Tämä on keskustelu Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin SILIK Ohjaimestahan puuttuu kokonaan sixaxis-toiminto, joten tämä voi osaltaan vaikuttaa asiaan. Lisäksi bluetoothin puute on yksi todennäköisimmistä ...
Logitechin rumblebad 2 toimii osassa peleistä. joissakin ei toimi sitte L2 ja R2 napit |
Hirvee narina niissä tateissa pelatessa onx muilla sama homma |
Olen ostanut uuden ohjaimen. |
Jos takuuta olisi vielä jäljellä, niin ainahan voisi yrittää vaihtoa. |
Atari 2600 + PS2 + PSP + PS3 + Sony KDL46X2000
Trophyt
^^ asiakaspalvelun esimerkki-tapaus. |
Katos prkl... |
Kun avaat ohjaimen, otat tateista tattiosat ylös ja laitat itse tatin mekanismiin esim. ompelukoneöljyä ja pyörittelet pari minuuttia. Pitäisi hiukan tuota narinaa hillitä. Sivuvaikutuksena saattaa ajoittain puskea öljyä tattien rei'istä ulkopuolelle. |
"Come on, everyone, let's Wang Chung tonight! What? Everybody Wang Chung tonight! Wang Chung or I'll kick your ass!"
Vasen liipasin jäi oudosti pohjaan eikä suostu vapautumaan. Tai kyllä se liipasin liikkuu, mutta pelaamisesta ei tule mitään kun kone tulkitsee liipasimen olevan koko ajan pohjassa. Onko joku avannut ohjainta? Olisiko tällaisen vian fiksaaminen itse mahdollista? |
Erittäin helppo purkaa, erittäin vittumainen kasata. Niitten takanappien (R2 & L2) paikalleen saaminen kasaamisvaiheessa on helvetillistä. Itse taistelin varmaan tunnin niitten kanssa ennenkuin sain ne kohilleen. Välillä meinas usko loppua ja meinasin heittää koko roskan seinään. No, huomaat sitten kun rupeat kokoamaan |
Ok. Kiitos vinkeistä ja varoituksista. Yritän illalla raotella tuota kapistusta. |
Itsellänikin oli ongelmia vasemman tatin kanssa (kaarsi kokoajan oikealle). Kolmannen avauskerran jälkeen kokoamisvaiheessa paloi niin sanotusti naama ja ohjain lensikin seinään vielä puoliksi avonaisena. Ei ohjaimella näyttänyt olevan tulevaisuutta niin väliäkö tuolla. Olo oli kyllä mahtava |
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/.../Encore2K7.png | Don't underestimate the other guys greed!
Itsellä DS3-ohjaimessa jäi NHL:ää pelattaessa "tatti pohjaan", mutta se bugi korjaantui kun vähän ohjainta hakkasi pöydän kulmaan. Olin jo availemassa ohjainta, mutta päätin ensin kokeilla kuuluisaa venäläistä toimintatapaa |
Edellä kulkija kompastuu, jäljessä tulijat pitävät varansa.
Ruuvien löysäys ja ohjaimen pieni vääntely auttoi. Liipasin naksahti takaisin paikoilleen ilman koko ohjaimen avaamista. Thanks vielä kerran, olis varmaan menny hermo, jos olisin mennyt avaamaan ohjaimen kokonaan... |
Eilen päätti sixaxis kuolla. Ei rupea lataamaan ps3:lla eikä pc:llä, usb johdossa ei ole vika, kun toinen ohjain alkaa latautumaan. Mitenköhän tuon takuu laita on ohjaimen kohdalla, konsolista on takuu umpeutunu reilu vuosi sitten. Luin netistä että sony vaihtaisi kuolleet sixaxis- ohjaimet uusiin, onko totta? |
Pelaan: GTA IV,GT5P
Pelit: GTA IV, GT5P,Resistance,motorstorm,nfs prostreet,uncharted,ratchet&clank tod