Tämä on keskustelu Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Dynamite Terve! Ostin juuri käytetyn Ps3 60GB fat-mallin (eli siis julkkarimalli). Siinä on seuraavanlainen ongelma: Siihen oli ...
Q: Mistä Storeen syöttämäni (luotto)korttitiedot poistetaan? |
-Lewis Hamilton -Best Driver In Formula 1-
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
Näinhän se oli itse kirjoittelin väärin kiitoksia! |
-Lewis Hamilton -Best Driver In Formula 1-
Okei, eli nyt oikeesti vastatkaa!! Eilen menin jouluna saamallani pleikkarilla pelaajalehti.comiin. Ylättäen kone jähmettyy n.5minuutiksi eikä huomio mihinkään,ei edes siihen että koitan sammuttaa koneen sammutus nappia painamalla. Kone piippaa mutta ei sammu. Pakko oli irroittaa johdot seinästä. jätin ne niin koko yöksi. Nyt.aamulla.kun käynnistin niin se varoitti että kone sammutettiin väärin ja että kone voi olla vioittunut. kone tarkistaa onko se viottunut ja hetken päästä tarkaatus oli valmis. Nytten kuitenkin huomasin kansion jossa.oli kuva ja teksti "vioittunutta tietoa" koitin asentaa demon mutta siihen tulee virhekoodi 80010038. mitä pitäisi tehdä? Kiitos jos joku vastaa !! |
No ensinnäkin noi jäätymiset nettiä selatessa on hyvin yleisiä, koska koneessa on selaimena vanhaakin vanhempi ja paskaakin paskempi IE6. |
このサイトでは、オタクと他のフリークがいっぱいです。。。
Olisi sellainen ongelma, että omistan tälläiset |
mitäs pitäs tehä kun jouluna saatu ps3 jumittelee |
@Jaska97 |
Last edited by Todo69; 05.02.2012 at 01:16. Syy: tarkennettiin asiaa
^vähän sama juttu kun tuossa aikasemmassa viestissä |
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Kamikatse/stats/319868369/ps3/ 1 pelaaja, 1 tavoite; voitto!
|
Mulla sama juttu. Demoja ja avatareja ei saa ladattua mut trailereita saa. Kaveri saa sit kuitenkin ladattua kaikkea. Mulla ei tuu erroria mut ei vaan ilmesty sitä download nappia. |
Okei, tästä voidaan päätellä että mulla on asetuksissa jokin häikkä.. Kokeilin just että änäriin sain ostettua lisätaitoja, mutta en silti saa map packia ladattua bopsiin. Mikä hemmetti tässä mättää!?!? |
Last edited by Todo69; 05.02.2012 at 19:44. Syy: lisä kymysys
Ei meinaa mistään löytyä täysin vastaavaa ongelmaa mitä itselle eilen iski, uskoisin että 80gb Fat PS3 on tullut tiensä päähän mutta kysäistään nyt täälläkin jos joku olisi kokenut tai kuullut vastaavasta ongelmasta. |
Pieni varmistus: Eihän PSN tilin deaktivointi laitteesta (Esim. PS3 jota olet myymässä tai kaverin Vita jota testaat omalla tunnuksella tms) poista itse tiliä jostain Sonyn servereiltä? |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Ps3 on näytössä kiinni DVI-HDMI kaapelilla ja pitäisi saada äänetkin kuulumaan headsetin kautta. |
Last edited by PurpleHaze; 13.02.2012 at 12:01.