Tämä on keskustelu Yli 30 v. pelaajat foorumilla?, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: En muista onko tälläistä kysytty - Eli onkos täällä muitakin yli 3kymppisiä kuin minä? Muistelisin että joku muukin olis ollut...
En muista onko tälläistä kysytty - Eli onkos täällä muitakin yli 3kymppisiä kuin minä? |
PS3 online: Mr_Violence | Battlefield 3 | Deus Ex: Human Revolution | GT5 | ....waiting AC: Revelations | Syndicate | Hitman Absolution |
Kalusto: PS3 slim 160Gt | Logitech G27 ratti | Panasonic TX-P50VT20 FullHD 3D plasma TV | Sony 6.1 DTS äänentoisto | Sharkoon X-tatic kuulokkeet
|
Nyt pelaan:
Minä olen yli 40, 41 tai -2 tai -3, jossakin vaiheessa niitä vuosia vaan lakkaa laskemasta |
Kyllähän tässä kolmenkympin rajapyykki on jo ylitetty. |
Suuri syntymävuosikysely paljastaa vanhuksia löytyvän jonkin verran: http://www.konsolifin.net/bbs/keskustelu/25221-syntymavuotesi.html |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Juuri ylitin kuukausi sitten. Hyvin maistuu pelit edelleen, vaikka keinutuolista pelaten. Suurimmalla kulutuksella DS/360. |
Vähän yli kolkyt mittarissa |
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
33 tulee lasiin lokakuussa. |
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
Kohta 37. Rai rai |
JEEESSSSS |
PSN: Tarantul
Mitä on laatuaika ?
- Kun olet aamuvuorossa ja muija iltavuorossa -
Hyvän matkaa jo.. |
For The Heart I Once Had
Teille on tuo RetroFIN. Voi valittaa kolotuksia yms. |
242 STAR GET!
32 mittariin tulossa tänä kesänä. |
Juuri tänään napsahti mittariin 33v. |
PS3 60Gb@160Gb since 23.3.2007, 51" 3D @1080p + 92" @1080p, 7.1ch@1.1kW rms, 2xButt Kickers, G25 [ChiliCoke Shifter Resistance Mods, Wide BP, Led Knob], 100cm Fan :)
-74 |
Kevyesti. |
Tässä kuussa 37 |
Life*s a game and then you*ll die.
39 |
|
"Tutkimuksessa kerrotaan, että paljon pelaavat lapset menestyvät huonommin koulussa, joutuvat tappeluihin useammin ja lihovat" -MCV UK
Metropoli // Finnish Lions // puhdasta verkkopelaamista jo vuodesta 2003.
Meitähän on täällä pienen armeijan verran |
Nyt pelaan: