Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 9 / 11 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567891011 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 161 - 180 / 210

Toimimattomat DVD:t PS2:lla

Tämä on keskustelu Toimimattomat DVD:t PS2:lla, Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Kirjauduin juuri hetki sitten Ps2fin:nniin ja tuli mieleen et "Lord Of the Rings" "The fellouship of the ring" Ei toimi ...

R-2
    R-2 on offline
    Jäsen
    Paikka
    Espoo

Kirjauduin juuri hetki sitten Ps2fin:nniin ja tuli mieleen et

"Lord Of the Rings"
    "The fellouship of the ring"

Ei toimi mutta käyn tässä jossain vaiheessa ostamassa Lukupään puhdistus CD:n jos ei toimi ni kai se romu pitää heittää korjaukseen...
    :D The World is Our to Lead...!

KonsoliFIN Toimitus Oliver:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: *offline* PSN ID: OliverFIN
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan R-2
    Kirjauduin juuri hetki sitten Ps2fin:nniin ja tuli mieleen et "Lord Of the Rings" "The fellouship of the ring"
    Kyllä se on täällä kaikilla muilla toiminut tai ei ainakaan kukaan ole valittanut ja omani on toiminut ainakin kolmessa eri Pleikkarissa.
    Kokeilepa tosiaan tuota puhdistuslevyä.
    "Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
    PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Tuli sitten tälläinen tapaus vastaan kun The Way of the Gun. on uk-versio, eika edes kovin naarmuinen, tulee vaan etta disc read error, kone on ikivanha, ja ajurit on mallia 1.20E. saattaa tietysti olla etta toimisi uudemmilla ajureilla, mutta nyt ei suostu lataamaan koko levya.. onneksi oli vuokrattu eika oma.

mulla on ollut ongelmia myos Alien legacy box setin kanssa. ykkoslevy ei kaynnistynyt ollenkaan, ja kakkosesta ei nakynyt ekstroja. levyissa itsessaan ei ollut mitaan nakyvaa vikaa ja toimivat niin x-boxilla kuin normaaleilla dvd- soittimillakin.. ihme tapaus.

Jäsen
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hjesus
    hmm... no tuo Jeepers Creepers ei tuntunut toimivan...
    Kyllä mulla toimi, vaikkei se olisi iso menetys ollut mikäli ei olis toiminutkaan.

Jäsen Thingy:n Avatar
    Paikka
    Myrtsi
    Gamer IDt

Gamertag: Tubelious PSN ID: Tubelious
    Out cold- komedia ei toimi ps2.
    mutta nyt törmäsin hauskaan tapaukseen: eli Skulls 2 ei toimi X-boxilla, mutta toimii ps2:lla.

tällä hetkellä noin 300 devaria tullu katottua pleikkarilla ja toimimattomia vastaantullut noin 10 kappaletta. ajurit on ne kaukosäätimen mukana tulleet.
    From strange eons where even death may die.

Jäsen
    Paikka
    Tuusula
    Gamer IDt

Gamertag: TumppiFIN PSN ID: TomasFIN

Kaikki toiminut

Täytyy koputtaa puuta, mutta minulla on kaikki DVD-leffat toiminut tähän mennessä. Kone on 1,5 v. vanha ja leffoja on tullu katottua muutama viikossa. En ole päivittänyt ajureita joten ihan tehdas setillä on toiminut hyvin. En olo myöskään kaukosäädintä hommannut.

Paikka
    Myrtsi
    Gamer IDt

Hugh Grantin Poika toimii PS2:lla, mutta ei BillBoxilla...

Paikka
    Myrtsi
    Gamer IDt

onko kukaan törmännyt vastaavaan: tilasin playsta The Doors dvd ja Chasing Amy dvdn (molemmat R2) ja ne eivät toimi mun ps2:ssa.
    Eli onko kukaan muu ostanut Doors-leffaa? toimiiko?

ps. jos ostaa action replayn niin voiko sillä olla mitään vaikutusta sen region-x ominaisuuksien takia kyseisten leffojen toimintaan?

Jäsen
    Paikka
    Kokkola
    Gamer IDt

Gamertag: gurufinwe
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
    Laitekohtaista... Kyllä, koska mulla on toi Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme toiminu ainaki vanhoilla ajureilla mut en oo viel uusilla kokeillu ku sain sen vasta takasin ja ajuritki vasta joululahjaks.

