Tämä on keskustelu PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Eli mitkäs johdot ja adapterit tarttee, kun haluaa kaikki äänet suoraan korviin ja mikki samassa laitteessa kiinni. Omia mielipiteitä merkeistä ...
Eli mitkäs johdot ja adapterit tarttee, kun haluaa kaikki äänet suoraan korviin ja mikki samassa laitteessa kiinni. Omia mielipiteitä merkeistä ja malleista. Mitä itse tiedän: Tarvitsen usb äänikortin ja johtoja joilla saisi kaksi rca:ta yhdeksi stereoksi. (toivottavasti ymmärsitte) |
No tää viesti siirrettiin tänne joten en tienny että täällä ois ollut vastaukset jo valmiin. Mutta silti: |
Last edited by ChaosZake; 30.06.2009 at 18:23.
Vielä ois pari kysymystä, jos niihin edes saisin vastauksen. Eli onko tuossa fatal1ty:ssä ja jos on, niin kuinka hyvä surround? Eli Kuuleeko selvästi erikseen takaa ja edestä tulevat? Ja toinen kysymys. Onko pleikalla mitää muita mahdollisuuksia saada kaikki äänet suoraan headsettiin kuin näin äänikortilla ja johdoilla? |
On. |
Olisi pitänyt googlettaa enemmän ennenkö lähti ostoksille. Eli juuri tämän USB headsetin menin anttilasta tyhmänä ostamaan ja nyt sitten mietitään että pistänkö huutonettiin vai yritänkö huomenna viedä takaisin. Kuitissa kyllä lukee ettei palautusoikeus koske avattuja pakkauksia joten epäilen ettei onnistu. |
Juu hetken aikaa yritin vääntää mutta antaa olla. Ostakaa pois |
|
Last edited by TT-2k; 22.07.2009 at 13:56. Syy: Lainaus korjattu
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
Slay Radio - Go retro!
No niin, tuli ostettua Creative Fatal1ty Gaming Headset ja creativen usb Sound Blaster X-Fi Go! -äänikortti. Hyvin toimii ja kuuleman mukaan myös minun puheeni kuuluu niinkuin pitääkin. Mulla kuuluu kaikki äänet luureista ja välillä ollut sellaista ongelmaa, että ei juurikaan tahdo kuulla kavereita, kun pelimaailman äänet jyräävät kaverien äänet alleen. Onko tohon mitää mahdollista säätöä? Oon koittanut ps3 audioasetuksiakin katsella, mutta ei ole osunut ainakaan omaan silmään mitään säätömahdollisuutta. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Pari asiaa voisi auttaa säätämään noita äänenvoimakkuuksia peliäänten ja chatin suhteen. |
Last edited by Rottamopo; 07.08.2009 at 08:30. Syy: korjaus
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Myös Terratec SoundSystem Aureon Dual USB on todettu toimivaksi. Ja ennen kuin kukaan tulee sanomaan että USB-kortteja saa paljon halvemmalla, niin sanottakoon että omaan ostopäätökseen vaikutti se, että tuon avulla saan tarvittaessa tietokoneesta äänet ulos optisella. Tätä ominaisuutta en ole noissa muissa USB-korteissa nähnyt. |
No just tuollasta setgiä haeskellu luurien seuraksi! AKG:t meikälläkin |