Tämä on keskustelu PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Lost07 Kyllä mielestäni kaikkeni tein ja kysyin kaveriltakin apua puhelimitse ja kahtena iltana yritin ja tulos sama ...
jep... |
Pakko heittää lokaa vielä kerran. |
Hmmm, vastahan ne muutti noita turva-asioita, mutta viimeksi kun olen maksanut OPn Visa Electronilla, niin se kortin numero, omistajan tiedot ja varmennenumero takaa riitti. Olen myös ihan Verified by Visa-toiminnolla sillä aasiasta ostanut DS3sen. En nyt kirveelläkään tarkasti muista, että sainko sillä kortilla myös storesta jotain ostettua, siihen käytän s-pankin visa debittiä. |
Varikkosuora.org Konsolikuskien kisafoorumi || Varikkosuoran "Löysät ja Letkeät" || varikkosuora @quakenet.org || VarikkosuoraTV @ Youtube
Jälleen yritin saada visa electron korttini toimimaan, mutta kuinkas siinä kävikään. |
Kun soitin tonne niin ehkä ne kuitenkin tekivät tuolla jotain. |
Onkohan tuossa jossain ollut kommunikaatioerhe. |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Noniin, mikä nyt on tilanne tämän Verivied by visa homman kanssa ? |
Varikkosuora.org Konsolikuskien kisafoorumi || Varikkosuoran "Löysät ja Letkeät" || varikkosuora @quakenet.org || VarikkosuoraTV @ Youtube
Vaikka juuri sain toimimaan visa electron kortin, niin en...en tiedä mitään asiasta. |
Alle 18-vuotias ei kai voi ostaa omalla Nordean Visa Electronilla tuotteita Storesta? Vai? |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Parasta PC-versioissa on tietysti pelata hiirellä ja näppäimistöllä, jolloin tähtääminen sujuu realistisella nopeudella ja tarkkuudella ja liikkuminen on luontevaa, ei kulmikasta.
En olisi voinut sanoa itse yhtään paremmin...
mulla on ongelmana se nordean visa elektronilla että olen laittanut tiedot ja sitten tulee se missä valita summa paljon haluaa, niin valitsen esim 20 ja seuraava sit se kysyy niitä että haluatko tältä kortilta siirtää sen summan lompakkoon. laitan kyllä. sitte iskee ruutuun että siirtoa ei voitu tehdä?? että miksi? rahaa on tilillä ja verkko osto juttu klikattu käyttöön? |
Mulla on kans samalainen ongelma mut tiedän syynkin.. kertokaas miten pystyy vaihtaa tota luottokorttia kun on uusi??? eli vanha katos ja nyt tarvis saada toi uusi toimiin storessa. miten sen pystyy vaihtaan? vanha on tietysti suljettu... |
minä tiedän miten vaihetaan. mutta kerros vika jos tiedät. niin autan sitten sinua |
Siis en tiiä.. mulla ainakin sillä vanhalla toimi ihan hyvin.. ihan perus säästöpankin visa. |