Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Mikinho82 Olen koko ikäni toiminut telkkareiden parissa, joten tiedän mielestäni näistä aika hyvin. En väitä kuitenkaan olevani ...
Pakko sanoa että ei kyllä vieläkään riitä perusteluiksi (ainakaan minulle) se että mielestäsi Samsung on parempi. Kerro edes miksi ne ovat mielestäsi parempia. |
Millä perusteella toi LG 7020 on huonompi kuin sony, nimenomaan pelikäyttöön? Sonyssa ainakin vasteaika on 8ms, kun LG:ssä 5ms. |
Italian kielessä ei ollut sanaa hyvä ennenkuin tuli Sony Bravia. Bravo! |
"Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen."
En jaksa enää tapella asiasta, mutta hauskaltahan toi kuulostaa, kun vertaat 3-5 vuotta vanhaa LG:n malliasi noihin Samsung - malleihin, jotka on kaupoissa käytössä pelaamista varten. |
Ei valitettavasti. Ja koska kyse on aika spesifisestä asiasta, sitä ei ole monissa arvosteluissakaan otettu erityisemmin huomioon. Parhaiten input lag per TV-malli selviää asiantuntijafoorumeja (esim. www.avforums.com) seuraamalla. |
Tässä on nyt jonkinverran ollut noista pienemmistä näytöistä/TV juttua, niin kannampa oman korteni kekoon keskusteluun kun tuli asiaa pengottua muutama viikko sitten... |
PSN: GimbleFIN Online pelit käsittelyssä: Battlefield 3, Uncharted 3, Catan. Pelivideoita.
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He maketh me to lie down in green pastures | he leadeth me beside the still waters. |
He restoreth my soul | he leadeth me in the paths of righteousness for his name's sake. ]
Jaa, kerrotko vielä että missä kohtaa minä vertaan omaa telkkariani mihinkään? Tv:n katseluun sopii tosiaan monet mallit mutta pelaamiseen vain uusimmat, näinkö ajattelet? |
Perusteluja ei tarvitse laittaa, koska kaikki nämä asiat ymmärtää. Tv:n katseluun voi laittaa monia hyviä telkkareita (samsung, sony, panasonic ja lg). Pelaamisessa ykkönen on Samsung!! Se ei ole mielipideasia mikä on hyvä töllö. Se mistä sinä pidät on mielipideasia. Pelkkiä teknisiä ominaisuuksia on turha katsoa. |
Ottamatta kantaa töllöjen merkkeihin on todettava, että aika jäätävää tekstiä. Mitään oikeita perusteluja et vieläkään ole saanut aikaiseksi sen vuoksi, että kaikki nämä asiat ymmärtävät? Ilmeisesti sinä olet asian ylin auktoriteetti, joka määrää mikä on parempi, muiden tehtävänä on vain sitten hyväksyä nämä jumalaiset tiedot. Tämä selvä, näytä tietä meille, oi suuri johtajamme. |
Miljoona sivua löytyy netistä perusteluja. Itse kun vertailen telkkareita niin kuvan laatu on ainoa mikä merkkaa. Siinä Samsungin Game Mode ratkaisee kaiken. Mulla on hyvä pelitöllö ja se riittää minulle. En halua tapella kenenkään kanssa. Minä suosin Samsungia ja joku toinen toista. |
Voisiko joku jäsen suositella 42" töllöä <800€, jonka on todennut hyväksi pelikäytössä. Onko kellään esim Sony KDL-40V5500 Bravia? |
Meille muutamakin esimerkkisivusto riittäisi. |
Itse suosin juurikin dvdplazaa sekä afterdawnia. Erinomaisia sivustoja molemmat. |
Olen nyt päätynyt kahden vaiheille. Joko Sony V5500, tai Sony W5500. Hintaeroa ei käytännössä ole, mutta onko eroa pelikäytössä? W5500 on 100hz, mutta ilmeisesti siinä on enemmän input lagia kuin V5500. Onko jollain kokemusta näistä kahdesta? 100hz ei ole välttämättömyys, mutta jos samalla hinnalla saa, niin mielellään otan. Kuhan input lagia ei ole enempää. |
Niin pitkään, kun kantaansa ei perustele on tämäkin mielipideasia. Ilmeisesti itse pelaat Samsungin televisiolla ja silloinhan se tietysti on paras. |
There's no dawn for Men...
Itse olen tässä katsellut uutta telkkua tuon PS3:n kaveriksi, kun tällä hetkellä pelikäytössä 22" Full HD-näyttö, ja alkaa vituttamaan tuo johdon repiminen ja siirto PC:n ja PS3:n välillä. Oma huone on sen verran pieni, että 37" melkein max. koko telkulle. Mitä nyt lehtiä ja nettiä selaillut, niin seuraavat tarjoukset on osunut silmiin: |
Last edited by Gasoil; 12.11.2009 at 18:58.