Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Joissain TV:eissä on MPEG4 ominaisuus, joten kysymys kuuluu: mitä sillä tekee varsinkin pelaamisen ja muutenkin pleikan kannalta tai ihan yleisesti?...
Joissain TV:eissä on MPEG4 ominaisuus, joten kysymys kuuluu: mitä sillä tekee varsinkin pelaamisen ja muutenkin pleikan kannalta tai ihan yleisesti? |
Ei, kun viritin toistaa MPEG 4 -formaatilla pakattua lähetystä |
Teräväpiirtomateriaali tulee digiboksiin MPEG4 koodauksella ja kyseisen televisio pystyy purkamaan (näyttämään) sitä. Suomessa digitv pyörii MPEG2 koodauksella. |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He maketh me to lie down in green pastures | he leadeth me beside the still waters. |
He restoreth my soul | he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake. ]
Okei mitkä lähetykset sitten näkyy sillä? Siis jos Suomessa ei ole sellaisia, niin mitä niillä sitten tekee? |
Lista HD-kanavista Ollos hyvä |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
LG 32LG3000 |
Noniin nyt on uusi TV ja ongelman nimi tällä kertaa on se että pelatessa peliäänet tulee jäljessä. Onko mulla kenties äänen ulostuloasetukset pielessä tai jotain? |
Kysynpähän uudestaan JOS vaikka jotkut saattaisivat vastata. |
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
Vähän tarkemmin joudut kertomaan laitteistasi saadaksesi järkeviä vastauksia. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Tsekkaa vahvistimen asetukset, osa vahvistimista osaa viivästää ääntä tarvittaessa. Tosin, jos vahvistimesta kyseinen ominaisuus löytyisi, niin luulisi että olet siitä tietoinen. Mutta joo, kuten XBugs jo pyysi, kerro laitteista ja viasta tarkemmin. Kuinka pahasti ääni on jäljessä? Lagi äänessä lienee kuitenkin harvinaisempi vika. |
Believe the hype... NOT!!!
32LG3000 on aivan loistava telkkari hintaansa nähden. Verkkokaupasta tuo kyseinen laite lähtee alle 400 ja itse olen ainakin ollut enemmän kuin tyytyväinen tuohon telkkuun. Kuvanlaatu on todellakin nannaa, ainakin kuvaputken jälkeen ja liitäntöjä löytyy lähes joka tarpeeseen. |
Kuumottava mummo
itelläkin ois HD telkun osto edessä. ehdotelkaa jotain laadukasta töllötintö, minkö sais 600, hakusessa olis joku 32' mutta jos trahalla sais jonkun isommankin, niin voi ehdotta. LG:n romuja en osta. |
|