Nii... ja sitte viel siitä mainitsemastani "Spawn: Director's cut" ista,
    Se katkas kesken kohtauksen 8 ja tökki ysin alussa. Se oli ajuri 1.20E ja nyt 2.10E mut ei toimi vieläkään. =(
    Mulla on samainen elokuva ja toimii moitteettomasti.
    The great cities have risen and fallen. Civilization's grip on mankind has grown weak and arthritic. Dark forces seek to renew forgotten covenants, and primordial beasts reclaim the wilderness. Out of the frozen north, a man emerges - a man of a barbaric age, whose merciless savagery may be the only key to his survival. They call him Korgoth!

Jäsen Snaker:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: ZnakeFIN
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gurufinwe
    Mulla on samainen elokuva ja toimii moitteettomasti.
    Onko sulla mitään "ylimääräisiä säätöjä"?

Mä en oo hommannu mitään ylimääräistä ton kaukosäätimen lisäks eli uudet ajurit on, ei muuta.

Oon suunnitellu kyllä RGB-piuhan ostoa mahdollisesti.

Jäsen
    Paikka
    Kokkola
    Gamer IDt

Gamertag: gurufinwe
    Onko sulla mitään "ylimääräisiä säätöjä"?

Mä en oo hommannu mitään ylimääräistä ton kaukosäätimen lisäks eli uudet ajurit on, ei muuta.

Oon suunnitellu kyllä RGB-piuhan ostoa mahdollisesti.
    Ei ole ylimääräisiä säätöjä, ihan tavallinen kone.
    The great cities have risen and fallen. Civilization's grip on mankind has grown weak and arthritic. Dark forces seek to renew forgotten covenants, and primordial beasts reclaim the wilderness. Out of the frozen north, a man emerges - a man of a barbaric age, whose merciless savagery may be the only key to his survival. They call him Korgoth!

Jäsen
    Paikka
    jyväskylä
    tietääkö kukaan et toimiiko nuo cky1,2,3 skeitti leffat ps2:ssa kuulin et ne näkyy mustavalkoisena ps2:sen vanhimmissa ajureissa mut et jos ostais sen kaukosäätimen ja laittais ne uudet ajurit ni toimisko sitten.tekis mieli tilata nuo cky:t vaikka oon nähny ne miljoona kertaa mut mulla ei oo omana kun nelonen ja sekin vhs

Jäsen
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan fuCKYou
    tietääkö kukaan et toimiiko nuo cky1,2,3 skeitti leffat ps2:ssa kuulin et ne näkyy mustavalkoisena ps2:sen vanhimmissa ajureissa mut et jos ostais sen kaukosäätimen ja laittais ne uudet ajurit ni toimisko sitten.tekis mieli tilata nuo cky:t vaikka oon nähny ne miljoona kertaa mut mulla ei oo omana kun nelonen ja sekin vhs
    Hengitä välillä.

CKY-DVD:t ovat ilmeisesti aluekoodittomia NTSC-levyjä.

Mikäli 60hz-tilaa tukevat pelit toimivat televisiossasi ongelmitta, tarkoittaa se sitä, että televisiosi tukee NTSC:tä, ja että voit tilata DVD:t huoletta.

Mikäli NTSC-materiaali ei näy televisiossasi väreissä, joudut ostamaan DVD Region X:n ja RGB-kaapelin.

Mikäli NTSC-materiaali ei näy televisiossasi ollenkaan (kuva vain välkkyy ja vilisee), joudut ostamaan uuden television.

PS2:n DVD-ajuripäivityksellä ei ole vaikutusta asiaan.

t. Ola
    "HDTV compatible."

Jäsen
    Paikka
    jyväskylä
    ei mut yhellä tutulla oli semmonen ihan vnha ps2 jossa oli vanhimmat ajurit sillon ne näky mustavalkoisena mut sit se osti uuden ps2:sen jossa oli uudet ajurit sit ne näky normaalisti et toimiskohan tossa kaukosäätimen ajureissa.

niin ja toimiiko godfellas dvd oon ehkä ostamassa sen

Jäsen Snaker:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

PSN ID: ZnakeFIN
    Osaks tähän liittyvä kysymys ku itellä on noita DVD-leffoja, jotka ei pelaa:

Mist sais mahollisesti hankittuu uudemmat DVD -ajurit vai onko ees mahollista? Nyt on 2.10E.

