Tämä on keskustelu Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin DadaD1 Oikeesti mikä ***** mun pleikkaa vaivaa kun Metal Gear Onlinen lataus tyssää 15%?? Onhan vapaata tilaa ...
Onhan vapaata tilaa varmasti riittävästi? (Tilaa on hyvä olla vähintään kaksi kertaa latauksen koko, eli jos MGO:n demo on vaikkapa 1 gigan, vapaata tilaa tulee olla ainakin 2 gigaa.) |
Aika hauska vinkki, miten saada blu-ray levy luetuksi, mikäli sen kanssa tulee ongelmia: http://www.youtube.com/watch?v=BXT3YnL-6-E |
Slay Radio - Go retro!
Jos kiintolevy on paskana/viottunut, niin miten se ilmenee? Ilmeisesti sitä ei voi olla huomaamatta..? Toimiiko silloin muisti ollenkaan jos kiintolevy on vioittunut? |
"Valitettavasti" omakohtaista kokemusta löytyy pelkästään tietokonepuolelta, jolloin useimmiten kiintolevyn hajoaminen ilmenee ensin satunnaisena datan korruptoitumisena, koneen kaatuiluna (esim. Windowsin bluescreen of death) ja kiintolevyn luennan tai kirjoittamisen yhteydessä kuuluvana outona äänenä. Olettaisin, että pleikkarikin saattaa alkaa kaatuilemaan pelatessa (jolloin pelin asennustiedostoja luetaan luultavasti kiintolevyltä) tai ainakin hidastumaan. |
Ok, näin mä vähän mietinkin tuon kiintolevy jutun. Ainakaan mun ps3-kiintolevy ei ole viottunut se ei ole kaatunut kertaakaa. Serveri kylläkin kun pelaa netissä, mutta sehän onkin sitten erijuttu.. |
Jaa, kiitoksia hyvä tietää.. ihan hyvinhän toi muuten pelittää.. |
On mulla 24gb tilaa.. |
Pelaan nyt: MW2, CoD4 ja BC2
Lisäys vielä edelliseen viestiin |
Itsellä ongelmia kosketusnäytön kanssa, kun painaa poweria käynnistääkseen pleikan ei onnistu, joutuu laittamaan levyn sisään että käynnistyy, mutta kun on pleikka käynissä, niin powerin kautta voi sammuttaa ;( |
Tapahtuuko tuota pelkästään taustalatauksen kanssa vai myös ihan "suoraan" ladatessa? Tuollainen hieman haiskahtaa korruptoituneelta tiedostojärjestelmältä tai pahimmillaan hajoamassa olevalta kiintolevyltä (tai itse konsolilta). |
Pystyykö sille tehdä mitään? |
Käytössä on täysin uusin PS3 jolla on yhtä peliä pelattu. Nyt yritän pelata toista peliä, mutta laitteisto väittää ettei koneessa ole muistissa tilaa, eikä aloita peliä. Ko. pelin vaihdoin jo kerran, kun luulin vian olevan siinä. Nyt uusi pelikään ei toimi. Apua? |