Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Jaa-a, en kyllä osaa. Jos ruutu ois neliön mallinen niin sitten, mutta kun en tiedä näitä HDTV:iden mittasuhteita eikä se ...
Jaa-a, en kyllä osaa. Jos ruutu ois neliön mallinen niin sitten, mutta kun en tiedä näitä HDTV:iden mittasuhteita eikä se multa varmaan muutenkaan luonnistuis. Voisikohan se mahdollisesti olla se syy siihen että kysyin. Ihan ajattelin että jos jollain sattuisi olemaan 26" HDTV niin voisi pikaisesti mitata, mutta kun on pakko noin vastata niin ilmeisesti turhaa toivoin. |
plääh
Itselläni käytössä 42LG6000 ja toiminut oikein mainiosti PS3:n kyytipoikana. Uskaltaisin suositella uudempaa LG7000 sarjaa ja totean samalla että sekä peli- ja elokuvakäyttöön tuo 42" alkaa olemaan minimi olohuone-etäisyyksillä, minun mielestäni. Pienemmissä pelikammoissa varmaan pienempikin (40" tai 37") mennee ihan ok. |
Paitti että ookko nääny aivan varma, 23cm?! Nimittäin mun tietokoneen laajakuvanäyttö on 30 cm korkea ja 21" putkitelkka on 32cm.. |
plääh
itselläni Sony KDL-40W4500 ja on hyvä PS3 seurana. |
über - ü = ber + ta = ber/ta = ~ta/ber - / = taber-r = tabe
Suhteessa halvemmaksi tulisi varmaan hieman isompi töllö kuin tuo 26-tuumainen. Vai eikö ole tilaa isommalle? Nykyään kun edullisimpia 42-tuumaisiakin saa jo parisataa tuota kalliimmalla. |
|
Last edited by dem0ni; 01.01.2009 at 22:21.
Minulla olis äärettömän vaikee tv ostos päätös edessä |
Mitä tuolla Ambilightillä tekee? Tuo pic frame moodikin tuntuu melko järjettömältä, mutta valitsisin silti Sonyn, milloin vain. |
Last edited by rookie; 02.01.2009 at 15:02.
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
ambilight on tausta valo systeemi http://www.tendancehightech.com/blog...mbilight-3.jpg tuommonen |
no onko tuo sony 40W4500 hyvä pelaamiseen ja onko siin jotain vikoja. |
Ambilight on hieno systeemi, muutkin valmistajat saisi ottaa vastaavanlaisen ominaisuuden valikoimiinsa. Elävöittää kuvaa, valojakaan ei tarvitse olla päällä niin paljon huoneessa. Philipsin telkkareiden hinnat vaan saisi tulla vähän alaspäin. |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He maketh me to lie down in green pastures | he leadeth me beside the still waters. |
He restoreth my soul | he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake. ]
Pukki toi Sonyn full hd:n (Tarkkaa tuotekoodia en tähän hätään rupea ehtimään) ja olen erittäin tyytyväinen. Suurimmassa osassa sonyn telkkareissa on vielä tuo ps3 ready nykyään. eli telkun vaihto koneeseen käy kivuttomasti ja yhteinen sävel löytyy heti. En tosin tiedä muista merkeistä, voihan se niilläkin olla helppoa. |
No nyt olen ostanut itelleni uuden telkan, Sony 32KDL-W4000 |