Tämä on keskustelu PlayStation 3:n uusi ohjaustapa PlayStation Move, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Valtaosa tetaamistani peleistä toimii hyvin yhdellä Move-ohjaimella. Navi-ohjaimen hankinta on ergonomiakysymys, sillä kyllähän se pysyy näpeissä paremmin, kuin DS3-yhdellä kädellä. ...
Valtaosa tetaamistani peleistä toimii hyvin yhdellä Move-ohjaimella. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Sinun allekirjoituksesi:
Täällä on listaa Movea tukevista peleistä ( List of games compatible with PlayStation Move - Wikipedia, the free encyclopedia ), eli demo-levy on hyvin pieni osa valikoimasta. Osa on tietenkin vasta tulossa, joten alkuun ei kannata nostaa odotuksia pilviin. Perus minipeli/sport/family-kokoelmaa sieltä alkuun puskee. |
PS3, Xbox 360, Wii - PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
|
Embargo loppuu tänään vasta klo 20, jos ihan tarkkoja ollaan, mutta ei se kaikille näemmä ole niin justiinsa. |
IGN:n huomioita: |
Unless a reviewer has the courage to give you unqualified praise, I say ignore the bastard - J. Steinbeck
NES, SNES, GB, GB COLOR, N64, GBA, DS, DS LITE, GC, WII, PS1, PS2, PS3, PSP, XBOX, XBOX 360| NP: ToV [XO], InFamous [PS3]
Varmaan jo joku kysynytkin, mutten löytäny, niin että käytetäänkö navi -ohjainta missään näistä alun peleistä vai onko Heavy Rain ensimmäinen? |
Aika odotettuja arvioita, eli parhaimmillaan ihan hauskoja party/moninpelejä, mutta ei mitään "killeri" pelejä joiden takia porukka ryntää kauppaan. Mitään uutta "Wii sportsia" ei ainakaan vielä ole markkinoilla (Sports Champions on tavallaan Moven eka vastaava, mutta siinäkin hahmot enemmän aikuismaisia ja "todenmukaisia"). |
PS3, Xbox 360, Wii - PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Olin jopa ostamassa move kapuloita, mutta "laadukas" moontv sai mut perumaan aikeet |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
Mä pistin kapulan ennakkotilaukseen. Uskon kyllä, jos suurin osa arvosteluista pitää tekniikkaa hyvänä ja toimivana. Pelitarjonta ei vielä tosiaan loista, mutta näköpiirissä on muutamia mielenkiintoisia, jotka todennäköisesti ainakin minua tulevat viihdyttämään. |
Nyt pelaan:
Tossa ilmeisesti on itse pelikuvaa tuokin missä sinä näyt? |
Ps3+ps2+ajokaukalo+yli 20 peliä | Tietokone ja tele puolella iMac,2kpl Macbook,PowerMac,AppleTV+2kpl iPhone 4S,iPad 2, sekä 1xSaunalahti/3xDNA/3xSonera liittymät.
Tuo ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa, vaikka eri pelien välillä voi olla eroja pelattavuudessa (esim. Sports Champions vs Kung Fu Rider). Ei näitä pelejä voi suoraan samaa karsinaan heittää, vaikka Movea käytetäänkin. |
Last edited by Cobretti; 02.09.2010 at 10:15.
:: tiong ~ PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite :: i7 920, 6GB DDR3 1600MHz, nVidia GeForce GTX 275 ::
:: http://twitter.com/tiong_fi ::
Kummatkin videot on itse pelikuvaa kokonaisuudessaan ja arvosteluversiolla pelattu. |
Nyt pelaan:
Tämä tappaisi aika tehokkaasti oman kiinnostuksen kyseistä laitetta kohtaan, jos alkaisivat vielä Wiin pelejäkin uudelleentekemään. Jospa nyt vain tulisi sitä ihan uutta pelattavaa, jotain mullistavaa ja kunnianhimoista, mikä tekisi Moven olemassaolon tarpeelliseksi niille, jotka ovat jo vuosia Wiin kautta tästä liikkeentunnistuksesta nauttineet tässä muodossa. |
Unless a reviewer has the courage to give you unqualified praise, I say ignore the bastard - J. Steinbeck
NES, SNES, GB, GB COLOR, N64, GBA, DS, DS LITE, GC, WII, PS1, PS2, PS3, PSP, XBOX, XBOX 360| NP: ToV [XO], InFamous [PS3]
Mäksän huoliin viiveestä tekee mieli sanoa, että kannattaa ehkä kummiskin itse käydä testaamassa muutamalla pelillä ennen lopullisen päätöksen tekemistä. Omat havainnot kun ovat samanlaiset kuin XShavalla, eli MISSÄÄN kokeilemassani Move-pelissä ei ollut pelaamista häiritsevää viivettä. Tumble monesti mainitaan esimerkkinä tapauksesta, jossa Moven viive on huomattavan suuri. Jännä kyllä, itse en pelatessani huomannut sitä ollenkaan. Joten jos tuo on puristien mielestä se pahin esimerkki, ja siltikin pelasin hymy naamalla ja omasta mielestäni lagittomasti, en itse parempaa todistetta Moven kyvyistä tarvitse. |
Itellä oli wii aikanaan kun se julkistettiin, 3kk jälkeen myin pois kun ei 30" telkkarilla semmost voinu pelata. |