Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 7 / 245 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789101112131415161757107 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 121 - 140 / 4881
Like Tree1suosittelee

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tämä on keskustelu Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Mika73 Voi olla. Ehkä alkuperäiset eivät olleet kovin hyvät. Eihän kapula ole ollut tuossa, kun vasta vajaa ...

Jäsen karpaasi:n Avatar
    Paikka
    Jyväskylä
    Gamer IDt

PSN ID: Amao

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Lainaus Viestin lähetti alunperin Mika73
    Voi olla. Ehkä alkuperäiset eivät olleet kovin hyvät. Eihän kapula ole ollut tuossa, kun vasta vajaa 2kk.
    Itselläni pulikka temppuili joskus siten, etteivät kaikki sen napit, esim. enter toimineet. Koneen uudeelleenkäynnistys auttoi. Vaihdoin sitten huvikseni patterit, koska on sitä ennenkin tullut törmättyä huonoihin "ensipattereihin" elektroniikkavehkeissä. Nykyisin ei ole kake enää temppuillut...
    PSP, PS3. Yamaha RX-V2067, Samsung 46LEC755. Magnat x 5, Sennheiser HD-555 & CX-500 II ja BK Monolith DF.
    Odotuslistan kärki: Blur 2 Koneessa pyörivät: -

Jäsen
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

PSN ID: Niko_Fin

Itse olisin toivonut että olisivat tehneet kapulasta vähän jykevämmän..
    Ei muotoilussa tai muussa ole mitään vikaa, mutta kun ohjain on vasta pari kertaa tippunut lattialle, ja nyt jo nirskuu ja narskuu pelottavan kuuloisesti..

Jäsen
    Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

Gamertag: VJ FIN PSN ID: VJ_FIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin Snigge
    Itse olisin toivonut että olisivat tehneet kapulasta vähän jykevämmän..
    Ei muotoilussa tai muussa ole mitään vikaa, mutta kun ohjain on vasta pari kertaa tippunut lattialle, ja nyt jo nirskuu ja narskuu pelottavan kuuloisesti..
    Ohjain natiseee vaikka se ei olisi tippunutkaan.

edit: puhuitteko te BD-kakesta?!? Mä luulin et te puhuitte sixaxiksesta
    Last edited by Jiikax; 02.07.2007 at 09:18.

KonsoliFIN Toimitus Oliver:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: *offline* PSN ID: OliverFIN

Puhutaanko vielä BD-kaukosäätimestä vai siirryttiinkö vaivihkaan Sixaxikseen?
    "Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
    PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista

Jäsen Torpedo 360:n Avatar
    Paikka
    Turku

Onkohan neuvoja kun pelaan PES6:sta PS3:lla ja se rupesi nykimään yht´äkkiä ja pätkii tosi paljon ja on lähes mahdotonta pelata. On ennen toiminut ihan moitteettomasti nämä 3 viikkoa mitä olen pelaillut tolla PS3:lla sitä. Firmwarena on tuo 1.82.

Jäsen TommiR:n Avatar
    Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

PSN ID: xxTommiRxx

Nyt on sitten alkanut esiintyä ongelmia itsenikin kohdalla. Tällä hetkellä en pääse SUB accountilla pelaamaan R6 Vegasi onlinessa, koska tulee seuraava ilmoitus: PLAYSTATIOn@NETWORK Service is disabled due to parental control restrictions. Vanhempani eivät ole estäneet pelaamistani ja turvaasetuksissa lapsilukot ovat pois päältä. Lähetin jo asiasta palautetta ja he sanoivat että "Restrict content based on age of the user" kohta on päällä ("Enabled"). Että vanhempani tarvitsee kirjautua koneelle ja vilkaista Manage Accounts kohdassa sivutilisi asetuksia. Tota age kohtaa ei meinaa vain löytyä mistään, löytyy vain chatin esto ja storen maksu estot! Tämä ongelmani on ollut pitkään, sillä olen huomannut, että en nää kaikkia storen juttujakaan kenties tämän takia. Lähetin palautetta jo, mutta jos täällä joku osaa auttaa niin olisin kiitollinen!

Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Varmaankin Master Accountilla pitää laittaa Turva-asetukset (Security Settings) -> Lapsilukko (Parental Control) -> Pois päältä (Off). Oletuksena taitaa olla Taso 9, mitä se sitten meinaakaan...

EDIT: Oh, olihan tuossa, ettei niiden pitäisi olla päällä
    "Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-

Jäsen / [FL]
    Paikka
    Suomi
    Gamer IDt

Gamertag: FL Janus PSN ID: Janus_Fin

Ikää ei taida voida myöhemmin muuttaa, mutta mutta.. Sulle varmaan kerrottiin, että lapsilukkoasetuksia pitää muuttaa master accountin kautta. .

Jos alaikänen yrittää pelata netissä peliä, johon ei ikä riitä.. Ihan hyvä vaan ettei pääse pelaamaan. Peleissä ei ole turhaan ikärajoja. Sais olla kokonaan pakollinen, ja ei muutettavissa.
    Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!

Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

Ikäni riittää pelaamiseen, joten en usk sitä. Sitä ihmettelen kun pääsee yksinpeliin. Edelleen lapsilukkoo ei oo.

