Joo eikös se lisätty EA:n johdosta. Vissiinkin lupasivat rahottaa jos/että tekisivät yksinpelin messiin. Sen takia saatiin kait odottaa vuoden ylimääräistä sitä julkaisua. Näin olen minä ymmärtänyt.Viestin lähetti alunperin Ukko
Tämä on keskustelu Battlefield 2: Modern Combat, Yleistä keskustelua PS2-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 2 alueella: Viestin lähetti alunperin The Punisher Mun mielest tää yksinpeli on aika paska kyl.. rokottaa omist kuolleist iha liikaa ja sille ...
Jos sulta tosiaan löytyy mahdollisuus pelata verkossa niin ei kannata koskea siihen yksinpeliin. Itse pelasin sen läpi ihan sen takia kun ei ollut verkkoadapteria vielä silloin ja kun verkkoon pääsin oli pelaaminen ihan erilaista. Muistaakseni tuo yksinpeli taidettiin lisätä ennen julkaisua vähän niinkuin "ylimääräisenä" osana peliä.Viestin lähetti alunperin The Punisher
Joo eikös se lisätty EA:n johdosta. Vissiinkin lupasivat rahottaa jos/että tekisivät yksinpelin messiin. Sen takia saatiin kait odottaa vuoden ylimääräistä sitä julkaisua. Näin olen minä ymmärtänyt.Viestin lähetti alunperin Ukko
Joo nyt kyl sanon et tää yksinpeli on IHAN täyttä paskaaMeen pelaa onlineen ! Nähdään siellä
Muuten mikä ois halpa tapa saada online ja koneen netti samaan aikaan ku mul on welho ? Reititin mut eiks ne oo aika kalliita?
![]()
On muuten hyvä online peli!! ei lagannu yhtään ja tuntuu paljon paremmalt ku socom! sain jopa tapettuu jengiimut pitää viel pelaa lisää kyl et taidot paranee
huomenna kaikki pelaamaan!!
huomenna vois tehä oman pelin ps2fin tyyppien kesken?
voitteko kertoo nimenne bf2 mc:ssä omani on mr-xviitio
Sen verran voin vihjasta et ite pelasain tota 1,5vuotta ja lähes kaikki suomalaiset on lopettan tuon pelin.
dam... ite en oo vaik on pelannu vuoden ja nyt pelaan myös mgs netissä =)
mikä sun nick oli?
mr-xviitio on uusin, mitä käytän
no entäs se vanhin jota oot käyttän eniten...Ite oon ostan ps3 ja venaan tot Battlefield: Bad company![]()
sitä taas en muista... xD
sul taitaa olla aika nicesti massii kun ostat ps3
Sitä viestiä voi editoida! Onpas taas järkevää, kun ei muisteta edes omaa nickiään. Rahaa saa kun käy töissä ja niillä sitten voi ostaa sen PS3:sen. Muutenkaan tämä PS3 juttu ei liity nyt yhtään BF: MC:hen. Niin ja itse pelistä, että oli kyllä mahtava peli ja hyvii muistoja jäi.Viestin lähetti alunperin finplayer
![]()
eiks ookki aika järkevää xD
Älkääs nyt! Itse olen vasta pelin pelaamisen aloittanut ja olen valmis tulemaan sotatantereelle jantteriksi milloin vain. Helppoja tappoja luvassa muille pelaajille.![]()
Lezlie@Xbox Live | BF:BC2, NFS: Shift, BF1943, Trials HD, Crackdown, GTA IV, FIFA10, Alan Wake ym.
Lezlie@PSN | BF:BC2, inFamous, BF1943, MAG
Mites pellaakos kukaan tätä enään? Vois tänään ottaa vähä matsii![]()
Tätäkin on netissä hakattu melko paljon n.1v sitten, nikki tais olla Viitakemies.
Voisin ottaa pari erää joku päivä, näkee että onko se enää niin hyvä ku muistan,![]()
"Master of puppets, pulling your strings! twisting your mind, smashing your dreams!"
Siis tä. Juuri etsiskelen ps2:lle nettipeliä, josta löytyisi edes jokunen pelaaja ja kun muutama minulle tätä ehdotti, niin tässä triidissä se sitten teilataan "glitchaajien" takia?
Eli siis jos tätä ei kannata hankkia niin olisiko ehdottaa jotain muuta?