En ole päivittänyt ajureita joten ihan tehdas setillä on toiminut hyvin. En olo myöskään kaukosäädintä hommannut. |
Hugh Grantin Poika toimii PS2:lla, mutta ei BillBoxilla... |
onko kukaan törmännyt vastaavaan: tilasin playsta The Doors dvd ja Chasing Amy dvdn (molemmat R2) ja ne eivät toimi mun ps2:ssa. |
|
The great cities have risen and fallen. Civilization's grip on mankind has grown weak and arthritic. Dark forces seek to renew forgotten covenants, and primordial beasts reclaim the wilderness. Out of the frozen north, a man emerges - a man of a barbaric age, whose merciless savagery may be the only key to his survival. They call him Korgoth!
|
|
The great cities have risen and fallen. Civilization's grip on mankind has grown weak and arthritic. Dark forces seek to renew forgotten covenants, and primordial beasts reclaim the wilderness. Out of the frozen north, a man emerges - a man of a barbaric age, whose merciless savagery may be the only key to his survival. They call him Korgoth!
tietääkö kukaan et toimiiko nuo cky1,2,3 skeitti leffat ps2:ssa kuulin et ne näkyy mustavalkoisena ps2:sen vanhimmissa ajureissa mut et jos ostais sen kaukosäätimen ja laittais ne uudet ajurit ni toimisko sitten.tekis mieli tilata nuo cky:t vaikka oon nähny ne miljoona kertaa mut mulla ei oo omana kun nelonen ja sekin vhs |
|
"HDTV compatible."
ei mut yhellä tutulla oli semmonen ihan vnha ps2 jossa oli vanhimmat ajurit sillon ne näky mustavalkoisena mut sit se osti uuden ps2:sen jossa oli uudet ajurit sit ne näky normaalisti et toimiskohan tossa kaukosäätimen ajureissa. |
Osaks tähän liittyvä kysymys ku itellä on noita DVD-leffoja, jotka ei pelaa: |
Seuraavien DVD-elokuvien kanssa PS2FINin jäsenillä on ollut ongelmia: |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
Ylläoleva lista ei liene kuitenkaan 'the definitve PS2:ssa toimimattomien dvditten lista' eli ainakin osa tuon listan levyistä on minulla toiminut moitteetta (Gladiator, Matrix, Phantom Menace, Hiipivä tiikeri...). |
|
Nyt pelaan:
|
"HDTV compatible."
Itse en ainakaan huomannut mitään eroa levyjen toimivuudessa verrattuna alkuperäisiin ajureihin ja kaukosäätimen mukana tuleviin. |