Tämä on keskustelu PS2 huoltoraportti (Disc Read Errorit ja muut viat), Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rafu DemonWithin menix sulla päälle kuukaus, että sait uuden koneen. Mitä sulla muuten oli vikana? Kauan ...
|
The key to immortality is first living a life worth remembering.
No eipä tässä muu auta kun odotella, pakko vaan kestää. |
Viikko vasta menny. |
Mihin konsolin kannattaa viedä korjattavaksi, kun en näistä |
wHo then NOW?!?
No nyt sitten meni taas oma pleikka hajalle, kyseessä näyttää olevan laserin toimimattomuus johtuen kai linssistä tai jostain. Disc Read Erroria pukkaa tunki sisälle sitten mitä vain ( no CD:eitä en ole kokeillutkaan) Sattuuko kukaan tietämään miten korjaus onnistuu kun takuu on mennyt jo umpeen eli korjaako Egmont koneita tällöinkin. Egmontin sivuilta ei löytynyt kertakaikkiaan mitään tästä, on muuten todella huonot sivut niilläkin. |
"Take good care of your cardboard box and it will take care of you"
-Solid Snake
Mulla pukkaa Disc read erroria kun laitan sisään Star wars episodi2:n ja sen pleikan dvd kaukon mukana tulleen dvd laitteen päivityslevyn. Ja PES1 ei toimi aina vaan tulee disc read error. Pleikan takuu on mennyt umpeen n. puoli vuotta sitten. Oisko kellään tietoo missä niitä korjattais Tampereella päin. |
Ennen kuin viette laitetta mihinkään pajalle, kokeilkaa DVD-puhdistuslevyä. Mulla ei leffat toimineet, mutta puhdistuksen jälkeen kaikki toimineet ok. Top tenissä levy oli 19,90, kannattaa |
Nostin pleikan pystyasentoon ja muut levyt rupes toimiin paitsi se Star Wars. Onkohan siinä levys jotai vikaa... |
|
|
* Spacedeep@hushmail.com *
Itselläni on 30004 ja 8 ruuvia, siis v4. Tämäkö on juuri se kone jolla teillä on eniten ollut ongelmia. Mulla on vaan yhdessä dvd-pelissä (midnight club) tullut pari-kolme kertaa dre, käynnistyksiä n. 20-30. Lisäksi 3 dvd-leffaa, 6 cd-peliä ja 7 dvd-peliä ovat toimineet moitteetta. Eli siis 11 dvd-levystä vain yhdessä on ollut pientä olematonta häikkää. |
Olen onnekas V7:n omistaja, SCPH-39004. Ja dvd-leffatkin |
wHo then NOW?!?
Kaksi viikkoa sitten ps2 viety takuuhuoltoon, mutta eipä olla vielä ainakaan takasin soitettu. |
Toinen "onnekas" sarjanumerolla 39004 konsoli lie V7 ja DVD on 2.13E. |
HTC
Saamari!! Neljä viikkoa mennyt, se on jo vähän liikaa. Pitänee ottaa yhteyttä sinne kun ne ei minuun ota, niikuin lupasi. |
|
Nyt pelaan:
|
Nyt on kaupassa käyty. Kuulemma maanantaisin sinne tulee lähetykset. Eli pitää toivoa että sais oman koneen muutaman päivän päästä. |
|
Nyt on jo yli viis viikkoo menny. Kaupassa väitettiin että tulisi tällä viikolla, mutta eipä tullut! Prkl!! |