Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin nikkedikke onko telkkarissakin omat fullhd asetukset, en ole ainakaan löytänyt. Ei ole, vaan se näyttää kiltisti sitä, ...
PS3/Slim | PSTwo (NTSC) | X360 | PSPgo | 3DS | Wii | GBA Micro | Samsung LE40A656/32B530
Kuten todettua, tuo on täysin pelikohtaista. Sitä paitsi 720p:n ottaminen pois aiheuttaa sen, että 1080p:ksi skaalausta tukemattomat pelit näkyvät sitten SD-tarkkuudella. |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He maketh me to lie down in green pastures | he leadeth me beside the still waters. |
He restoreth my soul | he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake. ]
Ei thomsonkaan ole huono (ainakaan ennen) nykyisistä LCD telkuista en tiedä, mutta oli ne ennen laadukkaita osa putkitöllöistä. Jokaiselta merkiltä löytyy varmaan Hyviä ja huonoja malleja joillakin enemmän joillakin vähemmän. Full hd pääsee parhaiten oikeusiinsa vasta 37 tuumasessa ja ylöspäin Näytössä tai telkussa, ja 32 ja alaspäin on ihan hyvä HD readynakin. |
Joo.
LG:n 32LG3000 mallia täällä on kovasti näköjään kehuttu. Onko kellään kokemuksia mallista 32LG5000 ? |
Mitäs mieltä tästä: KDL40W5500 |
Get thu tha CHOPPAR!
On hyvä töllö. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
|
|
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Tämmönen malli pisti silmiin: LG 32LH2000. Kokemuksia? |
Olisin ostamassa todennäköisesti ps3 konsolia, mutta ensin ajattelin hommata jonkun Full HD paneelin omaavan töllöttimen sen seuraksi. Olen vähän asiaa katsellut ja Sony KDL-40L4000 vaikuttaisi ihan hyvältä valinnalta hintaansa nähden eli verkkokaupasta kyseisin töllön saa 750. |
Tuo on ihan hyvä malli, pieni input lagi myös. |
Tuohan on pari sukupolvea 'vanhaa' tekniikkaa, mutta mielestäni 40-tuumaiseksi budjettinäytöksi ihan kelvollinen ratkaisu pelikäyttöön. Uudemmissa laitteissa olisi tarjolla kehittyneempiä ratkaisuja tv- ja elokuvatoistoon, mutta pelikäytössä niille ei ole juuri käyttöä - kehittyneempi kuvankäsittely päinvastoin lisää pelikäytössä haitallista viivettä. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Ite pelaan LG:n Full HD 47'' telkun kaa.. Hinta tais olla päälle 2500e :/ |
mumumu
Monissa Sonyn W4500 malleissa on todettu myös huomattavaa valo vuotoa. Taitanee kuitenkin olla, että Sony on saanut asian kuntoon. |
Sony KDL-40W4000 E, PlayTV, PlayStation 3, Yamaha HTR-6130, Eltax Summit 5.0
Ikävä kyllä valovuoto vaivaa edelleen myös W5500-sarjan telkkuja. Erityisen paljon tätä vaivaa tuntuu foorumikommenttien perusteella esiintyvän 40 tuuman mallissa, mikä toisaalta lienee myös se suosituin valinta. Valovuotovirheisestä 52W5500-yksilöstä en ole vielä kuullut havaintoja, mutta niitä nyt ei vielä olekaan paljoa liikenteessä. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
Panasonic TX-P42G10E on nyt ollut testissä tarkemmin. Ongelmiakin on, vaikka tölsy on ehdottomasti paras mitä olen päässyt kokeilemaan (niin, siis omastamielestä. Enkä tarkoita valmistajan ilmoittamien lukujen vertailua). |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect