Tämä on keskustelu FullHD-telkku PS3:n seuraksi, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Käväisinpäs nyt sitten hakemassa tuon töllön. Korkeus on nyt sitten kuitenkin 70 cm. Kylläpä se tuohon asennuspaikkaan juuri ja juuri ...
Käväisinpäs nyt sitten hakemassa tuon töllön. Korkeus on nyt sitten kuitenkin 70 cm. Kylläpä se tuohon asennuspaikkaan juuri ja juuri mahtui. Hassun näköinenhän siitä tuli, mutta olkoon nyt kun tuli ostettua. |
Noniin nyt on tullossa Sonyn EX724. Nyt innolla vaan ootellaan, että pääsee testailemaan oikein kunnolla |
Nyt saapui kdl-46ex724 ja Kuninkaalinen postilaitos oli toimittanut 3d-lasitkin lähipostiin sopivasti. Ei ole vaan vielä kerennyt hirveästi 3d:tä kokeilemaan, kun pleikkarista uupuu 1.4 -kaapeli. Huomiseen asti pitää tyytyä kokeilemaan ominaisuutta simuloidulla 3d:llä. |
Etsin parhaillaan halpaa FullHD telkkua PS3:n kaveriksi, ja pienen tutkinnan myötä olen tullut näihin muutamaan vaihtoehtoon: |
Noh tuskin tuohon hintaan ihan siitä laadukkainta kuvaa saa. En ole koskaan edes kuullut Sandstrom-merkistä. Itse kyllä laittaisin ainakin toisen "300e" lisää (mielellään hieman enemmän että ollaan siellä 800-1000 euron kieppeillä) ja hankkisin hieman laadukkaamman tv:n. Mutta tämä vain yleisenä kommenttina. |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Citymarketista sai vasta 51-tuumasta 3D-Samsungia hintaan 799,- ja hintaan sisältyi vielä kahdet lasitkin. Onhan nää isommatkin töllöt halpunu sen verran, että pitäsköhän vaihtaa taas tykistä välillä töllöön... |
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
Joulun jälkeen aion ostaa pleikkaria varten uuden telkkarin. Vaatimuksina 32"-42", full hd ja alle 450€ hinta. |
No mutta positiivistahan se vain on, mun kokemuksella ainakin plasmat on hakanneet lcd:t mennentullen. En tosin Sampan plasmoista tiedä, mutta Panat ainakin on ihan huippuja. Ainut miinuspuoli plasmassa verrattuna lcd:hen on virrankulutus, mutta taitaa nykyplasmoissa olla sekin jo siedettävällä tasolla. |
Hyvä värkki toi Samsungin halpa 3D-plasma on. Ainoa suurempi miinuspuoli lienee paneelin heijastavuus. Arvostelu esim. täällä: |
Jos omistat hieman vanhemman Sonyn tv:n, niin lue tämä (varotoimenpiteenä mallit pitää tsekata): |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Nyt ois hankinnassa "kolmekakkonen" peliTV PS3 käyttöön("räiskintäpelit" lähinnä pyörii konsolissa)...kaksi PS3:sta "meidän taloudessa" käytössä (itse pelaan ainoastaan GT5:sta ja näyttönä palvelee tämä.Nämä fullhd:t harkinnassa... |
Last edited by Turismo; 28.12.2011 at 08:24.
Muutama päivä sitten kipasin gigantista tuon Philipsin. Ihan ok telkkarilta vaikuttaa hintaansa nähden. Hieman vain ihmetyttää tuo pelikuvan tietynlainen "rakeisuus" ja sahalaitaisuus. Konsolit ovat kiinni ihan HDMI-johdolla ja niiden puolesta asetukset on kunnossa. En tiedä johtuuko siitä että olen pelannut monta vuotta 20" HD-ready töllöllä, enkä ole tottunut isompaan kuvaan. Katseluetäisyys kuitenkin pysyi samana... |
Last edited by Enemy; 01.01.2012 at 18:05.
Onkohan kellään kokemuksia tämmösestä telkkarista? |
Etsitää edullista, mutta tietenkin hyvää Full-HD LED taulutv:tä! |
Playstation 3 320Gb | NHL 12, Modern Warfare 3
Philips 32" LCD-TV 32PFL3606 - Gigantti |
Onko kellään kokemusta tällaisesta ? |
(PS3 Slim 320GB) Tällä hetkellä Dead Island (Trophyt), CoD: Black Ops Trophyni PS Vita kilpailu --> http://gdlnk.co/11lm
Mulla on tommonen Philips, mutta 42-tuumasena. Ei oo itellä ainakaan ollu valittamista, kun Pleikkarilla pelaan |
Itellä LG ja hyvin ainaki toiminu |
Parhaimmat pelini: Call Of Duty: Black Ops, World At War, Modern Warfare 2 & Modern Warfare 3
Mites 3d-televisioiden omistajat, kuinka paljon oikeasti käytätte sitä ominaisuutta? Olen päivittämässä vastaanotinta kokoluokkaa isompaan ja Sharpin 60-tuumainen uutuus kiinnostaisi. On saanut ihan kohtuullisia arvosteluita ja hintakaan ei ole turhan paha. 3D:tä siinä tosin ei ole, mutta tarvitseeko sitä? |