Tämä on keskustelu VidZone (Onko ongelmia? Lue ketjun ensimmäinen viesti!), Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Voisiko joku valaista mikä tämä Vidzone on?...
Voisiko joku valaista mikä tämä Vidzone on? |
aurinkokuninkaat #24
Se on VidZonen idea ollut alusta asti, eli toiminta rahoitetaan mainoksilla ja noilla oheistilpehööreillä (eli mm. kännykkäsoittoäänillä). Toistaiseksi mainokset ovat onneksi aika huomaamattomia, eli musavideon aikana tulee niitä pieniä mainosikkunoita ruudun alalaitaan. |
Last edited by TT-2k; 04.12.2009 at 21:01. Syy: Viestit yhdistetty
Tässä nyt tullut jonkun aikaa selailtua noita videoita ja ihan hyvältä näyttää. Paljon sellaisia biisejä löytynyt jotka on jo unohtunut kokonaan. Äänen- ja kuvanlaatu kyllä vaihtelee jonkun verran, esim. Painin Follow Me kuulostaa melko lattealta verrattuna esim. jos tietokoneelta soittaa. Joitakin lempibändejä kuten Amorphis, In Flames, Rammstein ja The 69 Eyes löytyy listalta, mutta biisejä ei kuitenkaan ole saatavilla. Ilmeisesti jokin tekijänoikeus homma tai ovat tulossa myöhemmin. Ehdoton helmi tähän asti itselle on ainakin Amon Amarthin Cry of the Black Birds. |
Jätkät väärä triidi, mut miten saan vaihdettua jenkkiacconi eu regioniin? Haluis saada ton VidZonen pelaamaan tällä Stamina nikillä, mutta tuli joskus fiksuna tehtyy tästä jenkkiacco. :s |
No todellakin. Luetaan niitä FAQeja, kun sellaiset on työllä ja vaivalla kirjoitettu. |
Olis pitänyt näköjään lisätä tuohon viestiin perään tuo trendi-ilmaisu "/IMO", eli kyseessähän oli vain mun mielipide. Mä kuuntelen raskasta rockia, metallia, ja näin, ja sitä mä myös haluan kuunnella VidZonessa, joten itselleni tuo sisältö on laimeaa, koska sieltä ei löydy juuri mitään mun makuun. Eli tuo "sisältö = paska" oli vain mun mielipide ja mun kannalta katottuna. End of case. |
► 46" Samsung Full HD LED-TV | PS3 40 GB (320 GB) | 2x SIXAXIS | Jabra BT135 -headset ► PS3-pelini ► Trophy-kokoelmani
OI JUMALAUTA <3. Täältä tulee kyllä bongattua semmoista musaa mitä jopa VH1 soittaa vähemmän. Nörteille tiedoksi VH1 (ja Classic) on musakanavien aatelia. |
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
Erittäin hyvin sanottu siellä takana! |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
Kerro mulle, mitä kuuntelet niin koitan löytää tuolt sitä. Toki jos jotain gospelia tms muuta erikoista niin en välttiis löydä (joku toinen saa etsiä). Jumakekka tuolla on tuhansia bändejä. |
PS3 Pelini
Ihan potentiaaliselta palvelulta vaikuttaa. Monta mukavaa yllätystä tuli vastaan kun selaili. Semmosia videoita/ biisejä, jotka viimeksi nähnyt/ kuullut Jyrkissä joskus 90-luvun taitteessa. |
PSN: Sivuosuma
Onko tietoa onko tulossa korjausta bugiin joka jäädyttää pleikkarin vidzone latausruutuun? |
What Drama! Apparently the Wilder brothers are squabbling with Stuart again! The pressure from the competition is really starting to show!
Eikö ketään häiritse tuo kuinka isolle tasolle VidZonen musiikit on säädetty? |
Erittäin loistava lisä todellakin tällainen oma musaboxi! Ainoa valituksen aihe meikällä on ettei tuolta nyt löytynyt kuin kaksi Within temptationin biisiä. Onneksi satun kuitenkin diggaamaan kummastakin. |
Se missä sinä näet hulluutta, minä näen hauskan vitsin.
Kyllä sieltä löytyy aika paljon hyviä kipaleita ja varmaan eilen porukka frendilistalla myös sen huomasi ainakin minun kohdalla kun yli 6 tuntia pyöri kappaleet |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi