Tämä on keskustelu PlayStation 3, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin werty En nyt täysin varma ole ,mutta eikös Sony jo aikoja sitten ilmoittanut että PS3 tulee tukemaan ...
|
|
Werty.Reel Everything is DoubleFine Twit Wollocks
"My relationship with gaming is like mämmi. Looks like shit but tastes halfway decent."
Ken Kutaragi (SCEI:n pomo) kertoi jo viime syksynä PS2-pelien toimivan myös PS3:ssa. Ekan Pleikkarin peleistä ei puhuttu, mutta tuo PS2-yhteensopivuus on tarkoitus hoitaa emuloimalla, joten luulisi PSone-pelienkin pyörityksen tarvittaessa onnistuvan, jos nyt katsovat sitä enää tarpeelliseksi ominaisuudeksi uudelle alustalle. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Cell loppusuoralla |
Onpas hassua konsolisodan kannalta, jos tämä peliplaneetan julkistama uutinen pitää paikkansa |
|
"Minun ei pitäisi kertoa tätä, mutta prosessorit, joita myymme Sonylle ja Microsoftille, ovat täysin samat! Järjestelemme osia vähän eri järjestykseen että ne näyttäisivät erilaisilta", nimettömänä pysyttelevän työntekijän kerrotaan sanoneen. Hän myös toivoo, ettei Sony tai Microsoft saisi vihiä asiasta... " |
Äpis
|
Seuraavien konsolien kohdalla ei varmaankaan tehot enään niin paljon vaikuta kuin edellisten kohdalla. Itse vaihdoin ainakin PS2:sen Xboxiin pelkän tehon takia, ja muutaman pelin, mutta jo nyt on ikävä PS2:sta |
Hakkiz, olen hieman eri mieltä kanssasi, sillä minä pelaan paljon PSone pelejä PS2:llani, ja minulle PS3:n taaksepäin yhteensopivuus on melko tärkeä seikka ostopäätöstä tehdessä. Etenkin kun ottaa huomioon PS2:en suhteellisen lyhyen elinkaaren, joka päättyy usein laserin hajoamiseen ja disc read erroreihin. Oma PS2 on pysynyt jo melkein kaksi vuotta ilman mitään ongelmaa mutta pahoin pelkään että pahin on tulossa. Toivon mukaan ei. |
|
Tieto vähentää tuskaa.
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
|
Tieto vähentää tuskaa.
|
|
Tieto vähentää tuskaa.
Mistä ihmeestä tuo 800e repäistiin? Ei tietääkseni missään ole vielä ilmoiteltu seuraavan sukupolven konsolien hintoja. Ja todennäköisesti se tulee olemaan se vanha perinteinen 500e tai vähän alle. |
-=pelimies on erimies=-
Cell valmistumassa 29.11.2004 |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
heh onpas tuossa hienosti editoitu kuva... 2 resettinappia tosin hieman epäilyttää... |