Tämä on keskustelu PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Aattelinpa laittaa tämmösen ketjun pystyyn, kun vähän väliä tulee kyselyjä kyseisen headsetin ostaneilta, että miten toimii ja miksei toimi yms. ...
Aattelinpa laittaa tämmösen ketjun pystyyn, kun vähän väliä tulee kyselyjä kyseisen headsetin ostaneilta, että miten toimii ja miksei toimi yms. Vastailen kyllä aina mielelläni mutta ajattelin, että jaetaan viisauksia ja kokemuksia kyseisestä headsetista niin porukka saa vastaukset ongelmiinsa jo täällä. Jos vaikka mä alotan sit tän ja laitan tämän kyhäämäni ohjeen tähän kaikkien luettavaksi: |
Last edited by TT-2k; 19.05.2010 at 08:11. Syy: Lisätty lista toimivista vehkeistä
Ei sitä vihreetä piuhaa laiteta TV:seen, vaan äänikortin siihen kuulokepaikkaan,esim. bluetooh headseteistäkin kuuluu vain puheäänet ja kotiteatterista tai sitten tv kaijuttimista peliäänet, samoin mä teen tässäkin, koska oishan se hieman sekava jos peliäänet tulisi kuulokkeista sekä myös muiden puheet! |
Hyvä että sait Hamsteri toimimaan niin kuin halusit. Itseäni palvelee tosin paremmin tuo puhe ja peliäänien tulo kuulokkeista kun olen yleensä iltapelaaja eikä viitti enää silloin stereoita huudattaa.Saan myös paljon paremmin selkoa äänimaailmasta nyt kun mun mielestä oli tosi häiritsevää että peli ja puheäänet tulee eri lähteistä mutta makunsa kullakin |
Eivät kaikki asu enää vanhempiensa luona vaan jotkut meistä ovat onnistuneet löytämään elämänkumppanin jonka kanssa sitten asustellaan yhdessä ja luonnollisesti se rajoittaa pelaamista ja VARSINKIN pelaamistä kotiteatterin äänet täysillä pauhaten. Ja joillakin on myös pieniä lapsia joten kyllä tuo headsetti on aika korvaamaton mikäli ei halua pelätä ilman ääniä mikä olisi ainakin mun kohdalla täysin mahdotonta |
Eli luultavammin kaikki headset:it toimii tällä järjestelmällä joissa on nuo 3.5mm plugit... |
There's no dawn for Men...
Olettaisin näin mutta en takuuseen voi mennä kun ei muista seteistä ole kokemusta. |
Ja Hamsterin kannattaa ottaa huomioon että tuo Fatal1tyn setti on suljetut (vai puoliavoimet?) kuulokkeet, ei pelkkä handsfree tyylinen pikku nappula. Eli tuo sinun toimintamalli on vähän kun laittaisi peltorit päähän joista tulisi puheäänet ja sitten teatteri/telkkari niin kovalle että ne äänet kuuluisi ylitse. Elikkäs, tuollaisilla umpinaisilla kuulokkeilla äänenlaadullisesti imo on nimenomaan tuo Kainin menettelytapa se fiksuin |
Aamen brother!! |
Joo vois harkita tätä systeemiä.. Kuitenkin täs lähiaikoina pitää jotku headsetit ostaa ja oon tota Fatal1tya harkinnu kun ovat laadukkaat ja hyvät. Ite kyl ehkä ennemmin langattomista tykkäisin, mutta nää kyllä on tosi hienot ja hyvät. Pitää ainakin joku tollai usb äänikortti hommata jos ostaa jotkut tollaset kuulokkeet missä on noi 3,5mm plugit. |
Sama headset täälläkin, eri näköisellä äänikortilla vain (ps3 tunnistaa kyllä c-mediaksi). Ei lähtenyt toimimaan.. Vika tod.näk. siinä äänikortissa, mutta en ole jaksanut palauttaa. Ja nuo jatkot pitää myös tehdä / ostaa, kun on melko lyhyet johdot nuo alkuperäiset. |
~ Käpy on kova. ~
Kyllä heiluu aivan normaalisti ja palkit on täynnä. Outo juttu ettei sulla toimi. Oisko vaan joku säätövika? Onko sun pleikan asetukset ton mun alkuviestin mukaset? Ja äänenvoimakkuudet säädetty kohilleen? Tai kenties vikainen mikki?Tai sitten ostat tuon Delta sinovoicen äänikortin 17 eeroo verkkokaupassa. |
Jep, my bad. Sen mikrofonin kun pistää oikeasti pohjaan niin rupeaa toimimaan |
~ Käpy on kova. ~
Mulla on tälläset kans, ihan ok't, hyvät hintaansa verrattuna...en pleikan kans ole kokeillu kylläkään. |
Kokeile ihmeessä! Ei siihen kuole..välttämättä. |
Ketjun alusta löytyy ainakin varmasti toimiva äänikortti ja mistä saa yms. |
Paremmin löytäisi jos threadin otsikko olisi järkevämpi, esim. Delta sinovoice USB äänikortti tjsp... |
PS3 60Gb@160Gb since 23.3.2007, 51" 3D @1080p + 92" @1080p, 7.1ch@1.1kW rms, 2xButt Kickers, G25 [ChiliCoke Shifter Resistance Mods, Wide BP, Led Knob], 100cm Fan :)