Tämä on keskustelu Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Eli oon ostamassa pelituolia Playseat Evolution Sohlberg Edition täs lähiaikoina. Sen kaveriksi pitäis saada järkevin (ei välttämättä kallein) markkinoilla oleva ...
Eli oon ostamassa pelituolia Playseat Evolution Sohlberg Edition täs lähiaikoina. |
G25. |
NastyLittleBuggers
Tervehdys |
MITÄ MITÄ! Piti uudestaan lukea että luinkohan oikein... |
PS3 60Gb@160Gb since 23.3.2007, 51" 3D @1080p + 92" @1080p, 7.1ch@1.1kW rms, 2xButt Kickers, G25 [ChiliCoke Shifter Resistance Mods, Wide BP, Led Knob], 100cm Fan :)
Kiitos vastauksesta kysymykseen! Ja hyvästä neuvosta. |
Tähän kannattaa tutustua myös, vaikkei sitä saa kuin kuun lopussa kaupoista. |
There's no dawn for Men...
Itse olen ajellut GT 5:sta Driving Force Pro:lla ja kyllä sillä eteenpäin ja taaksepäinkin tarpeen vaatiessa on päässyt. Olisihan se kytkin pop ja kunnollinen vaihdekeppi, mutta jos aikoo sijoittaa G25, jotta saa nuo lisävärkit niin IMO kannattaa jo olla hiukan isompi autopelifani. En ihan lähtisi G25 ostamaan pelkästään GT 5:n takia. Tulee muuten aika paljon pelille hintaa |
Jep, eli enköhän mä ton G25:n osta kesään mennessä, mutta tuli vain mieleen, että onko siinä rattihärdellissä kunnollista käsijarrua siinä vaihdekepin tietämillä, ettei sitä tartte pistää mihinkään nappulaan |
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
G25:n H-kaavio on sitten surkea viritys. Ensinnäkin vaihtaessa ei ole mitään vastusta. Painat keppiä alaspäin ja vaihdat niin ei hyväksy vaihdetta silmään... takas N:lle ja uusiks |
Niin no modaaminen on aina keksitty. Joku niistä jossain täällä foorumilla jo lähettelikin linkkejä. Tommosen videon löysin -->http://www.youtube.com/watch?v=wVsvYJlwtqk |
Siellä missä G25 käyttää kunnon metallisia laakereita,Fanatecillä löytyy muovia,näin mä oon ymmärtäny,ei joka paikassa.Etsikää gtplanetilta juttua ratista(porsche911),oli kaikennäköstä kontakti vikaa.Taitaa olla pitemmänpäälle alttiimpi kulumiselle. |
Korjataan nyt näitä väärinkäsityksiä mitä ihmisillä on. Vaikka Logitech Driving Force GT onkin vanhemman Logitech Driving Force Pron seuraaja, ei sillä ole mitään tekemistä tämän vanhemman ratin kanssa vaikka nimi on hyvin lähellä toisiaan. |
Last edited by am_tiainen; 06.01.2009 at 04:53.
Tuli ostettua tuo Driving Force GT ratti Data Systemsistä 112:lla. Kokeilin rattia ensin F1 CE:llä mutta ei näyttänyt toimivan muuta kuin polkimet ja napit. Ratti ei edes kalibroitunut kunnolla vaan aluksi nytkähtelee n. 5 kertaa suunnilleen 10 cm matkan oikealle ja vasemmalle. Ratin kääntäminen ei vaikuttanut mitenkään. Lisäksi ratin keskellä oleva valo välkkyi koko ajan. Pitäisikö edes toimia? |
Akku lopussa? Onko siinä ratissa muka akku? Luulin sen toimivan verkkovirralla. |