Tämä on keskustelu PlayStation 3:n uusi ohjaustapa PlayStation Move, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Starter Pack tuli kotiin ja alkuvaikeuksien jälkeen (eli kuinka saada kamera pysymään ohuen tv:n päällä) on päästy jo testailemaan noita ...
Starter Pack tuli kotiin ja alkuvaikeuksien jälkeen (eli kuinka saada kamera pysymään ohuen tv:n päällä) on päästy jo testailemaan noita demoja jne. Itse konsolin valikossa Movella voi liikkua varsin näppärästi. Alkuun tuntui, että liikutan liian lujaa vauhtia kun valikot vain viuhuvat silmien edessä, mutta kun tahti rauhoittui niin hyvin on pärjätty. Sports Champion-demo oli sen jälkeen vuorossa (itse peli on tulossa, mutta ei vielä saapunut). Frisbeegolf oli jees. Välillä pitkät käteni veivät liikeohjaimen ulos pelialueelta (tai jotain), mutta muuten kaikki sujui hyvin. Mutta se pöytätennis... Se se vasta olikin laji. Tykkäsin |
YNWA
Hmm, pitääkö tätä varten siis hommata starter pack, navi-ohjain ja toinen move-ohjain, että saa kaiken irti? Ainakin sports championsin jotain traileria katsoessa huomasin, että siinähän tarvitaankin kaksi move-ohjainta, ainakin osassa pelejä. Melko kalliiksi tää liiketunnistushupi menee tommosessa tapauksessa. |
Nyt sain ton The Shootin toimiin ekalla yrittämällä (eli tähtäimen mukaan) ja huomasin siinä semmosen että tässä pelissä ei haittaa jos joku/jokin on siinä kameran ja Moven välissä. |
Sinun allekirjoituksesi:
Nyt kun tän Moven myötä tuli toi kamerakin sitten niin onko ideoita miten sen saa viritettyä taulutelkan päälle...? |
YNWA
Itsellä on kamera telsun päällä joka on seisoessani vatsan korkeudella ja istuessani päänkorkeudella ja hyvin on toiminut. |
| PC | PSP | PSVita | PS1 | PS2 | PS3 | Sony Xperia S |
Ashen veil
Minulla se ainakin on television alapuolella. En saanut sitä mitenkään telkkarin päälle, kun siellä on jo tuo Wiin "sensor bar". |
Last edited by Rottamopo; 16.09.2010 at 13:05. Syy: Lisäys:
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Tuossa Sony FAQ:ssa (linkki löytyy ketjusta) kai suositeltiin "olkapään korkeutta" (mikä sinänsä luontevaa jos seisoo - ainakin kamera sitten saa ideaalin linjan) eikä suositeltu kauheasti tilttaamaan kameraa, mutta ei kai sillä väliä jos homma toimii. |
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Hyvin pysyy meillä kun vähän taitteli uutuuden karheaa johtoa kameran takaosassa alaspäin. Ei kovin leveää alustaa näytä tarvitsevan. Hieman joutui hakemaan tasapainoa ensin, mutta ryhdikkäästi pysyy kun paikka löytyi. |
- the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja ja naatilla 9 henkeä -
Old Gamers' Society - Tosipelaamisesta tosi vanhoille pelaajille || Youtube/MrRamtoi || Paapan Jaarituksia
Onko kenelläkään vielä sattunut vahinkoa tämän moven kanssa? Meinaan juuri niitä lattialle tippumisia sun muita. Tuo psykeelinen valopallotikku kiehtoo meidän kaksivuotiasta siihen malliin, että on pakko antaa tänään testata. Dualshocki onkin tullut kestävyytensä suhteen testattua useilla lattiaan tiputuksilla, mutta tämä move vähän epäilyttää. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Kyllä toi move kestää yllättävän hyvin, 10 kuukautinen tyttöni antoi kohtuu perusteellisen kestävyystestin ohjaimelle joka piti sisällään mm. seinäänheiton |
Anarchy Company Finland
Bring it on
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto
Juu tarkoitus ei ole liimata mitään kiinni vaan mieluiten niin, että voin ottaa helposti koko kameran pois tarvittaessa. Ja tosiaan toi eyepet-pointti oli kanssa hyvä. Enpä edes ajatellut. Saattaa joskus sitäkin tulla testattua kun ei tiedä mistä noi naperot vielä innostuu. (Eli siis minä itse...) |
YNWA
Ovatko liikkeet (esim. siinä gladiaattori pelissä) ennalta määrättyjä. Vai meneekö vaikka miekka juuri sinne minne ohjainta liikutat, että sillä voi huitoa vaikka taivasta kohti jos huvittaa |
Latausasema on näille patukoille melkeimpä välttämättömyys. Onneksi sellainen löytyy jo heti lähdössä ja vieläpä omalla virtalähteellä. Tässä Sonyn virallinen "Charging Station". Helsingin Stockmannilla hintaan 32.90 €. |
Slay Radio - Go retro!
Slay Radio - Go retro!
Itse suunnittelin tommosen ostoa kun ei hintakaan päätö huimaa...jos sillä sais ainakin vähän pehmennettyä pudotuksia ym kaverin päähän naputteluja....juu tää kuuluis varmaan tonne toiseen ketjuun mut kysymyskin oli täällä. |
Last edited by Trollbutcher; 16.09.2010 at 18:30. Syy: Kysymys lisätty
Sinun allekirjoituksesi: