Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Wigge Huomenna kolahtaa postiluukusta tämmönen. Pitkän aikaa ollut suunnitelmissa ostaa sopivanhintainen ja -merkkinen FullHD television ja tähän ...
PS3 on ollut vasta vähän aikaa ja nyt olisi oiva aika ostaa kunnon telkkari, joka avaisi konsolin todellisen potentiaalin. |
PSN: Gingsh
Onko 37" liian iso katottavaks 2-3 metrin päästä? |
"Scissors are over powered. Rock is fine." - Paper
Raptr
ok |
"Scissors are over powered. Rock is fine." - Paper
Raptr
Itselle saapui tänää 40w4000 Jimm's:ltä 999e+postit. Itsekin siiryin juuri 26", lcd:stä tosin, 40" tv:n ja katselumatka on aika sama ku sulla, n. 2.5m. Voin sanoa että ei se ainakaa liian suuri ole, itselle vaikuttaa juuri sopivalta |
Tilasin samanlaisen samasta paikasta. Toimitus ensi viikolla. |
Ajattelin kysyä mitä olette olleet mieltä Zepto 42" Pantheon telkkarista? Ostin sen noin puoli vuotta sitten...ihan ollut tyytyväinen tähän saakka. Mutta nyt on tullut ehkö hiukan katuma päätökselle kun nykyään voisi jo saada esim. sonyn "40 tuumasen samaan hintaan (999-.), joka olisi varmasti kyllä laadukkaampi... |
noniin. tuli sitten ostettua sonyn 40w4000 ja hyvältähän se vaikuttaa. semmoista vaan kyselisin, että mistä voisin mahdollisesti löytää hyvät ja luotettavat neuvot optimaaliasetuksille. yritin tossa vähän googletella, mutta huonolla menestyksellä. |
Mistäs tuollaiset niksit on peräisin/tarkennusta? muutaman päivän testailun jälkeen täytyy todeta, että hieman ikävää vuotoa yläkulmissa on havaittavissa. eipä tuo hirveän häritsevää ole, mutta mukavahan niistä olisi päästä eroon. jostain olin lukevinani, että joistain yksilöistä oli vuodot ajan mittaan kadonneet. |
Itsekin tässä nyt uutta töllöä ostamassa ihan lähiaikoina. Budjetti vain hiukan tiukka, opiskelija kun pääsääntöisesti olen. |
Laitteisto: Xbox 360 S 250Gt ja Sony KDL-40W4000[/SIZE]
Muista, että jos putkitv on vaikkapa 28" ja taulutv 32" niin taulutv voidaan (sijainnista riippuen) sijoittaa jopa metrin verran eteenpäin lähemmäksi seinää kuin putkitv. Näin ollen pari tuumaa isomman hdtv:n kuva on käytännössä jopa pienempi kuin vanhalla putkitelkkarilla |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He maketh me to lie down in green pastures | he leadeth me beside the still waters. |
He restoreth my soul | he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake. ]
Olen katsellut jo tovin Full-HD televisioita, kokoa 37 ja 40. Tällä hetkellä olen eniten Sony Bravia KDL-40W4000 -telkun kannalla. Onko näyttö jo vanhaa rautaa täynnä, mitenkäs hinta/laatusuhde. Verkkokauppa.comissa oli alennuksessa 1200, mutta Pixmaniasta saa kotiinkuljetettuna alta tonnin. Menisikö tuo pelikäytössä vai onko jotain parempaa vaihtoehtoa? |
Nyt tällänen "tyhmä" kymysys(taas |