Tämä on keskustelu Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin FamaZ Minä voisin kyllä antaakin, mutta valitettavasti olen itsekin hyödyntänyt Tekkenin hankkimisessa kaverin tiliä, jonka salasanasta minulla ...
|
Itse etsiskelen Super stardust HD ja vaihossa voin antaa CAC:n EU version! |
Last edited by TommiR; 29.06.2007 at 16:52.
|
|
|
|
Edelleen Tekken kiinnostaisi :/ |
|
Ei kukaan viittis antaa Super Starust HD:ta? Itse en pysty storesta ostamaan. Voin maksaa 5 euroa, kun ei mitään ole vastineeks antaa. |
Haluuks joku antaa Warhawkin? |
"One time fee for downloading on up to five activated systems" noin kuvailtiin kauppahintaa ladattavan pelin käyttöehdoissa... Eli Sharing is Caring ja tässä tapauksessa kyse ei olisi edes piratismista |
Loomis - Peliseuraa ja seurapelejä jo vuodesta 1980 (GT5P, Uncharted 2, Little Big Planet)
eikös download list-osioon tallennu aina viimeisin latauspäivämäärä? |
Last edited by Vinnie; 31.01.2008 at 02:01.
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Multa löytys kans useampi peli vaihdettavaksi jos jotakuta kiinnostaa. |
"If something´s hard to do. It´s not worth doing."
Ei kellään sattuis oleen PSX:n Residentejä tarjota? |
Pelikonsolit: PS3 | XBOX 360 | Wii | PSP | NDS |
No eipä Sonylla oikein ole varmaan haluja liikaa helpottaa pelien jakamista, pitää sitten varmaan hiukan luottaa ihmisiin |
Loomis - Peliseuraa ja seurapelejä jo vuodesta 1980 (GT5P, Uncharted 2, Little Big Planet)