Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Tuli nappastua Sonyn 40V5500 tilaukseen, kun töllöä olen kipeästi vailla. Kauppana ei-niin-suosikki Gigantti, mutta kun kohtuu halvalla sai ja ilmaisen ...
Tuli nappastua Sonyn 40V5500 tilaukseen, kun töllöä olen kipeästi vailla. Kauppana ei-niin-suosikki Gigantti, mutta kun kohtuu halvalla sai ja ilmaisen Express kotiinkuljetuksen kaupan päälle, niin pakkohan se oli. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
No nyt on aika oma vanha 22" putkitelkkari heittää roskiin.. |
Plasma on aina se huonompi vaihtoehto. Ne on halvempia ja esim. jonkun 50-tuumasen voi jo saada alle tonnillakin. Se kuvan palaminen on paha juttu, jos pääsee tapahtumaan. Eli jos telkkari on liian kauan päällä ilman että kuva liikkuu, niin ruutuun voi palaa kiinni se kuva. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
No juuri tuossa, kiinnipalamisessa ja virrankulutuksessa plasma on huonompi vaihtoehto. Muutenhan pelikäytössä aivan loistava verratuna lcd-telkkareihin mm. ei input lagia, liiketoisto parempaa.. Tosiaan jos meinaa 4-5 metristä kattoo Full-HD kuvaa niin kyllä pitäis melkeinpä olla siinä 50" kokoluokassa. |
Kiitoksia vastauksista. Lisää kaivataan vielä mielipiteitä |
Dvd plazalla kannattaa käydä lueskelemessa noista telkkareista lisää. |
Itse ostin tuossa kesätyörahoilla 449e hintaan LG 32LH3010 Full-HD:n Playstation 3:ni seuraksi ja kolme blu-rayta... |
No on taas varsinainen nero liikkellä... |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He maketh me to lie down in green pastures | he leadeth me beside the still waters. |
He restoreth my soul | he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake. ]
Kuullostat kyllä fiksulta kaverilta! |
Suosittelen kans tätä g10. Speksien perusteella se hakkaa kaikki vastustajat. Tosin nämä speksit ovat yleisen television myyntikulttuurin mukaisesti reilusti yliliioiteltuja. En ole tuosta 600Hz tilasta täysin varma, mutta ei kyse ole oikeasti 600Hz tilasta. Se on joku nopeasti liikkuvan kuvan ennakoiva moodi. Itse en moista käytä pelatessa. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Eilen kävin Veikon Koneessa vähän kyselemässä. Palvelua jouduin odottamaan about puoltuntia, mutta sitten tuli myyjä paikalle. Oli ERITTÄIN asiantunteva ihminen, sen verran nörtin näköinenkin |
Joopa joo, kyllä meni taas vähän överiksi kyseisellä myyjällä. Ennen asia on ollutkin näin, Gigantti toi itse jotakin Euroopan yleismalleja Suomeen ja takuut pelitti niin ja näin. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Se on ihan omista silmistä kiinni tykkääkö plasmasta vai LCD:stä, mulle sopii LCD eikä se perustu mihinkään megapikapelikontrastisäätö500000000000lumenmegapix elHDUSB2.0superturbo markkinamiesten hömpötyksiin. Ilmoitetut kontrastit siinä TV:n kyljessä ovat yleensä täysin musta vs. täysin valkoinen, eikä tuolla tiedolla oo mitään tekemistä sen kuvan kanssa. |
Panasonicin sivujen mukaan: |
Eli tuon Gigantin TXP42G10E on varmsti ihan sama valinta kuin tuolta Veikon Koneesta, eli sen ihan uskaltaa ostaa ilman mitään takuupelkäämisiä yms..? |
Ainakin Gigantin G10:ssa on eri ohjelmistoversio (1206) mikä on tuolla "hyväksyttyjen" listalla 0.579 kaapelitelevisio.fi:ssä eli, jos meinaat katsella maksullisia HD-kanavia niin ei välttämättä kortin paritus onnistu. Maksuttomat HD-kanavat näkyvät hyvin esim. Nelonen HD. Gigantissa on lisäksi 30 päivän palautusoikeus.. |
Asia selvä.. Kyllä sen nyt periaatteessa pitäisi onnistua, nimittäin silloin Gigantti olisi velvollinen ilmoittamaan siitä jos HD-kanavien katselu ei onnistuisi.. Lähtee telkkari heti 1.9. tilaukseen tuolta Gigantista. Toivottavasti on silloin tarjous vielä voimassa.. |
Kovasti sitä mainostetaan aina plasmaa ainoana oikeana vaihtoehtona, eikä silti olla perehdytty kunnolla. Esim. minun Pioneer KRP-500M:ssä, jota pidetään yleensä ottaen varsin menevänä telkkarina, on vähintään 1 framen input lagi (16ms?). Ei kaava ole niin itsestään selvä, että plasma ----> ei input lagia. Eihän tuollainen 1 framen input lagi haittaa ainakan mun tasoista pelaajaa missään, mutta joitain (esim. yhtä jo tällä töllöllä pelannutta tekkenistiä) tuollainenkin viive saattaa häiritä. Ja eikös se näin ole, että vasteaika =/= input lagi. Tässäkin telkkarissa vasteaika on se joku tyyliin 0.001ms, mutta input lagia on silti yli framen, mutta alle kahden framen verran. |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Mistähän vois johtua sellanen seikka ku esim fifa10n demon käynnistäessä telkkari vaihtaa 1080p:stä 720p:en? XOlla toimii 1080p tilassa. |