Jäsen
    Paikka
    Oulu

Tämä ei koske ehkä ongelmia, mutta osaisiko joku sanoa mikähän minun pleikkarissani oli tai miten ne olivat sinne valikkoon joutuneet.
    Päivitin versioon 1.82 ja jokaiseen (Videot, Kuvat, Pelit tms.. ) valikkoon tuli about 4-5x nämä molemmat: Acer multimedia PC sekä Azureus joka on torrenttiohjelma.
    Minulla ei ensinnäkään ole multimedia vaan applen iMac joka ei ole missään tekemisissä, ei ole edes langatonta verkkoa kotona, enkä käytä Azureus torrenttiohjelmaa, mutta kuitenkin nämä molemmat löytyivät 4-5 kertaa kummatkin jokaisesta valikosta.. niiden alta löytyi alakansioita tms.. wtf?

KonsoliFIN Turnausisäntä
    Jäsen / [zD]

Paikka
    Kouvola
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: Pibe Q PSN ID: Pibe

Laita alkuvalikon vasemmasta laidasta network settingseistä pois päältä media palvelin-ominaisuus... Varmaan löytäny sun naapureiden koneita tai jotain sinne päin... En tajjuu...
    Last edited by Pibe; 04.07.2007 at 09:28.
    IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!

Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Itselläni näkyy PS3:lla ainakin kolme Azereusta, muutama Acer ja läjä Windows Media Playereitä, joista osa on vielä aika huonosti suojattu. PS3:ssahan on sisäinen WLAN, joten se haistelee nuo naapureilta, vaikka itsellä ei WLANia käytössä olisikaan.
    Asiaan auttaa tosiaan, kun Verkkoasetuksista ottaa Mediapalvelinyhteyden pois päältä (Network Settings -> Media Server Connection).

Jäsen / [FL]
    Paikka
    Suomi
    Gamer IDt

Gamertag: FL Janus PSN ID: Janus_Fin

Isi loggaa sisään PS3 networkkiin.

Nyt Friendsistä valitaan oman tilin kuvake ja painetaan kolmiota. Valitse account management tai käyttäjätietojen hallinta.

Nyt tulee Lontoota vastaan.

Valitaan Account Management ja manage sub accounts

Nyt valitaan parental control ja annetaan päätilin salasana. Nyt valitaan alitili. Alaikäsillä tilille joudutaan aktivoimaan chatti. Ainakin resistancessa jos tuo on päällä, niin pelaamaan ei pääse.

Jos kaikki muuten futaa, eli PS3n chätit, resistancet ja muut, niin soitas Plan 1selle (Suomen Ubi-maahantuoja) tai mailaa Ubille suoraan.
    Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!

Jäsen
    Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

Gamertag: VJ FIN PSN ID: VJ_FIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin TommiR
    Ikäni riittää pelaamiseen, joten en usk sitä. Sitä ihmettelen kun pääsee yksinpeliin. Edelleen lapsilukkoo ei oo.
    Oisit vaan suoraan tehny master accountin ja iäks 22 niinku mä tein

Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Janus
    Jos kaikki muuten futaa, eli PS3n chätit, resistancet ja muut, niin soitas Plan 1selle (Suomen Ubi-maahantuoja) tai mailaa Ubille suoraan.
    Jeps kaikkee oon yrittäny ja kyllä se chatin esto on poissa päältä jne ... Täytyy katella millon toi PS tuki ekana vastaa.

Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

Voi voi PS tuki sitten on neuvonut kai päin honkia ja nytten ne kyselee englannista apua tohon mun ongelmaan ! "Olen kysellyt tarkempaa apua englannista, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut."

Paikka
    Helsinki
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Voi voi PS tuki sitten on neuvonut kai päin honkia ja nytten ne kyselee englannista apua tohon mun ongelmaan ! "Olen kysellyt tarkempaa apua englannista, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut."
    No hei, uusi laite ja silleen. Ei kai nekään ole vielä ihan kaikkiin mahdollisiin vikatilanteisiin törmänneet.
    Mutta eiköhän homma hoideta kuntoon.

KonsoliFIN Webmaster XShava:n Avatar
    Blogahduksia
    2
    Gamer IDt

Gamertag: XShavaFI PSN ID: XShava

Välillä vähän huvittaa

No kuitenkin, ei sinua päin honkia ole neuvottu. Parhain ja ajantasalla oleva tieto löytyy Suomen tuesta ja jos siellä ei asiaa vielä tiedetä niin ei ole ongelmaa esiintynyt aikaisemmin. Jotakin syvällisempää vain tällä kertaa ja selvinnee kun asiaa tutkivat.
    Nyt pelaan:

Paikka
    Kuopio
    Gamer IDt

Lainaus Viestin lähetti alunperin Oliver
    No hei, uusi laite ja silleen. Ei kai nekään ole vielä ihan kaikkiin mahdollisiin vikatilanteisiin törmänneet.
    Mutta eiköhän homma hoideta kuntoon.
    Juu olet oikeassa, eihän sitä kaikkea ongelmia tosissaan voi tietää viellä, ennen kun törmää niihin. Kyllähän se siitä varmasti hoituu kuntoon.

Jäsen / [ACF] aleksi0:n Avatar
    Paikka
    Vantaa
    Blogahduksia
    4
    Gamer IDt

PSN ID: Aleksi0

hei kun ostin juuri eilen käytetyn resistance peli, kun yritin mennä nettiin minulle teksti että "network connection failed. disconnecting from network" olen sammuttanut pari kertaa mutta kuitenkin vielä ei toimi mitä minun pitäisi tehdä?

PS. PS3 on ostettu hong kongista vaikuttaa se siihen?

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi