Tämä on keskustelu Tekken 6 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Heh, ovat sitten menneet kehittämään tähän vielä epäreilumman ja vittumaisemman loppu-loppuvastuksen kuin aikaisempiin Tekkeneihin. Mikä siinä on, kun pitää aina ...
Heh, ovat sitten menneet kehittämään tähän vielä epäreilumman ja vittumaisemman loppu-loppuvastuksen kuin aikaisempiin Tekkeneihin. Mikä siinä on, kun pitää aina laittaa tuollaista epäreilua paskaa loppuun? Laittaisivat jonkun ihan normaalin hahmon, joka on vaikka hieman normaalia nopeampi ja voimakkaampi kuin tuollaisen massiivisen mörssärin, joka yltää pitkälle ja jolla on jokin ihmeellinen suojaus pelaajan hyökkäyksiä vastaan puolet ajasta. |
Ihmettelyn alla PS2: - PS3: Gran Turismo 5: Prologue, Motorstorm XO: -
Wii/GC: - DS: Mario & Luigi: Partners In Time PSP: God of War: Chains of Olympus
Kiva toi rangaistus systeemi jos toinen lähtee kesken matsin tai se yhteys katkeaa vaan jostain syystä. Molemmat osapuolet saa miinusta pojoihin, joten en oo päässy yli 4danin vielä rankissa koska tippuu aina alaspäin, aika käsittämätön ratkaisu namcolta. |
"It's really weird. People drop 50-100 bucks on an SP game and know they will only get (at best) 40-80 hours of play out of it.
People, after having spent 50-100 bucks on an MMO, are complete animals when they realize they're bored after 100s of hours of playtime."
Mahtava pelihän se on, etenkin kun platinan sai siitä jyystettyä viimein irti |
Vai että Platinaa, ei hyvä isä sentään, niitä vartenko te pelaatte huuli veressä? |
PS3 60Gb@160Gb since 23.3.2007, 51" 3D @1080p + 92" @1080p, 7.1ch@1.1kW rms, 2xButt Kickers, G25 [ChiliCoke Shifter Resistance Mods, Wide BP, Led Knob], 100cm Fan :)
Platina tai ei, tarkoitus oli vain mainita, että himona on tullut jyllättyä tätäkin peliä. Juurikin omaksi iloksi. Platina on enemmänkin vain seuraus, kun pelistä on ollut paljon iloa. Onhan se peli nyt jo viikon ollut myynnissä |
Ei ole kukaan löytänyt vielä kunnon combo listaa hahmoille? Googlella löytynyt jotain mutta vielä aika heikon olosia tekeleitä ollut. |
Pah mä luulin et jengi oikeesti näkee vaivaa noiden combojen eteen mut nehä katotaan vaa netistä |
Tuskin kukaan nyt jaksaa nähdä vaivaa niin paljon että selvittää jokaisen 43 hahmon yli sata liikesarjaa, paitsi joku japsi joka elää konsolissa kiinni. |
Joo no en mäkään meinannu et jokasen hahmon combot opetellaan omasta takaa, mut tyyliin ne pari kolme huippuhahmoa joilla pelataan ranked matsit. Ja meinasin niitä sample comboja mitä löytyy niiden 10 hits combojen jälkeen sieltä listasta |
Jep. Bruce ja Jin on hahmot joilla olen lähtenyt pelailee. Perusliikkeet ja pikku sarjat on hallussa mutta pitäis saada lisää variaatioita ja mukaavaahan ois jos hallitsis hahmot kokonaan. Isot köriläät ei oikein nappaa. Azazel on ainut hahmo johon ei löydy taktiikkaa. Ainut tapa on voittaa hakkaamalla sitä kokoajan ja pysyä lähellä. Voitto tulee silti säkällä. |
Tekken on ollut ihan hyvää viihdettä. Nyt vaan alkoi ottaa pähään, että en pääse 1st Danista eteenpäin. Voittoja on jo yli sata ja tappioita vain muutama. Ei ole mitään järkevää selitystä sille, että olen jumissa tuossa kohdassa. Vielä enemmän on alkanut ketuttamaan, etten osaa laittaa kakkospelaajalle customoituja asuja. Onko tämä ihan yleinen ongelma, koska olisi ihan kiva tietää, miten voi siirtää kakkoselle myös customoidut hahmot. |
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now:-; Next: The Last Story, FFXIII-2, RE:Revelations ja Tales of Graces f
? :O kyl mulla ainaki löytyy peliseuraa kellonajasta riippumatta :/ |
En ole kyllä montaa kertaa edes käynyt onlinessa, mutta nyt sinne on kai sitten pakko mennä useammin. Tekken DR:n kanssa oli ainakin koko ajan hirvee lagi päällä. Tosin nyt mulla on parempi yhteys. |
Jos haluat nii voidaan ottaa matsia, suomi-suomi matsi on mun kokemusten mukaan melkeenpä lagitonta ;o Tosin ne matsit ei vaan vaikuta ränkkiin, et sinänsä huono. ...Tai hyvä, saisit vaan selkääs |
Jep, kylhän sitä vois jossain vaiheessa pari matsii ottaa. Nöyrästi lähden liikkeelle. Leillä on tullut pelattu, mutta menivät pirulaiset muuttamaan sen liikkeitä. Toinen, jolla olen treenannut nyt on Dragunov. Turpaan vaan niin että tukka irtoaa! |
Oioioi kun ollaan niin Pringlesi, missä sun vetävät viikset vetää?