Tämä on keskustelu PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: ei onnistu vakka kokeilen tietokoneella. mikä hemmetti voi mättää??...
ei onnistu vakka kokeilen tietokoneella. mikä hemmetti voi mättää?? |
-Ukko-Pekka- ja Juke85: Poistin turhimpia viestejä tuosta "one-liner-chatistanne". Tuollaiset "ei toimi" "ei toimi mullakaan" -viestit eivät auta (taikka kiinnosta) ketään. Voisitteko jatkaa yhteydenpitoa esim. yksityisviestein, ja sitten kun keksitte vastauksen ongelmaanne, jompikumpi voi sen tässä ketjussa sitten kertoa. |
yritin poistaa "kortintiedot" ja laittaa uudestaan niin nyt se ei hyväksy edes korttia ja löi vielä karenssinkin päälle hemmetti. |
Tehty tuo,mutta edelleen herjaa joko jotain että "card information cannot be updated" tai "card information not vaild. Please check your entries carefully".... |
Oioioi kun ollaan niin Pringlesi, missä sun vetävät viikset vetää?
Onkohan mulla käynyt hyvä tuuri vai mitä, kun ei ole ongelmia ollut Nordean Electronin kanssa. Kortti on kerran vaihtunut ja tänään tuli 'uusi' PS3 taloon ja samantien piti pari PS1-peliä käydä nappaamassa Jenkkistoresta. Rahojen lisääminen lompakkoon onnistui ihan normaalisti ja pelitkin latautuivat kiltisti. Verkkopankista rahat olivat veloitettu heti, eli kaikki pelaa. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Toimiiko NORDEAN visa electron storessa? ei pysty käydä testaa, ku tänään tuli kortti, ja rahat on seteleinä |
古河渚
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Juhakoko/
Kertookas nyt tyhmällekin, että minkä pankkien Visa Electron kortit nyt varmasti toimivat Storessa ja myös verkkokaupoissa, kuten thehut.com ja play.com. |
Last edited by NikoFin; 03.03.2009 at 10:04.
Kylläpä vippaskonstit olen saanut tehdä, mutta ei se Nordean Visa Electron ei tahdo toimia laisinkaan. Herjaa, että kortin tiedot on väärin, vaikka nimet olen kirjoittanut oikein ja 16 numeroisen koodinkin olen nakutellut täydellisesti kohdalleen. Verified by Visa täppäkin on laitettu päälle verkkopankin kauttaa... Todella outoa. |
Sampo-pankin Visa Electron toimii play.com ja muissakin kaupoissa, ei ole itelle tullu vielä paikkaa vastaan missä kortti ei toimisi. |
Juups, laitoin kortin numerot yhteenpötköön ja silti sanoi "ettei kortin tiedot ole kohdallaan, tarkista huolellisesti". Eikös kortiksi pidä valikoida Visa, kun siellä ei ole omaa Visa Electron kohtaa. Olen kyllä sen Visan siihen pistänyt, mutta alkaa jo ihmetyttää, kun en omasta mielestä tee mitään väärin. |
Sampon kortilla tosiaan toimii niin että numerot yhteen pötköön ja se kortin umpeutumis aika kans pitää laittaa (kuukausi ja vuosi) ja nimi tietenkin pitää olla sama mikä kortin päällä lukee, kortin valinnaksi Visa riittää, jotku kaupat voi kysyä myös kortin takaa kolmea varmistus numeroa. |
Oma OP-electronini kyllä toimii aivan täydellisesti... |
+-+-Mergem Photography-+-+
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)
Oookkei... Eli jos ostaisin jonkin yli 5e maksavan, niin silloin se lisää tasarahan... vai? |
+-+-Mergem Photography-+-+
Kuvailuja ja kujailuja. Tarkistakaa ihmeessä tarjonta ja palaute on amatöörikuvaajalle aina ilo :)