Tämä on keskustelu Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Itellä löytyy ainakin nämä: Super stardust HD Rub a duck zen pinball crash commando SF2 HD remix Flower Flow Fat ...
Itellä löytyy ainakin nämä: |
Onko kukaan törmännyt vielä väärinkäytöksiin vai onko kaikilla vaihdot onnistunut moitteetta? |
Terve, haluaisin nyt tiedustella, jos jollakulla olisi sharettaa kanssani tuo CoD: WaWin Map Pack 3. Itse en mitään voisi antaa takaisin vaihdossa, ikävä kyllä |
Pelaan nyt: MW2, CoD4 ja BC2
Tarjolla olis map pack kolmosta.. |
kauheeta saissee
Itse haluaisin kans map pack 3sen. Voin antaa tarvittaessa oman osoitteeni/puhelin numeroni ym mitä haluatte varmistaaksenne etten käytä väärin tilejä. |
Jooh, eli tarjoaisin melkein mistä vain tuon Rag Doll Kung Fun, löytyipäs jotain tarjottavaa |
Pelaan nyt: MW2, CoD4 ja BC2
Mullla olis tarjolla |
^ Tuo Mirror's Edgen Pure Time Trials -pack on nykyään ladattavissa ilmaiseksi Euroopan Storesta. :P |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Saattaa olla ja tuo MCLA Premium pack toimii ainoastaan US versiossa tuosta kyseisestä pelistä koska se on ostettu USA storesta |
Itellä ois: |
Last edited by Hamsteri; 11.08.2009 at 21:43.
Haussa map pack 3 ja tekken dark resurrection. |
Haluaisinpa burnout paradisen packkeja, jos joku viitsisi jakaa. Mitään ei ole vaihdossa antaa |
MAG (Massive Action Game) Tammikuu 2010
Kiitokset nopeasta vastauksesta! |
MAG (Massive Action Game) Tammikuu 2010
tähän mennes joo, kun oon vaan tutuille sharettanut. peliplaneetan foorumeilla yks käyttäjä yritti huijata mua, kun se halus multa LBP mgs paketin, ja mä oisin saanu burnout paradise cops and croks paketin. sanoin sille että minä lataan ensin sen paradise paketin, niin heti laitto viestin "ei perhana, just muistin et oon käytt'äny mun kaikki sharetukset." |
Last edited by Pertsa69; 26.08.2009 at 15:22.
Kun ps3 pelin voi aktivoida max 5 ps3:seen niin verottaako uuden kiintolevyn asennus ps3:sesta yhden pelien asennuskerran? |