Tämä on keskustelu PS2 huoltoraportti (Disc Read Errorit ja muut viat), Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Versioinfo kuvina täällä DVD-toimivuuksista on täällä BBS:sää pitkät ketjut....
Versioinfo kuvina täällä DVD-toimivuuksista on täällä BBS:sää pitkät ketjut. |
Jore
There's nothing as pathetic as an aging hipster. :p
Ajattelin että se ois v5 kun niitä oli tullut paikkakunnan prismalle vasta äskettäin ja paketin takakannessa oli kuvia vasta tulleista peleistä (Devil May Cry, Jak & Daxter) |
Mun pleikkari on seuraava: |
Kiitti Randall! Mä kyllä vahvasti uskon että mulla on toi v5 malli kun Prismalta oli ne loppu ja vasta nyt oli tullu lisää. Olikos sulla Randall muuten mistä peleistä kuvia laatikon takana? Niistäkin voi päätellä kai jotain... |
Onko kukaan tilannu anttilasta lähiaikoina ps2:sta? |
Laatikon takaa löytyy seuraavat: |
Mullakin on sitte v5 kun täältkin löytyy Jak & Daxter ja Devil May Cry... |
|
|
Tulihan sieltä pukinkontista se PS2. Ainakin DVD:t toimii todella hyvin. |
Nyt on siis *KOLMAS* !!!! PS2 menossa ja Joulun Riemu ylimmillään kun tyttöystävälle ostettu 101/102-dalmatialaista paketin 101 dalmatialaista elokuva hyytyi loppupuolella "Unable to read disc" ilmoitukseen. |
Last edited by kani; 25.12.2001 at 20:19.
Kani :p
Toi DVD ongelmahan on nyt korjattu tässä uudessa V5 mallissa. |
|
Voiko suomessa vaihtaa jo sen v5 koneiston? |
Sain ilmoituksen maahantuojalta että koneeni vaihdetaan uuteen viitos-revisioon tammikuun aikana, aiheesta lisää sitten kun kone on testissä |
|
Jore
There's nothing as pathetic as an aging hipster. :p
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Pistäkää tänne sitten juttua kun voi Suomessakin vaihtaa sen v5 koneiston ! |
Mulla on SCPH 30004 malli ja mulla on pohjassa toi "varning" merkki plus ne kaheksan ruuvvia mitkäon piilossa muoviläpysköjen alla jotka estävät vehjettä liukumata! |
The only fear is running out of beer
Jos DVD:tä haluutte kattoo nii ostakaa DVD soitin. |
archenemy