Tämä on keskustelu PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Tunnettu Eikö kukaan osaa autaa, et sais jostain varaosia....mielummin parempaa mikkiä? Ite olen yrittäny hakee googlesta, mut ...
Onko siitä pitkäkin aika kun ostit tuon headsetin? Yksi konsti voisi olla että ota yhteyttä liikkeeseen joska headsetin ostit ja kerro tilanne tai voi olla kaukaa haettua mutta täältä EHKÄ saattaisi saada hommattua varaosia. Muita ei tule mieleen. |
Sitten en muuta keksi juuri nyt kuin että tarkastele tuota linkittämääni creativen sivua josko sieltä saisi tilattua mikin. Ainaskin itse headsetin saa hommattua. Jos ei suoraan tilaamalla onnistu niin ainahan voi soittaa ja kysyä niiltä myyvätkö pelkkää mikkiä. Luulisin että niitäkin saisi erikseen ostettua sillä varmasti tuo mikki on se mikä useiten näistä hajoaa. |
Vastaan itse. Seuraavanlainen löytyy valikoimasta. Vaasan Elektroniikkakeskus Oy / Vasa Elektronikcenter Ab |
Nii elikkäs: Ostin eilen verkkokaupasta tuon Creative HS-950 headsetin ja haluaisin saada PELIÄÄNET (Esim ammuskelu) tulemaan siitä. Nyt kuuluu vaan tuo keskustelu.. Saisko toosi yksinkertaisesti, mitä pitää ostaa ja mitä tehdä.. Se on sitten USB headset |
Pelaan nyt: MW2, CoD4 ja BC2
Liekkö tämä oikea ketju tälle kyssälle |
Palauta headset kauppaan ja ota tilalle sellainen, josta löytyy erikseen liitännät mikille ja kuulokkeille. Mikrofonin lyöt otsikon Deltavoice USB-"äänikortin" kautta pleikkariin ja kuulokkeet yhdistät vaikka stereoihin. Näin saat kuulumaan puheet ja peliäänet samojen lappujen kautta. |
Slay Radio - Go retro!
Ja lisätään vielä että jos on epäselvyyksiä niin lue tämän ketjun aloitusviesti ja jos vielä epäkohtia löytyy niin sitten jatkokyselyjä |
Tuota, mulla on menny vähän ohi. Mitä hyötyä on tosta uspi-hetsetti äänikortti härpäkkeessä verrattuna siihen, että mulla tulee peli- ja chatäänet töllön takaa langattomiin sonyn kuulokkeisiin ja ite höpisen horinani jabran bt mikkiin? |
Jos tuo setti on hyvä niin ei kaiketi mitään hyötyä, mut ite ainakin tykkään siit et mikki ja kuulokkeet on yksi ja sama vehje. Yritin jossain vaiheessa pelata kuulokkeilla ja bluetooth mikillä....se vasta oli hankalaa ainakin mun mielestäni. |
Last edited by Tunnettu; 08.05.2009 at 10:35.
kertokaas urpolle että saako noita peliääniä ja muitten puheääniä kuulumaan ton äänikortin kautta ja vielä jos joku kertoilisi mistä tommosta deltan korttia ois hyvä hommata kun ei oikein mistään löydy (tai sitten en vaan osaa |
Slay Radio - Go retro!
Mistä tuon Delta Sinovoicen oikeen voisi löytää? Ja paljon se maksaisi? |
Esim. verkkokauppa.comista. Luultavasti, jos on vielä myynnissä. Löytyy myös muita vastaavia tuotteita jotka sopivat. katselpa sieltä. Myös google on ystävä. |
I am not getting OLDER... I am levelling up!