Tämä on keskustelu Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Manix Häh? Mikähän järki tuossa nyt on? En ymmärrä itsekään, mutta Microsoftillahan on ihan sama politiikka, eli ...
|
|
Eli ideana se että haluaisin kytkeä PS2 ohjaimia tuohon kolmoseen kun ei ole nyt kuin 2 Sixaxis ohjainta (enkä ajatellut ostaa uusia) , Eli toimiiko jos kytkee tuohon adapteriin multitapin ja siihen monta ohjainta??? Itse en omista adapteria enkä multitapia ja haluaisin varmistua toimivuudesta ennen kuin ostan mitään... |
Mitä? Häh? Yhyy! ='(
Kysynpä itsekin tässä ohjaimista elikkä: |
Onko jollain kokemusta PS3:n ohjaimesta ja siitä, kun se lakkaa toimimasta välillä. Konsolin omaa web-selainta käytettäessä lakkaavat toimimasta kaikki näppäimet, paitsi PS-näppäin. Samoin PS-näppäimestä painettaessa kun tulee vaihtoehdot koneen ja hiiren sammuttamisesta, niin ainoastaan ohjainnäppäimet toimivat, mutta kone ei reagoi lainkaan X- tai O-näppäimen painallukseen. |
Täsmälleen sama vika tuli minunkin ohjaimeen ja lähetin sen huoltoon, josta lähettivät hieman alle viikossa kokonaan uuden ohjaimen tilalle... |
|
Onkos kellään kokemuksia noista PS2 to PS3 Controller Converter adaptereista? Pitäisi hankkia kun itsellä olisi hyvä ratti ja polkimet mutta kappas kun liitin on PS2:sen liitin... |
Täällä näistä härpäkkeistä keskusteltu. |
Nyt pelaan:
|
Jaa... Kenelläkään ei tietoa tai kiinnostusta vastata.... |
|
PSN: Ramo_FIN
- Grand Touring -
Kokeilin tuota EAXUS adapteria ja sen voin sanoa, että eipä toimi... |
PS3 + 55" Full HD :)
Sixaxis hajos nyt. Kolme ja puol kuukautta kesti. R2 otti itseensä. |
mulla hajos vasen tatti jotenki ettei joka suuntaan reagoi. Esin nhl pelis hyva testata tarkkuusammunnassa ku se nakyy naytolla miten tattia liikuttaa. Joku palanen kans kilisee sisalla, vien takuuseen. |
|
plääh
|
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Minulla olisi tämmöinen kysymys: jos tuo ohjain nyt hajoaa ja konsolini ostin Prismasta niin saanko Prismasta uuden? siis tilalelle? Jos vien sen sinne. |
|
Jep, tiedän muitakin tapauksia kun on saanut suoraan uuden tilalle. Tottakai vaihtavat jos möivät paskan |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!