Tämä on keskustelu PS3:n ostaminen Amazon.co.uk:sta (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Nyt itsekkin ajattelin tilailla tuon paketin. Mitä ne toimituskulut ym. kulut tohon Ps3 +peli+hdmi tekee? Ja mitä se nyt sitten ...
Nyt itsekkin ajattelin tilailla tuon paketin. Mitä ne toimituskulut ym. kulut tohon Ps3+peli+hdmi tekee? Ja mitä se nyt sitten maksaisi kalleimmillaan (=huono kurssi). Eli tilaisin vaan nuo Ps3, Motorstorm ja HDMI. Tekeekö se sitten tuon 279 puntaa+toimituskulut? |
Pistin äsken tilaukseen kyseiset härpäkkeet: |
Nyt oli nopeeta toimintaa amazonista. Sunnuntaina tilasin Pleikkari 3sen peleineen ja tänään tiistaina mies soitteli päivällä ja sano että ois paketti tulossa, oletko kotona. Harmi kyllä reissun päällä olen mutta pyhien jälkeen sitten maanantaina konsoli haltuun. Jes. |
Kuulostaa hyvältä |
joo hienoo.
Pystyisikö joku luotettava tilaamaan pelejä minulle tuolta Amazon uk:lta, kun näyttävät olevan noin halpoja? Maksaisin tietysti palkkion jos joku hoitaa homman? |
Last edited by X-Spitfire-X; 23.12.2008 at 23:07. Syy: lisäystä
No voi helvete. Enkä saa koko masiinaa kiinni näyttöön muuta kuin HDMI:ta käyttäen. |
joo hienoo.
on tässä pohdittu että mistä kannattaisi ostaa PS3, ja kyllä halvin ratkaisu on amazon.co.uk. |
Itse otin tuon Air mailin koska muistaakseni toisella postitustavalla tuli n. 25e lisää kuluja jollen väärin muista. Tuohon tulee päälle amazonin lisäämä vero ja postikulut kait. Silti huomattavasti halvempi kuin mikään paketti minkä Suomesta saisit alle 400 eurolla. |
joo hienoo.
Subtotal of Items: £330.96 |
joo hienoo.
Taas lähti yks tilaus muiden joukossa amazonista. |
Pistän tähän checkilistin, jos on epävarma miten toi homma menee (yritin quotata ylläolevaa epäselvää viestiä, mut huonolla menestyksellä): |
Happamia, sanoi kettu mielenterveyslääkkeistä.
Eipä ole enää paha hinta jos n.300 eurolla saa parilla pelillä kotia asti. |
Nyt löi kyllä täysin ällikällä punnan kurssi... |