Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin inf Nyt tulee hyvät ihmiset muistaa myös sen tulevan signaalin taso, joka vaikuttaa kaikista eniten kuvanlaatuun. Esim. ...
|
Ensimmäiseksi pixmaniasta ei kannata tilata mitään, se on tässä ketjussa jo moneen kertaan kerrottu. Takuu toimii miten sattuu, suomessa noita ei saa huollatettua yms ongelmat. |
Laitteisto: Xbox 360 S 250Gt ja Sony KDL-40W4000[/SIZE]
|
Last edited by tertsi_f; 14.01.2009 at 17:16. Syy: Tekstiä selvennetty
En tainnut puhua kuvan päivittymisestä mitään. Kyllä mun 23" SD telkku päivittää kuvaa myös hyvin. Puhuin signaalin laadusta, joka urheilukanavalla on erittäin heikko hyvin usein. |
|
Millä tavalla olet tuon Samsungin paremmuuden testannut? Samaa mieltä siinä, että toisilla se toimii paremmin toisilla huonommin, mutta Sony/Samsung ovat varmasti parhaimmistoa tällä asteella. Panasonicin uusimmat mallit myös toteuttaa tuon myös ihan yhtä hyvin. |
Noh turha tästä on taistella, se tuleva signaali on tasan sama oli se 100hz päällä tai ei, se miten se prosessoidaan tv:n toimesta ei vaikuta laatuun. |
tarkotat motion blurria? Jos LCD:llä 24p tarkoittaisikin 24 kuvaa sekunnissa ja jokaisen välissä mustaa niin kuva ei menisi sameaksi (eli kuva -> mustaa -> seuraava kuva). Perus LCD nääs näyttää 24 pysäytettyä kuvaa (vaihtuu kuva -> kuva). Ihmissilmä tai siis aivot olettavat, että liike (esim. nopea kameran panorointi) on aina jatkuvaa mutta 24p ilman mustia/pimennoksia välissä liike katkeaa jolloin aivojen olettama liike näkyy kuvassa blurrina. On se hauskaa tämä tekniikka! Ja ihmisen pääkoppa! |
Tänään saapui 42LG7000. Hieno laite pelaamisessa, mitä nyt tunnin Unchartedia pelasin. Illemmalla voisi testailla lisää. Myös digi kuva oli odotettua parempaa, paitsi urheilukanavan kuva oli odotetun surkeaa |
Onko kokemuksia Sonyn KDL40L4000K. Ei olis paha hinta enää. Oon harkinnu samsungin 32:sta luopumista muutamien ongelmien jälkeen. |
Mulla PS3 seurana Sonyn 40 tuumanen w4730 eli telkkari on sama kuin w4500 |
Itse ostin ennen vuodenvaihdetta tuon Sonyn KDL-40V4000:sen kun sian sen todella hyvään hintaan. Olen itse ollut tyytyväinen siihen ja käsitykseni mukaan on tekniikaltaan sama tv kuin tuo 40L4000 mutta V-mallissa 1 HDMI-paikka enemmän ja vähän eri ulkonäkö. Omassa pelikäytössä toiminut hyvin eikä häiritsevää valovuotoakaan ole havaittavissa. Musta tosaan näyttää mustialta tällä tv:llä, ainakin näin maallikon silmään. :P |
Terve! |
Eiköhän tuo 32" noin läheltä katsottuna ole ihan riittävä koko. |
siinä vähän tietoja töllön hankintaan! Linkki |