Tämä on keskustelu Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Tervehdys kaikille olen uusi jäsen playstationfin:issä! Tuli liityttyä nyt ps3 :sen julkaisun ja hankinnan myötä. Päivän käytön jälkeen olen ollut ...
Tervehdys kaikille olen uusi jäsen playstationfin:issä! Tuli liityttyä nyt ps3:sen julkaisun ja hankinnan myötä. Päivän käytön jälkeen olen ollut todella tyytyväinen hankintaani, pieniä ongelmia on tullut vastaan joten mennäänkin itse asiaan... |
|
Mitä tein taustatyötä filmifriikistä niin aika monessa tulevassakin julkaisussa vaan pakkamattomat pcm äänet... Esim uudessa bondissa... Mutta jos olen väärässä niin hyvä näin! |
http://www.discshop.fi/shop/ds_produ...=56506&lang=fi |
Kerrankin on hyvä olla väärässä. Filmifriikki ei ole näköjään luotettavin lähde. Osaatko ratkaista muutkin pulmani? Käy codin yksinpeli tylsäks... |
Ei tunnista WD:n ulkoista USB kiintolevyä. |
|
Jos asentelette linuxia koneeseen, pitäisi sen hyväksyä nämä ulkoiset kovalevyt. |
Slay Radio - Go retro!
No siis... Emt miten kone luokittelee nokian n91 puhelimeni 4gb kovalevyn ulkoiseks kovalevyksi mutta sen kyllä löysi kun sieltä siirtelin jo tiedostoja kuten kuvia etc... Biisitkin löytää jotka ovat aac formaatissa ja nekin saa siirretty koneelle mutta kone väittää että not supported format kun yrität biisejä toistaa... |
Friikin tietoihin ei tosiaankaan ole aina luottamista... Mulla on tuossa 5 BD:tä ja kaikissa on myös se pakkaamaton PCM 5.1 -ääniraita mukana. Jopa Resident Evil: Apocalypsessa, vaikka sitä ei edes takakannessa mainittu (levyllä oli muuten 9 ääniraitaa, huh huh!). |
Gamertag: Saminaattori
Mikähän on, kun ei suostu levy-asema aukeamaan? |
|
Slay Radio - Go retro!
|
Eipähän lähtenyt PS3 äsken käyntiin. Laitoin päälle, se normi piip, ja kovalevy lähti pyörimään, mutta eipähän tullut kuvaa. |
PS3 60Gb@160Gb since 23.3.2007, 51" 3D @1080p + 92" @1080p, 7.1ch@1.1kW rms, 2xButt Kickers, G25 [ChiliCoke Shifter Resistance Mods, Wide BP, Led Knob], 100cm Fan :)
|
|
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
jep, ristiinkytketyllä kaapelilla masiinat ovat kiinni toisissaan. hyvin pitkälti noilla kaikilla täällä teidän neuvomilla keinoilla olin jo aijemmin yrittänytkin eikä tärpännyt silloin eikä vielä nytkään. pitäskö tuolta xp:n networkconnectiosista joku taikanappi painaa ruksille mitä en ole vielä löytänyt? alkaa pikkuhiljaan menemään aika neuvottomaksi |
Mistähän voisi johtua kun käytän PS3:ssani PS2:n peliä (God of war ja FFXII) niin television kuva alasta on käytössä vain n.3/4osaa. Kytkentänä on HDMI ja televisiona 32" littutelevisio jossa resoluutiona tuo 720p. Osaako kukaan kerota miksi se näyttää kuvan noin eikä levitä sitä koko ruudulle? |
|
Onko mitään hajua siitä, miksen saa tehtyä Hong Kongin tiliä korttitiedoilla, vaikka USA:n tili onnistui? Hitto, kun polttelisi Aasian storessa olevat RR7 kipaleet, mutta en vaan saa tehtyä tiliä, store valittaa, että kortin tiedot ovat väärät. Sammon Visa Electron ja USA:ssa toimi tosiaan täydellisesti. |
[zD] zeroDignity