Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Lettu Osaisiko joku suositella minulle hinta/laatu suhteeltaan parasta mahdollista Full HD televisiota PS3 :n seuraksi? Hinta voisi ...
Full HD:ta en kyllä suosittelisi tuohon kokoluokkaan. |
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
kyllä nyt mieluummin full hd kun ei full hd ei siit mitään haittaa ainakaan oo ja kun hinnois ei kummempaa eroo ole! ja toi pitäis olla hyvä kone toi sony! antaisin sille ääneni |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
Atari 2600 + PS2 + PSP + PS3 + Sony KDL46X2000
Trophyt
Itse roudasin 50 tuumasen pelihuoneeseen. Aluksi hirvitti, mut nyt on silmä jo tottunut. Mulla oli aluks 37 tuumanen full-hd, mutta tossa 50 tuumasessa on huomattavasti parempi kuva vaikka on pelkkä hd. |
Mulla on ollut vuosia LG:n merkkisiä taulutelkkareita, eikä mitään valittamista. Ihan yhtä hyviä/huonoja kun muutkin, kuvanlaadussakaan en kovin suuria eroja huomaa muihin verrattuna. Nämä on yleensä hinnaltaan kuitenkin huokeampia. |
Faija korjaa työkseen telkkareita ja ihmettelee ain LG:den määrää. Toki on aina poikkeuksia ja kyllähän nämä telkkarit valmistetaan siten, että suurin osa kestää sen 4-6 vuotta. Niin sitä rahaa tehdään. Toista oli sillon ko telkkarit ja muut laitteet kestivät sen 20 vuotta. |
Morjensta pöytään! |
Uuden TV:n aattelin hankkia vanhan kuvaputki-TV:n tilalle. Hintakatto olisi ''vain'' 300e ja koko maksimissaan 26'' (Ei kyllä taida saada 300 eurolla 26'' TV:tä). TV tulisi pääosin pelikäyttöön. En halua mitään ''säästä rahaa ja osta isompi ja parempi'' -tyylisiä kommentteja. |
R.I.P. FuKi
Sen enempää perehtymättä asiaan niin totean, että älä hyvä mies maksa LG:stä 800 euroa. Samaan hintaan saat Samsungin Gigantista ja on sata varmasti parempi tuote. (Vaikka LG - fanit muuta väittäisivätkin) |
Vaikka LG talosta löytyykin, niin mikään fani en ole. Mutta jos nyt vaikka perehtyisit asiaan ja vaikka perustelisit tuon väitteesi. Oma LG on toiminut pelikäytössä (ja toki muussakin käytössä) vallan mainiosti. Lagia ei havaittavissa ja kuva näyttää siltä mitä pitääkin. |
Minähän en mitään allekirjoita ennen, kun olen lukenut ehdot
Onko kellään tämmöistä tv:tä ? |
Pitäisi saada kakkospleikalle näytön ja kyselisin semmoista että mikä on ero jos ostan esim. 22" LCD tv:n tai 22"LCD näytön? |
PS3 pelini [Myynti/Osto/Vaihto]
Lcd näyttö toimii eri teknologialla ja tv:ssä ja näytössä on eri liitännät.. Näytössä ei ole kuvanparannus piirejä lainkaan joita taas on lcd-tv:ssä vakiona. Jos pleikkari2:n toveriksi aiot hommata ruudun niin ota TV. Todennäköisesti liität ps2:n scartilla kiinni tai komponentti kaapelilla, ja toistaiseksi ei omiin silmiini ole osunut lcd-näyttö jossa on moiset liitännät (joku guru korjaa tuon lauseen varmaan jos on nähnyt. Itse en ole näyttöjä katsellut hetkeen). Ja onhan tv:ssä aina ne tv kanavat tietty jos on digiboxi |
Itsellä on toiminut näyttönä edullinen fujitsun 26" pc näyttö (270€ tuosta taisin maksaa) ja hyvähän tuo on ollut. Nälkä kasvaa toki syödessä niin uutta plasma telkkaria tässä mietiskelemässä, Panasonicin tx-p50g10e (50") on tähtäimessä. |
Olen koko ikäni toiminut telkkareiden parissa, joten tiedän mielestäni näistä aika hyvin. En väitä kuitenkaan olevani mikään totuus tässä asiassa. Jos itse saisin valita LG ja Samsungin väliltä ni en kauheasti miettisi. |
Mites teillä samsungilla pelaajilla on tuo gamemode,pidättekö päällä vai pois??Ja onko enemmän vai vähemmän input lagia tuo pelimode päällä vai pois? |