KonsoliFIN Toimitus feldon:n Avatar
    Paikka
    Joint Bay, Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Pelitoimittaja PSN ID: feldon Wii Code: 8367 1898 1702 4275

Post Temppuilevat DVD-levyt

Seuraavien DVD-elokuvien kanssa PS2FINin jäsenillä on ollut ongelmia:

[list=1][*]Alien Legacy Box[*]Amelie[*]Asterix & Obelix [*]Bandits [*]Battle Royale [*]Boogie Nights [*]Bridge of Dragons [*]Cast Avay [*]Chasing Amy [*]Coyote Ugly [*]DOGMA[*]Don Juan de Marco [*]End Of Days[*]Exit Wounds [*]Gladiaattori[*]Godzilla[*]Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme [*]Jackie Brown[*]Jeepers Creepers [*]JFK[*]Love Stinks [*]Lumikki[*]Magnolia[*]Man on the moon[*]Matrix [*]Me kaksi ja Irene [*]Memento[*]Natural Born Killers[*]Out cold[*]Patriot[*]Pearl Harbor[*]Phantom Menace[*]Pitch Black [*]Postman [*]Pulp Fiction[*]Rita Hayworth - Avain Pakoon[*]Romeo must die [*]Ronin[*]Sixth Sense [*]South Park leffa [*]Spawn: Director's cut [*]Talvisota [*]Taxi 2 [*]the basketball diaries[*]The Cell[*]The Cube [*]The Doors [*]The One[*]The raging bull[*]The Way of the Gun[*]The World Is Not Enough[*]Thomas Crown Affair [*]Traffic[*]Tuntematon Sotilas [*]U571[*]U-96 [*]Underworld[*]Unelmien sielunmessun [*]Valentine[*]Wing Commander[*]Xmen
    [/list=a]

Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
    Tutustu pelitoimittajan elämään!

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Ylläoleva lista ei liene kuitenkaan 'the definitve PS2:ssa toimimattomien dvditten lista' eli ainakin osa tuon listan levyistä on minulla toiminut moitteetta (Gladiator, Matrix, Phantom Menace, Hiipivä tiikeri...).
    Usein toimimattomien leffojen kanssa on myös auttanut kun on kiikuttanut levyn takaisin liikkeeseen jossa se on vaihdettu viattomaan kappaleeseen, kannattaa tosissaan varoa levyjä joissa näkyy tarkkaan katsottaessa sellainen noin sormenpään kokoinen 'läiskä' tai useampi, jotka kertoo huonosta prässäyksestä. Kaikissa minulla toimimattomissa lefoissa on ollut tällainen prässäysvirhe ja PS2 on pätkinyt tai stopannut sillä kohtaa levyä jossa läiskä on ollut.

KonsoliFIN Webmaster XShava:n Avatar
    Blogahduksia
    2
    Gamer IDt

Gamertag: XShavaFI PSN ID: XShava
    Osaks tähän liittyvä kysymys ku itellä on noita DVD-leffoja, jotka ei pelaa:

Mist sais mahollisesti hankittuu uudemmat DVD -ajurit vai onko ees mahollista? Nyt on 2.10E.
    olaihoa lainatakseni, PS2:n DVD-ajuripäivityksellä ei ole vaikutusta asiaan.
    Nyt pelaan:

Jäsen
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
    olaihoa lainatakseni, PS2:n DVD-ajuripäivityksellä ei ole vaikutusta asiaan.
    Itse asiassa tuo oli vastaukseni siihen kysymykseen, joka koski NTSC-levyjen näkymistä mustavalkoisena (DVD-ajurien päivittäminen ei siis vaikuta videoulostulon formaattiin mitenkään).

DVD-ajurien päivittämisen vaikutuksesta ongelmaleffojen toimimiseen en osaa sanoa mitään. Onko Sony tehnyt jotain yhteensopivuuteen liittyviä korjauksia ajureihin?

t. Ola
    "HDTV compatible."

Jäsen
    Paikka
    Tampere
    Itse en ainakaan huomannut mitään eroa levyjen toimivuudessa verrattuna alkuperäisiin ajureihin ja kaukosäätimen mukana tuleviin.
    Uudemmissa PS2:ssa voi tietysti olla vieläkin uudempi ajuriversio, mutta niissä voi olla myös parempi lukupää ja muita pieniä mekaanisia parannuksia eka pleikkareihin nähden (voi tosin olla huononnuksiakin), joista erot voi myös johtua.

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi