Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin TT-2k Täysin normaalia, eikä riipu käytettävästä näyttölaitteesta. Se on PS3 -version "ominaisuus". Sen verta kuitenkin näyttölaite riippuvaista ...
Sen verta kuitenkin näyttölaite riippuvaista siinä mielessä, että uusi tasokas tv ei pelkästään tuo pelien hyviä puolia paremmin esille, vaan myös joitaki huonoja puolia. Jos hyppy vanhasta uuteen on kovinkin iso, se voi jopa vaatia hivenen totuttelua. Noista pienistä(tai suurista, miten nyt sen kukin kokee) ongelmista huolimatta ei varmaankaan kukaan halua palata huonomman ruudun ääreen. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Kellään kokemuksia Sonyn KDL-46W4500? |
Pitää kattoa jos nyt ostais uuden telkkarin kesätyörahoilla (mm, voin kuvitella jo GT5:n uudella ruudulla ;Q), jotenka mitäs mieltä olette tästä: |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Ensimmäinen HD-telsu hommattu. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Morjens, tässä on ollut perheen kanssa hankinnassa Full-HD 40" - televisio merkkiä Sony, 100hz, mutta ei mahda mitenkään löytyä mitään vastaavanlaista edullista telkkaria. Paljonko siitä maksimissaan kannattaa maksaa? Sony siksi, koska Sonythan ovat parempia pleikkarilla kun muut televisiot? Voiko näin ajatella? Onko muita edullisia malleja? |
Kyllä noin voi ajatella, mutta ei välttämättä kannata. Hyviä (ja ehkä jopa parempia) vaihtoehtoja löytyy toki muiltakin valmistajilta. |
Tuosta pitäisi lanseerata käsite jonka voisi liittää prosenttilukemana tölsyjen suoritus arvoihin. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Voin huoletta suositella! Olen tuota nyt viikon katsellut eikä mitään pahaa sanottavaa. Haamukuvaa saattaa huomata jos joku kohinanpoistosydeemi on päällä, mutta muuten en ole huomannut ollenkaan. Pelattaessa töllön kuva näyttää ihan mahtavalta ja minkäänlaista input lagia ei tunne tai huomaa. Maksoi 595€ Prismassa. |
hommasin samsung 46" 100hz led telsun mut blu-ray:tä katsoessa ilmoittaa toiston 60hz . saako parannettua ? pelatessa 50- 60hz |
Mahdollisesti. Katso BD 1080p 24 Hz -ulostulo (HDMI) -asetus. Mitään "100 hertsin tilaa" et silti saa päälle, koska ei sellaista todellisuudessa ole. |
ok kiitti |
Itselle kotiutui uus töllötin myös Sonyn 52V5500. Mitä tässä olen testaillut, niin ei valittamista. Kaapelissa ainakin on yllättävän hyvä kuva, jos kanava vaan semmoista lähettää. Eli välillä on havaittavissa pakkauspalikoita. Pelit sait ihan uuden ulottuvuuden. Tämä ei tietysti tullut yhtään yllätyksenä |
Last edited by maigo; 17.08.2009 at 13:11. Syy: otin linkin pois. :)
Minun tietääkseni Huutonet-linkkejä ei saanut laittaa KFin-foorumeille. Tai ehkä se koskee vain O/V/M -aluetta. |
Tosta lähtis sony 32W4000 612€ erittäin laadukas ikäisekseen, myyjäliikkeestä en osaa sanoa muuta kuin että on saksalainen eli ei ole ostokokemuksia sieltä. |
Mulla on Sonyn W4500 -sarjan telsu ja itse en ainakaan ole huomannut input lagia. En tosin ole ammattipelaaja, mutta muistaakseni myöskään testeissä ei ole todettu input lagia liian suureksi. Ja on siellä se game mode, jos tosiaan haluaa kaikki prosessoinnit pois kuvasta. Itsellänikin motion flow pois päältä aina, kun pelaan. |
niin no se olikin lähinnä mielipide/tottumis kysymys, imputlagi ei ole itsellänikään häirinnyt kun kaverilla olen pelannut 6 sarjan sampalla mutta ite en oikein tykänny siitä "elokuva" asetuksesta jolla sampassa on 100hz asetus päällä oli sitten peli tai tv/elokuva päällä, teki kuvasta liian filmimäisen omaan silmään kaikki näytti niin luonnottomalta |
Heitetään nyt lyhyesti mutta ytimekkäästi, että ei voi kun suositella Toshiban Full-HD 52ZF355:sta PS3:n kaveriksi. Mahtava laitos, joka on myös seinällä kapeine reunuksineen ulkoisesti tyylikäs. Toshiba 52 ZF 355 D bei aibach.com kaufen |