Tämä on keskustelu PS3:n huoltoajat, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Mikähän mahtaa olla NF:n sähköpostien vastaamisaika? Olen laittanut viestiä BD-lukupään hajoamisesta 23.11, eikä minkäänlaista vastausta ole tullut vieläkään. Sähköpostiosoitteenhan otin ...
Mikähän mahtaa olla NF:n sähköpostien vastaamisaika? Olen laittanut viestiä BD-lukupään hajoamisesta 23.11, eikä minkäänlaista vastausta ole tullut vieläkään. Sähköpostiosoitteenhan otin täältä, FAQ:sta. |
Mulla meni samoihin aikoihin Blu-Ray lukupää slimistä. Laitoin supporttiin viestiä lauantaina ja vastasivat maanantaina missä pyysivät tekemään reklamaation. Tein reklamaation johon vastasivat noin 3 arkipäivän kuluessa, plege lähti viikko sitten NFlle asiakaspalautuksena, onneksi oli pahvilaatikko + kuljetuspahvit tallessa. NFän yhteystiedot taisin ottaa fi.playstation.com kautta, s-posti on kuitenkin fi-hotline@nordiskfilm.com |
Mulla meni levylukija rikki. Tässä nyt ollaan oltu 5 viikkoa ilman konsolia. 160GB malli kyseessä ja Prisma välikätenä. Tänään sitten aloin vääntämään kättä tästä asiasta että saavat vähintään antaa 55" Full HD härpäke littana tv:n hyvityksenä. Reilusti yli kohtuullisen rajan kestänyt. Heillä ei ollut mitään tietoa missä viihdelaitteistoni mahtaa kulkea. Sanoivat soittavansa huoltoliikkeeseen maanantaina ja sitten heti minulle. Uutta konsolia eivät suostuneet antamaan. 5 viikkoa on aivan kohtuuttoman pitkä aika. |
Ei voi muuta sanoa ku että huhhuh! 5 viikkoa?? |
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Kamikatse/stats/319868369/ps3/ 1 pelaaja, 1 tavoite; voitto!
Nyt sitten päivitystä. Soittivat huoltoliikkeeseen josta sanoivat että konsolini on lähtenyt sieltä jo aikoja sitten. Huvittavaa tässä oli kun soitin Prismaan pari viikkoa sitten ja ehdotin että josko siinä olisi käynyt niin että konsoli makaa jo mahdollisesti jossain heidän nurkissaan eikä kukaan vain ole ilmoittanut vastattiin että hyvin epätodennäköistä. |
Just joo. Löytyi ja muuta ei saa kylkiäisiks ku anteeksipyynnön. Kuulemma jos tulen bussilla hakemaan kustannukset maksetaan ja kahvia saa ottaa mukaan. Mitään muuta ei pystytä antamaan. Täytyy varmaan ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteys? |
Ei millään pahalla mutta luuleksä tosiaan, että kauppa rupeaa sulle mitään 55" telkkareita tai kotiteatteri sarjoja antamaan ilmaiseksi jos sun pleikkarin huolto on pari viikkoa venynyt sovitusta ajasta. |
Tämä oli yliammuttu vitsi mikä ei selvästi toiminut sinun kohdallasi. Ei en luule. |
Olis voinut olla eri vaikutus tuolla hymiöllä. Mutta eipä sitä ikinä tiedä mitä porukkaa netistä löytää jotkut voivat hyvinkin vaatia kaikkea maan ja taivaan väliltä jos esim huolto viivästyy pari viikkoa tai jos joku paketti ei ole heti seuraavana päivänä kotona. Mutta tämä juttu on minun osaltani käsitelty. |