Tämä on keskustelu Tattien kumit irtoilee, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Ostin tuossa reilu vuosi sitten ps3 :n ja 2 ohjainta oli mukana. Miten voi olla että saman päivän sisällä kummastakin ...
Ostin tuossa reilu vuosi sitten ps3:n ja 2 ohjainta oli mukana. Miten voi olla että saman päivän sisällä kummastakin ohjaimesta lähtee puoliksi vasemman tatin kumi irti? |
Mulla on ihan sama juttu! Itsellä on 4 ohjainta, ja kaikista on lähtenyt vasemmanpuoleisesta tatista kumi, yhdestä ohjaimesta on lähtenyt molemmat. En tiedä korjaako takuu tuon, mutta kyllä siihen peukalot tottuu, mutta aluksi on kyllä ilekää pelata ilman kumeja. |
http://www.consoleshop.com/product.php?productid=16756 Olisiko noista apua? |
PS3 60gb(500gb), Sony KDL-40L400 + Creative Fatal1ty Gaming Headset
http://battlelog.battlefield.com/bf3...186280097/ps3/
Raju pelityyli teillä. Täällä pelattiin 6 vuotta PS2 alkuperäisellä ohjaimella ja kun konsolista luovuin tatit olivat kuin uudet. Terävät peukalot? |
mulla ei kans ikinä ole ollut tattien kans ongelmaa, ps2 kesti kans sen 6vuotta kait ja ps3 tatit kestäny yli puoltoista vuotta. varmaan ootte pelannu sit paljon pelejä josa niitä hinkataan ihan kunnolla niinkuin jokku olympialaispelit. |
Nuo on onttoja sisältä ja alapinnalla kapeahko reikä. Ne venytetään tattien päälle (pois ottaminen saattaa olla vaikeampaa). |
Last edited by karik134; 24.11.2008 at 01:34. Syy: lisäys
Mulla kesti kakkosen aikaan alkuperänen v2006 ja ostin kakkosen tosiaan 2001.Ostin uuden ohjaimen se kesti sitten 2v et voi olla sit valmistus virheitäkin.Oma kolmosen ohjain on sen verran tuore ettei vielä ole lähteny. |
Pelejä Nhl09,BF:BC,GTA IV,COD4, NFS Carbon,Colin Mcrae dirt,BF 1943,NHL10,BF:BC2,FIFA 10,NHL11,GT5
Himassa on vieläkin ps2 ohjaimet joita vuositolkulla viskelty seiniin. Ovat yhä hyvässä kunnossa kuin ostaessa. |
Eilen napsahti postista ko.silikoni tatin päälliset juurikin tuolta puljusta. |
Isältäs irtos tatin kumi kun sua teki |
LOL, multa on menny tatit ihan joka plegu ohjaimesta mitkä olen omistanut. Niin PS2:sen ja PS3:senkin. Pleikka 3n molemmista mukana tulleista ohjaimista on kulunut irti. Enemmän käytetystä ohjaimesta repesi vasemman tatin kumi kokonaan irti |
Just toi tatin jumitus ärsyttää. Samaten natina. Ziikasin tossa ohjaintani vähän tarkemmin ja huomasin tatin juuressa muovipölyä ja vielä paljon. Tatti kuluu pölyksi, joka tunkeutuu väleihin pistää tatin natisemaan ja jumiin. Pitää varmaan purkaa ohjain ja katsoa auttasko puhdistus mitään. |
Kyllä ton voi hyvinkin purkaa tuon ohjaimen.. Itselläni sama tatin kumin irtoamis ongelma.. varovasti vaan ohjain auki, ja kattoo vähä mitä irrottelee ni kyllä sen vielä kasaan saa.. Ps2 ohjaimen tatin istutin tuohon ds3. Maltilla vaan ni hyvä tulloo. |
Ihan vain teoriana: te joilla tattien kumit irtoilevat, poltatteko kenties tupakkaa ja/tai rassaatte mopoja? Tuli mieleen, että jos jommastakummasta tarttuu sormiinne jotain, joka hapertaa sitä kumia. |
Itse poltan kyllä tupakkaa mutta ei tuo luultavasti siitä johdu.. Minulla repesi koko kumi oikein huolella irti.. Juttelin paikallisen konsoliikkeen myyjän kanssa ja se puhui että vois olla huono liimaerä mikä olisi syynä tattien irtoamiseen. Kyllähän se toisaalta pelikin vaikuttaa tähän jonkun verran, ja se kuinka paljo tattia painaa ja runnoo.. |
Ei siihen tarvitse mitään tupakan polttoa tai muutakaan, että kumit irtoilee! Mulla on jokaisesta 4 ohjaimesta lähtenyt vasemmasta tatista kumi pois, ja tatti sojottaa suoraan eteenpäin automaattisesti. |
Hmm, outoa. Itte oon pelannu kymmeniä tunteja Super Stardust HD:ta "pyöritys" taktiikalla eikä oo käyny mitään |