Kyllä, en omista PSonea
Kyllä, vaikka omistan PSonen
En, omistan PSonen
En, enkä omista PSonea
En omista PS2:a, haluan vain nähdä tulokset
Tämä on keskustelu Oletko pelannut PS1-pelejä PS2:lla?, Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Viestin lähetti alunperin Pelihuligaani Kyllä ainakin mun pari pelii toimii! Tajunnan räjäyttävä viesti! Älä ihmeessä, kyllä ne kaikki pelit toimii....
Aikoinaan yksi syy miksi ostin ps2:n oli, että sillä pystyy pelaamaan ps1 pelejä. |
Olen pelannu aika paljonkin ps2:lla ps1 pelejä ja näyttäähän ne toimivan mutta nykyään pelaan ps1 pelejä ps1 konsolilla koska ps1 konsoli hurisee mukavasti kun levy pyörii ja se tuo muistoja mukavasti....ai että muistoja muistoja ...... |
Spyro ensinmäistä on tultu pelattua ps1 ja ps2. |
Kyllähän sitä on tullut pelattu ajan saatossa PS1-pelejä PS2'lla muun muassa Tekken 3 ja FF't |
Kyllä olen, vaikka onkin pleikka ykkönen. |
Vaikka molemmat ovat niin kyllä kakkosella pääasiassa tulee pelailtua (tai tenavat pääasiassa). |
Ei savua ilman kokeilua...
PSX, PS2, PSP, GC+gba-adapteri, GBA, WII
Harmittaa kun TV:ni ei tue PS1-pelejä komponenttikaapelilla. Johtuu varmaankin siitä et TV ei tue komponenttiliitännän kautta sitä resoluutioo millä PS1-pelit pyörii. Ärsyttävää kun saa olla sit aina vaihtelemassa niitä kaapeleita kun haluaa pelata. |
Nyt pelaan: pelejä
Playfire ID[/SIZE]
Kyllä. Olen pelannut pian kymmenen vuotta PS1:n Crash Bandicootteja PS2:lla. Satunnaisesti on tullut lainattuja myös esim. PS1-Spyroja kavereilta. Mukavan helppoa pitää vain yksi laite esillä, kun pelkkä muistikortin vaihtaminen paikasta 2 paikkaan 1 riittää siinä konsolin käynnistämisen yhteydessä. (: |