Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin FireHawk Onko täällä kenelläkään kokemuksia Conax moduuleista? Eli homman nimi on tämä: Tilasin itselleni "heräteostoksena" PlusTV-paketin ja ...
Eiköhän nuo Conax modulit ole "universaaleja". |
Last edited by LoneHawk89; 18.03.2009 at 13:46.
Näinhän se pitäisi olla, mutta todelisuus on hieman toinen. |
Atari 2600 + PS2 + PSP + PS3 + Sony KDL46X2000
Trophyt
En osaa sen enempää neuvoa, kuin että tuo lausahdus tarkoittaa kutakuinkin seuraavaa: "jatkuva 4:3 -kuvasuhteen käyttö voi aiheuttaa kuvan vääristymistä". Jos itse olisin tossa tilanteessa ja haluaisin PS2-pelejä pelata tolla kuvasuhteella, niin kyllä sillä varmaan ihan "normaalikäytön" verran vois pelata ilman vaaraa, mutta jos siihen nyt jotain tulis, niin eiköhän takuu korvais, kun ohjekirjassa ei mainittu mitään aikasuosituksia tuon 4:3:n käytölle. Mutta ei varmaan esim. kannata jättää kuvaa pysäytetyksi liian kauaksi aikaa. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Sonyn asiakaspalvelusta kannattaa myös kysellä näitä toimiva moduuleja. Ja taisi niiden kotisivuillakin olla muutama merkki mainittu jotka on _testattu_ toimiviksi. |
Laitteisto: Xbox 360 S 250Gt ja Sony KDL-40W4000[/SIZE]
Oliko tuo varoitus siis tv:n vai pelin ohjekirjassa? |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Ja se, että kaikista tärkeintä on se mitä resoluutiota se paneeli ihan oikeasti osaa näyttää, eikä se mitä se osaa skaalata omalle resoluutiolleen. |
Mulla on nyt dilemma... Ennen pelannut ps3:sta tuollaisella 22" Benq:n näytöllä mutta nyt myin sen pois kun tuli ostettua uusi kone ja siihen en tuota pleikkaa enää saa kiinni... |
Päivittelin töllöä ja nyt on Pioneer 50" KURO ja täytyy kyllä sanoa että kuva hivelee silmiä |
Heikki Sandström
Graafikko / KonsoliFIN
Näin ne myös tuolla liikkeessä sanoivat, mut kyllähän sen eron huomaa esim. hahmojen koossa (kun siis tolle benq:lla pelaillut sekä 720p ja 1080i tilassa). |
Mites tuo Samsungin 37 tai 40 LE656/676, onko noista telkuista kokemusta? Ainakin saanut todella hyvät pisteet arvosteluissa, löytyis tuo 100hz:n tukikin ja olis reilun huntin halvempi kuin tuo 40w4000. |
Gigantti - LG 32" LCD-TV |
Nyt: Niitä näitä!
Ei tarvi asentaa mitään. HD Readyn resoluutio on 1366x768 (1920x1080i), Full HD:ssä 1920x1080p. Tutki vaikka tätä ketjua, niin selviää paremmin. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Eikös se näytä oudolta jos pelaa lähellä ja ruutu on ns. liian suuri? |
Nyt: Niitä näitä!
Oli ehkä vielä kuvaputken aikana, mutta näin teräväpiiron myötä katseluetäisyys on lyhyempi. Itsellä juuri 32" ja pelaan sekä katson HD-leffat siinä puolentoista metrin päästä. Suomen digitv:n kuvaa taas ei oikein pysty paria metriä lähempää katsomaan (huono kuvanlaatu), joten siinä on vielä säilynyt se entinen katseluetäisyys. Hyvä nyrkkisääntö on 10 tuumaa kuvakokoa vastaa noin metriä katseluetäisyyttä normi televisiokuvan kohdalla. |
Slay Radio - Go retro!
Tosta telkusta ei ole muuta kuin hyvää lukenut, seuraava hdtvtest.co.uk:n sivuilta liittyen pelaamiseen; |
Samsungilla on pelikäytössä ongelmana tuo itsekin esille nostamasi viive (input lag), joka on nopeatempoisessa pelikäytössä aikalailla kriittinen ongelma. Tällä ei ole tietenkään ole väliä, jos pelailet vain hidastempoisia seikkailupelejä, mutta vaikkapa FPS-peleissä näytön viive merkitsee helposti nappia otsaan. Tätä ongelmaa esiintyy yleisimminkin Samsungin malleissa, joten jos sellaisen hankkimista harkitsee, kannattaa varmistua asiasta etukäteen. Tv-arvosteluissa ei yleensä kiinnitetä pelikäyttöön kovin suurta huomiota, joten tätä tietoa pitää osata itse aktiivisesti etsiä. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.