Tämä on keskustelu Sekalaisia PS3-kysymyksiä (Huom! Ongelmille omat ketjunsa!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Anteeksi kun en vaivautunut etsimään samanlaista ketjua mutta minulla olisi pari kysymystä liittyen plege 3:seen(aattelin ostaa viikon kuluttua). 1.Aiheuttaako PS3 ...
Anteeksi kun en vaivautunut etsimään samanlaista ketjua mutta minulla olisi pari kysymystä liittyen plege 3:seen(aattelin ostaa viikon kuluttua). |
1. Ei aiheuta. |
Tuosta netti vastauksesta kyllä yllätyin.Luulin että pelaamiseen tarvitaan vähintään 512kt ja upload 512kt.Osuit oikeaan soneran 2mb netti. |
Ookkei.Luin myös kauan sitten että gta iv saattaa jäätyillä pleikkarilla ja siihen tuli päivitys storeen.Eli pitääkö tuo päivitys ladata storesta vai tuleeko se firmiksen mukana? |
Hupsista unohdin kysyä että monenko prosentin signaali tarvitaan wlanin käytössä että netissä pelaaminen käy? |
Itse en löytänyt vastausta tähän kysymykseen joten pistin sen tänne. Olen kuullut että RGB Täysi (HDMI) asetus kannattaa pitää asetuksella täysi jotta pelit näyttäisivät paremmalta. Tähän asti olen näin tehnytkin ja telkkarista laitan vielä theater-tilan päälle jotta kuva olisi ihanteellinen. |
Oikeastaan vain siinä tapauksessa, että jos pelkästään pelaat, ja televisiosi tukee RGB:n koko skaalaa, kannattaa valita Full-asetus. Mutta jos televisiosi paneeli ei kykene koko RGB:n skaalaan ja/tai katsot DVD/BD-levyjä Pleikalla, valitse asetus Limited. |
Itselläni olisi kysymys koskien PSN-tunnusta ja Trophyja... Asiaan, jos teen uuden PSN-tunnuksen, niin säilyykö Trophyt Pleikkarilla ja siirtyvät sitä kautta uuteen PSN-tunnukseeni? |
Muutama juttu ois ollu kiva tietää |
toki väliaikaisena ratkaisuna voit ostaa rgb-kaapelin niin saat usa/japani ntsc pelit näkymään väreissä, toki dvd/blu-ray elokuvat näkyvät rgb-kaapelilla vihreinä joten suosittelen ostamaan kaapelin jossa on kuvan muunto eli nappulasta voit valita composite tai rgb asetuksen päälle. |
Viisaammat! Miten toimia trophien suhteen, jos pelaa samaa peliä eri laitteilla, mutta samalla tunnuksella. Eli jos olen vaikka aloittunut pelaamaan peliä X omalla pleikalla ja saavuttanut pari trophyä. Sitten ottanu saven talteen ja jatkanut peli toisella pleikalla ja jälleen saavuttanut pari trophyä. |
Ne kyllä synkkaantuvat kummallekin konsolille, kunhan muistat tehdä serverisynkkaukset aina ennen kuin siirryt konsolilta toiselle. |
Jotain häikkää on tuossa synkkauksessa ollut jo pitemmän aikaa, eli juuri kuten Zeroseos asian kuvaili, yhdellä koneella saavutetut trophyt eivät aina näy oikein toisen koneen listassa, vaikka synkkaantuvatkin Sonyn servereille ja näkyvät trophyvertailtussa. |
Pitää paikkaansa. En ole tarkkaa versionumeroa pystynyt paikallistamaan, mutta olen ongelman tiedot kyllä Pleikkarin tekniselle tuelle välittänyt eteenpäin. Eli pitäisi ainakin olla tietoisia, että tuollainen "ominaisuus" käyttöjärjestelmästä löytyy. |