Tämä on keskustelu Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Mika73 Voi olla. Ehkä alkuperäiset eivät olleet kovin hyvät. Eihän kapula ole ollut tuossa, kun vasta vajaa ...
|
PSP, PS3. Yamaha RX-V2067, Samsung 46LEC755. Magnat x 5, Sennheiser HD-555 & CX-500 II ja BK Monolith DF.
Odotuslistan kärki: Blur 2 Koneessa pyörivät: -
Itse olisin toivonut että olisivat tehneet kapulasta vähän jykevämmän.. |
|
Last edited by Jiikax; 02.07.2007 at 09:18.
Puhutaanko vielä BD-kaukosäätimestä vai siirryttiinkö vaivihkaan Sixaxikseen? |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Onkohan neuvoja kun pelaan PES6:sta PS3:lla ja se rupesi nykimään yht´äkkiä ja pätkii tosi paljon ja on lähes mahdotonta pelata. On ennen toiminut ihan moitteettomasti nämä 3 viikkoa mitä olen pelaillut tolla PS3:lla sitä. Firmwarena on tuo 1.82. |
Nyt on sitten alkanut esiintyä ongelmia itsenikin kohdalla. Tällä hetkellä en pääse SUB accountilla pelaamaan R6 Vegasi onlinessa, koska tulee seuraava ilmoitus: PLAYSTATIOn@NETWORK Service is disabled due to parental control restrictions. Vanhempani eivät ole estäneet pelaamistani ja turvaasetuksissa lapsilukot ovat pois päältä. Lähetin jo asiasta palautetta ja he sanoivat että "Restrict content based on age of the user" kohta on päällä ("Enabled"). Että vanhempani tarvitsee kirjautua koneelle ja vilkaista Manage Accounts kohdassa sivutilisi asetuksia. Tota age kohtaa ei meinaa vain löytyä mistään, löytyy vain chatin esto ja storen maksu estot! Tämä ongelmani on ollut pitkään, sillä olen huomannut, että en nää kaikkia storen juttujakaan kenties tämän takia. Lähetin palautetta jo, mutta jos täällä joku osaa auttaa niin olisin kiitollinen! |
Varmaankin Master Accountilla pitää laittaa Turva-asetukset (Security Settings) -> Lapsilukko (Parental Control) -> Pois päältä (Off). Oletuksena taitaa olla Taso 9, mitä se sitten meinaakaan... |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
Ikää ei taida voida myöhemmin muuttaa, mutta mutta.. Sulle varmaan kerrottiin, että lapsilukkoasetuksia pitää muuttaa master accountin kautta. . |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Ikäni riittää pelaamiseen, joten en usk sitä. Sitä ihmettelen kun pääsee yksinpeliin. Edelleen lapsilukkoo ei oo. |
Tämä ei koske ehkä ongelmia, mutta osaisiko joku sanoa mikähän minun pleikkarissani oli tai miten ne olivat sinne valikkoon joutuneet. |
Laita alkuvalikon vasemmasta laidasta network settingseistä pois päältä media palvelin-ominaisuus... Varmaan löytäny sun naapureiden koneita tai jotain sinne päin... En tajjuu... |
Last edited by Pibe; 04.07.2007 at 09:28.
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Itselläni näkyy PS3:lla ainakin kolme Azereusta, muutama Acer ja läjä Windows Media Playereitä, joista osa on vielä aika huonosti suojattu. |
Isi loggaa sisään PS3 networkkiin. |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
|
|
Voi voi PS tuki sitten on neuvonut kai päin honkia ja nytten ne kyselee englannista apua tohon mun ongelmaan ! |
|
|
Nyt pelaan:
|
hei kun ostin juuri eilen käytetyn resistance peli, kun yritin mennä nettiin minulle teksti että "network connection failed. disconnecting from network" olen sammuttanut pari kertaa mutta kuitenkin vielä ei toimi mitä minun pitäisi tehdä? |