Tämä on keskustelu PS2 huoltoraportti (Disc Read Errorit ja muut viat), Yleistä keskustelua PS2-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Mulla eivät enään toimi DVD-leffat. Yhdeksän kymmenestä ei toimi, pitkän raksutuksen jälkeen Disc read error....kele. Pelit kyllä toimii moitteettomasti ainakin ...
Mulla eivät enään toimi DVD-leffat. Yhdeksän kymmenestä |
Huoh... Kaksi viikkoa mennyt jo eikä pleikkaa näy missään. Toivottavasti ne eivät ole antaneet koneen vain pölyttyä tätä aikaa. Toivot korkealla, että tulisi uusi kone tilalle tai ainakin korjailtu vanha. |
Itse meinasin ostaa uuden PS2:n, kun ei se niin hirveästi maksa. PS2:ssani ei oikein mitkään muut toimi kuin DVD:t. Musiikki CD:t ei toimi ollenkaan, CD:llä olevat pelit toimivat joskus. Yleensä saan resetoida koneen useita kertoja ennen kuin toimii. Koneen ostin julkaisupäivänä, eli takuu ei ole voimassa. |
Äpis
Eihän se takuu oikeastaan merkitse mitään. |
|
Äpis
Mihinhän voisin laittaa sähköpostia tavoittaakseni Egmontin? Hieman sekavat sivut heillä oli joten en sieltä mitään löytänyt. |
Fakie
|
Ostin tässä One-For-All merkkisen cd linssinpuhdistuslevyn. |
onko mulla tavallista parempi säkä kun mun aikoja sitten ostettu PS2 toimii loistavasti kaikilla peleillä ja DVDeillä. Mun kone on sitä kuuluisaa 30004 mallia |
|
Mullakin pelitti PS2 ihan hyvin 2 vuotta mutta nyt sitten on ilmennyt ongelmia. Tarkemmin kun mietin niin tuli myös Trainin Day-DVD:n kanssa read erroreita, mutta en niistä pahemmin välittänyt kun on tiedossa stand-alone-playerin osto. Mutta tuo Vice Cityn toimimattomuus oli viimeinen tikki. Pitää maanantaina sitten Egmontilla soittaa jos ei kukaan tosiaankaan tiedä sähköpostiosoitetta sinne? |
Fakie
Miten on muuten korjauksen laita silloin, jos koneen on avannut? Saako koneen korjauttettua sillä n. 100 euron hinnalla? |
PlayStation3 // PSP // Xbox360
|
dasb00tFIN
dasb00t
Selvisinpä onneksi koko jupakasta ainakin toistaiseksi reilun 17 euron sijoituksella. Egmontilta suosittelivat huolellisen imuroinnin lisäksi kokeilemaan puhdistuslevyä. Paikalliselta Expertiltä löytyikin sitten One For Allin malli ja pakko myöntää että se auttoi. Kaikki edelliset ongelmat ovat poissa ja hyvä niin. Ja nyt pitää taas mennä Vice Cityä pelaamaan |
Fakie
Minulla on todellakin nyt paha ongelma. Kaksi peliä ei meinaa |
wHo then NOW?!?
Siis saattaisi olla kyseessä vika itse DVD-ajureissa? Varmaan kannattaa ottaa yhteyttä Egmonttiin, ja kysyä jos he voisivat jotain asialle tehdä. Tai sitten viedä liikkeeseen josta konsolin ostit. En usko että pelkkien ajurien päivittäminen on hirveän suuri taikka kallis operaatio. |
Fakie
Osaisiko joku sanoa sähköposti osoitteen tuonne egmontille., jonne voisi valittaa noista ps2:en toimimattomuudesta? |
Money cures.
Eilen vein oman koneen takuuhuoltoon, kun heitti koko ajan Vc:tä pelatessa "Error readin Grand Theft Auto Vice City DVD" tekstiä ruudun alas. Muutkaan pelit eikä DVD:t toiminut. Kone piti kokoajan ihme nakutus ääntä pelatessa. |
Helv*tin hauskaa. Pleikka on ollut poissa jo kuukauden. Pari päivää sitten soitin ja kysyin tilannetta ja sanottiin, että kone on maahantuojalla. Nyt meni sitten viimeisetkin toiveet pelailla Burnout 2:sta joululomalla.... Prkl.... |
Last edited by DemonWithin; 20.12.2002 at 17:56.
The key to immortality is first living a life worth remembering.
DemonWithin menix sulla päälle kuukaus, että sait uuden koneen. |