Tämä on keskustelu PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Sir Shankley Sanokaas jotkut alta sadan euron kuulokkeet. Vanhat Turtle Biitsit lahos, ni pitäs uudet saaha tilalle. ...
Itse ostaisin Sennheiserit alta satasella, tällä hetkellä pelikäytössä osittain Sennheiserin HD 449:t Sennheiser HD 449 kuulokkeet | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com |
SteelSeries Siberia v2 Black kuulokkeet - Markantalo |
Ei taida noi olla ps3 yhteensopivat sellaisenaan, kulkevat nimellä V2 for PS3. |
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Kamikatse/stats/319868369/ps3/ 1 pelaaja, 1 tavoite; voitto!
verkkokaupasta muuten sama headsetti, mutta tulee mukana tuo USB tikku jotta saat ne toimimaan PS3:n kanssa ja hintakin halvempi kuin gigantista. Itse hyväksi ja kestäväksi vaihtoehdoksi havaittu... |
Tritton AX180 kuulokkeet - Gigantti |
Hanki mielummin vaikka nämä: Turtle Beach Ear Force PX21 kuulokkeet - Gigantti |
KUULOKKEET EAR FORCE PX21 - MUSTA vertaa hintoja ja osta halvimmat tuotteet |
Pistin Jimssistä nuo Tritton AX 180 tilaukseen. Eiköhän noilla pärjää. Vanhoilla Turtle biits px21:llä en koskaan jaksanut Sound Whorettaa, koska en halunnut että korvat hajoaa |
Päätin kokeilla uutta lähestymis tapaa pelaamiseen/leffojen katseluun sekä musiikin kuunteluun. Tilasin Unique Melodylta custom in ear monitorit. Firman lippulaiva Miracle pitäisi olla kuulokkeiden aatelia (tai ainakin arvostelujen mukaan) ,sinänsä tuli ostettua varsinainen sika säkissä. Tuota kun ei pysty palauttamaan jos vaikka ääni onkin aivan hanurista. Käyttö mukavuus pitäisi olla huippuluokkaa kun nuo tehdään omien korvien mukaan. Alku päivien totettelun jälkeen monitori "unohtuu" korvaan. |
Tuo Mixamp löytyy jo vanhastaan, joten siinä säästän hiukkasen. Kuulokkeisiin menee joku tontun verran, ehkäpä. Tarkka summa on vielä pimennossa johtuen audiologin tulevista kustannuksista (muotit) ja monitorien taiteellisesta puolesta (sinne pystyy teettää sisälle kaikkea Jade kristallista puukoristuksiin.) Johto vielä erikseen,on tällä hetkellä loppu varastosta,eikä tietoa uusista vielä ole. |
moro, ostin ton dx.comin usb 3d sound donglen, ja kytkin sen pleikkaan ja valittin input deviceksi generic usb audio device, eikä puhe kuulunut siitä. jos usb palikkaa pyöritteli pleikan usbipaikassa niin palkki heilu ja kuului jotain ratinaa. kuulokkeina zowie hammer 3,5mm versio. eikö tämä dx:n versio siis toimi pleikan kanssa vai mitä ? |
Morjesta mulla on tuollaiset Steelseries Siberia V2 kuulokkeet USB-versio, mutta ns. pc-versio eli ei saa telkkarista ääniä kuulokkeisiin samalla, kun haluaa puheen PS3:sta. |
Tuosta Sound Blasterista olen pari arvostelua lukenut, ja molemmissa sanottiin että ei anna kovin hyvää vastinetta rahoille. Äänikortin tarvitset, että saat mikin noista luureista toimimaan. Sound Blasterin mukana tulee varmasti härpäkkeet että saat pleikkariin kiinni. Saman asian ajaa tässä hyvä vaihtoehto Sound Blasterille, jos on pakko 5.1 virtuaalisurroundi saada. |
Kiitosta vastauksesta. Mutta mulla on siis tälläiset kuulokkeet: SteelSeries Siberia v2 Full-size USB Headset, Musta | 86.00e - Jimms.fi |