Tämä on keskustelu Yleinen PS3:n Game Sharing -ketju, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Tämä on ihan laillinen Sony announced that players who download games from PlayStation's online shop can share them on up ...
Tämä on ihan laillinen |
Tässä tapauksessa annat täysin tuntemattomalle henkilölle tunnuksesi, joka voi sisältää rahaa ja hän voi käyttää luottokorttiasi. Myöskin, kun jaat pelin toiselle koneelle, niin sinulta häviää yksi kone. Pahimmassa tapauksessa sinulla ei olekaan enää latailuja jos konsolisi hajoaa. |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Jokainen sitten jakelee käyttäjätunnustaan ja salasanaansa ihan omalla vastuulla. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Tietääkseni luottokortin tiedot ei näy toisille käyttäjille! |
Mikään ei estä sinua tuollaisessa tapauksessa siirtämästä tililtä kukkaroon rahaa, ja sieltä omalle tilillesi. |
|
PS3 online: Mr_Violence | Battlefield 3 | Deus Ex: Human Revolution | GT5 | ....waiting AC: Revelations | Syndicate | Hitman Absolution |
Kalusto: PS3 slim 160Gt | Logitech G27 ratti | Panasonic TX-P50VT20 FullHD 3D plasma TV | Sony 6.1 DTS äänentoisto | Sharkoon X-tatic kuulokkeet
|
tulipahan tätä game sharingia kokeiltua TommiR:n kanssa. |
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Jep kiitoksia Vinnie hyvin toimi sharing! Tosissaan kellään tutulla ei meinaa olla Visaa jne niin hieman hankalaa. Yksi keino on tietenkin se, että antaa jonkun ostaa ja sitten maksaa kyseisen summan +extraa hänen tililleen kiitokseksi. |
Nyt vasta sain tietää että tälläinenkin on mahdollista |
Minä voisin kyllä antaakin, mutta valitettavasti olen itsekin hyödyntänyt Tekkenin hankkimisessa kaverin tiliä, jonka salasanasta minulla ei ole hajuakaan. Ehkä sitten, kun joudun ostamaan "oman" netti-Tekkenin, jotta voisin pelata peliä kaverin kanssa netissäkin. Game Sharingissa kun on se ikävä puoli (ainakin nettipelillisissä sellaisissa), ettei nettipeliä voi harrastaa kaksi henkilöä, joilla on "sama" kopio pelistä. |
|
<CDHP> Chicks Dig Heihachi Players
Calling All Cars kelpaisi kyllä.. |
|
|
|
|
|
Itse haluasin tuon Calling All Carsin, mutta en ole ostanut mitään storesta koska ei ole mahdollisuutta |
jos joku tahtoo sharettaa Calling All Carsin tai Rampagen, |
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.