Tämä on keskustelu PS3:n kiintolevyt (Lue FAQ: PlayStation 3:n kiintolevyt ja varmuuskopiointi ensin!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Wcinder PS3Center.net reports, without citing any source, that Sony may improve the new PS3 by replacing the ...
|
|
|
|
|
|
Last edited by Ramo; 04.10.2007 at 14:02.
PSN: Ramo_FIN
- Grand Touring -
|
|
PSN: Ramo_FIN
- Grand Touring -
Myös Gamepro on tehnyt pienen vertailun 5400 ja 7200 kierrosta minuutissa pyörivien kovojen kanssa. Lopputulema oli, että 7200 rpm:n levyt ovat vain marginaalisesti nopeampia, mutta toisaalta ne eivät tunnu mitään ikäviä sivuefektejäkään (liikalämpöä, lisämelua) tuovan mukanaan. |
Ketjun ekassa viestissä käsitellyn Game Watchin testin mukaan pyörimisnopeutta enemmän on merkitystä levyn cache-muistilla, jota kannattaa olla vähintään 8 megaa, kuten 60 Gt -mallin alkuperäisessäkin levyssä. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
PS3 + 55" Full HD :)
Onks tossa sisäisen kovon vaihtamisessa mitään muita rajoituksia kuin, että se on SATA-väyläinen? Kelasin hommata tommosen Western Digital Scorpio WD1600BEVS (160 Gt, 5400 RPM, sarja-ata). Eiköhän toi riitä alkuun. Mitäs 160gb levyjä ootte ite käyttäny? |
|
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
|
|
Tehtävä jatkuu.
|
|
Tehtävä jatkuu.
|
Tiedoksi, 40-gigaisessa mallissa näyttää olevan Hitachin valmistama 5400 RPM malli. Ja laite muuten herjaa eikä päästä käyttöliittymään ellei levy ole kiinni, oli pakko kokeilla. |
eiks tän pitäis toimia |