Tämä on keskustelu Kokemuksia PS3:n Blu-ray-lukupään vaihdosta omatoimisesti, Yleistä keskustelua PS3-konsolista alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Hei! tilttasi jokin aika sitten ps3 :sta tuo surullisen kuuluisa lukupää, no ei kun Ebay:sta uutta katselemaan mutt mutta. minun ...
Hei! tilttasi jokin aika sitten ps3:sta tuo surullisen kuuluisa lukupää, no ei kun Ebay:sta uutta katselemaan mutt mutta. minun versio on CECHL04 ja tuolla tarjotaan vai CECHL01. |
Hei taas. |
On noita tullut 2kpl 60gb malliin ja 1kpl 40gb malliin onnistuneesti lukupäitä vaihdettua (siis pelkkä 'laser lens' ilman deckkiä). Toistaiseksi toimineet ongelmitta vaihdon jälkeen. |
"Faith can move mountains." - Crazy old woman
"Are you gonna move a mountain?" - John Marston
Katsotaan miten käy... |
Terve taas! |
Moi ! |
Onko vaihdettu, toimiiko? Itsellä olisi sama edessä. |
Tänään saapui Blu-ray lukupää englannista ja asensin sen heti. |
PS3: GTA4, LittleBigPlanet, BuzzTV, Call of Duty 4, Fight Night 3, FIFA09, Lego Indiana Jones, Lego Batman, Pure
Wii: Mario Kart, Super Mario Galaxy, Wii Sport, Wii Fit, Super Paper Mario
PS3: GTA4, LittleBigPlanet, BuzzTV, Call of Duty 4, Fight Night 3, FIFA09, Lego Indiana Jones, Lego Batman, Pure
Ei lähtenyt ihan hyvin käyntiin minun, lukupään vaihto. Tilasin lukupään ja muuta varaosaa tuolta: LogicToyz.com - Games Console Parts for Wii, DS, XboX360, PSP, PS2, PS3 |
Miten tuolta edes uskaltaa edes tilata kun minkäänlaisia yhteystietoja ei edes löydy.. |
|
Noniin, paketti löytyi postista ilman lisämaksuja. vaihdoin uuden aseman kiinnni, mutta eipä auttanut. Hetken ihmettelyn jälkeen nettiä tutkimaan. Ilmeisesti koko asemaa ei voi vaihtaa, joten vaihdoin uuden aseman lukupään vanhan tilalle. Nyt toimii. |
moi! sieltähän se logictoyz:sta Enä minäkään tiennyt ettei englannista tule |
Mulla taitaa kanssa olla lukupää entinen kun ei pelejä tunnista. Onko kukaan muuten koskaan kokeillut että lähteekö levy pyörimään asemassa vai jököttääkö paikallaan? Meinaan vaan että saattaahan mulla olla vika tossa pyöritysmekanismissakin, eikä viittis ihan turhaan uutta lukupäätä hommata. |
Itel ku meni niin ei ayttana vaikka vähä vauhtii antokin...kyl se yritti pyörittää mut naksu vaan kokoajan...ja on tosi helppo homma vaihtaa...itse joskus 2 vuotta sitte kiinasta tilasin sen koko kelkan..mis se lukupää on.. ja hyvin on toiminu tähä päivää asti...orggis kesti sen repan vuoden... |
NHL 11
Ostin pleikkarin, jossa oli lukupää rikki. Sitten ostin YLOD pleikkarin, jossa oli ehjä lukupää jonka vaihdoin tähän lukupää rikkinäiseen pleikkariin. |