Tämä on keskustelu Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Jontsa93 Sanokaahan joku jos tiedätte tosin onko tuo DiRT 2 hyvä ratilla ja saa ehdottaa muitakin pelejä ...
On hyvä. Kääntösäteestä on tuettuna vain 180 astetta, mutta muuten rattituki on erittäin hyvä. FFB on hyvä ja säätämään pystyy laajasti, saa mm. laitettua käsijarrun vaihdekeppiin, pillin pilliin ( |
Reilut 400 yhteensä tuosta paketista sai pulittaa. Nyttemmin vielä enemmän, kun Verkkokauppa nosti telineen hintaa. Puolasta suoraan tilaamalla saa telineen tosin hieman halvemmalla. |
"Greenpeace Say Nintendo Eat Dolphins, Kill Pandas For Sport" - Kotaku
Dodii. Tossa pari tuntia sitten purin ton DF GT:n polkimet aikomuksena putsata jne. kun täällä sitä suositeltiin, kun jarru laahasi välillä. Noh, ei muutakuin ruuvit irti ja klonks... kaikki päreiks lattialle, kun en tajunnut irrottaessa avata varovasti |
Tuttavalle tilattiin G27 ja yllätys oli suuri kun Gran Turismo 5 Prologuessa ei viiksivaihteet toimikaan. Viiksistä ei tapahdu mitään. Nappien säätövalikossa kun viiksiä kokeilee niin valinnat liikkuvat ylös/alas. G25 -ratilla viiksivaihteet toimivat moitteetta. G27 viikset toimivat hyvin myös esim. Dirt2 -pelissä, joten ratissa ei vikaa ole. Kone netissä, joten uusimmat updatetkin pitäisi olla ladattuna. GT 2010 Academyssäkin viiksivaihteet toimivat hyvin. |
Tekeekö tolla Logitechin vanhalla GT ratilla mitään? eli: http://gamespresent.com/wp-content/u...-force-pro.jpg tolla. |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
En ole itse vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta GT5P:ssä tosiaan taitaa olla pieni yhteensopivuusongelma G27:n kanssa. GT5 Academyssä G27 toimii kuten pitääkin, ja jopa ratin kierroslukuvalot toimivat. |
Näyttäis nettisivujen mukaan jimmsissä olevan reilusti jo noita ratteja, onko jollekkin tilanneelle jo tullu ilmotusta et sais hakea? meinasin vaan, et menenkö kävelyn sijasta huomenna autolla töihin ja pyyhkäsen suoraan jimmsiin töiden jälkeen hakemaan oman Driving Force GT:n, vai onko odotettava sitä et joku jaksaa sielt mulle päin ilmotella (oon siis maksanut ennakkoon) |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
Mä hain omani vaikken ollut saanut ilmoitusta, suoraan löivät sen tiskille. Se lafka on muuten muuttanut, joten kannattaa kattoa kartalta se uus osoite ennenkun lähtee, on entistä syrjemmässä se paikka. |
Minkämoisen pöydän tuo DF GT vaatii? Eli minkälainen kiinnitys siinä on, ja millaiset toleranssit? |
*KFP*
PS3-pelit: Ormgard @ Playfire.com - Tilauksessa: -
Tämä viesti oli alunperin GT-Academy ketjussa, mutta koska huomasin kirjoittavani pelkkää rattiasiaa niin laitan tänne. Täällä näköjään muutkin painivat saman ongelman parissa, eli siis kiinnityksen. |
PSN: GimbleFIN Online pelit käsittelyssä: Battlefield 3, Uncharted 3, Catan. Pelivideoita.
Joulun alla Verkkokaupasta sai telineen suoraan varastosta, eli samantien mukaan. Kannattaa myös ostaa ainakin G25/G27 ratille se telineen uudempi "G27" malli, joka on hieman leveämpi ja painavampi, sekä mahdollistaa ratin ja polkimien kiinnittämisen telineeseen myös ruuveilla ratin omien puristinviritelmien sijaan. |
Olisittepa kuulleet mikä repeäminen oli kun vaimo ampaisi makuuhuoneesta katsomaan että mikä jumalaton mekkala sieltä nyt kuuluu olohuoneesta...no minähän se siinä päristelin ikean höyhenen kevyellä pöydällä jonka takaosassa on vastapainona 80 luvun leipäkone kansi auki joka kolisti siinä sitten |
Last edited by Mäksä; 31.12.2009 at 09:15.
Kiitos Gimble hyvästä tarinasta! Käytännössä vastaa kaikkiin asioihin joiden kanssa oon ite painiskellut. Tosiaan tuo kuuluisa hellasärö estää isommat viritykset ja ajopenkit, ja muutenkin tuommoinen piilotettava ratkaisu lienee paras kun ei tiedä jaksaako nyt ihan päivittäin tai edes viikoittain huristella. |
*KFP*
PS3-pelit: Ormgard @ Playfire.com - Tilauksessa: -
Mun G25:ssa ei taas toimi noi lapavaihteet. Eipä siinä mitään, enpä ole ennenkään ajanut Golf GTI:tä muulla, kuin vaihdekepillä. Liekö sitten kiinni autosta? |
Moikka kaikil, oon uus! |
Hommasin Fanatecin Porsche Turbo S ratin ja Clubsport pedaalit. Odottelin niitä tosin puoli vuotta! Forza 3 on timanttia tolla setillä. Jarrupolkimeen saa abs-tärinät pelistä ja konsolista riippumatta. Oon nyt vetäny GT academya ja Prologueta ja toimii loistavasti myös niissä. PC:llä toimii myös. Ainoastaan setin kiinnitys Playseats GT:hen + surkea homoeroottinen muovi-shifteri ja rakettitiedemiehen knowhow:n vaativa ratin/pedaalien päivitys (PS3:lle, X0 ei käytä ajureita) ovat aiheuttaneet päänvaivaa. Mainittakoon vielä että Fanatecin vehkeessä ei ole G25:sta tuttua kuollutta aluetta keskellä. |
Last edited by Salo70; 03.01.2010 at 13:12.
PS3/PC puolella Logitechin G27 tai G25 ovat hyviä valintoja molemmat. G27:ssa vielä parempi H-mallin vaihdekeppi sekä muutamia muita parannuksia G25:een nähden. Molemmista löytyy kokemuksia tästä ketjusta. Logitechin ratit ovat myös aina tuettu niissä peleissä, missä rattia ylipäätään tuetaan. |
Kuten Salo70 sanoi, Fanatecin Porsche Turbo S -ratti käy PS3:lle ja Xbox 360:lle (sekä PC:lle). Fanatecin verkkokaupasta löytyy kyseistä rattia vaikka heti Pure Edition -mallina, johon pitää ostaa erikseen vielä polkimet ja vaihdekeppi sekä RF-lähetin PS3- ja PC-yhteensopivuuden takaamiseksi. Myös Porsche 911 Turbo S Wheel -versiota löytyy heti, joka sisältää kaiken edellä mainitun (standard-polkimet) |