Tämä on keskustelu Tekken 6 [PS3], Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Viestin lähetti alunperin Muggshotter Tähän on kuulemma tulossa joku patchi tai jotain tuossa joulukuun puolella. Itse olisin lukenut että olisi ...
Siltähän se vaikuttaa jos pelailee vaan satuinnaisesti eikä näe asiaa pintaa syvemmälle.. Tekkenit on aina ollut parhautta ja kutonenkin mitä todennäköisemmin on. |
Niin.. Tavallaan kaikki taistelupelisarjat pysyvät aina samanlaisina ja silti samaan aikaan niihin tehdään todella isoja muutoksia. Muutoksien vaikutus ja niiden huomaaminen vain vaihtelee sen mukaan, kuinka "syvällisesti" pelejä sattuu pelaamaan. |
[zD] zeroDignity
Tappelupelit pitäisi käsitellä ihan omana lukunaan. Eipä Soul calibur saati street fighter sarjakaan ole hirveesti muuttuneet pelimekaniikaltaan tässä vuosien aikana ja silti porukka tykkää. Miksi sitten Tekkenin pitäisi? Itse kyllä odotan tältä ihan sitä Tekkeniä itseään, ainoastaan toivon vain hyvää nettipeliä ja toivottavasti se joskus saadaan jos se ei kerta nykysellään toimi. Niin tai näin kohtahan se selviää, oma on nimittäin jo ennakkotilattu ja kovasti odotetaan ; ) |
Ai että kun on hieno, pelannut tätä koko päivän jo |
Olipa iloinen ylläri kun 30min sitten kävin postilaatikolla, tuloksena iltapuhdetta: |
PS3 60Gb@160Gb since 23.3.2007, 51" 3D @1080p + 92" @1080p, 7.1ch@1.1kW rms, 2xButt Kickers, G25 [ChiliCoke Shifter Resistance Mods, Wide BP, Led Knob], 100cm Fan :)
Oli kyl niin hyvä vitonen et vois harkita tän hankkimista. |
Uijui, on tää vaan mahti. Taitaa jäädä SF:t vähäks aikaa. |
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now:-; Next: The Last Story, FFXIII-2, RE:Revelations ja Tales of Graces f
Joo ite sain pelin jo eilen discshopista ja tässä ensimmäiset reaktiot.... |
Laskeskelin äsken että 50 trophyä löytyy. Eiks tässä pitänyt voida tehdä 4Gb asennuksen että jää latausajat pariin sekunttiin? Välillä kun 15-20s latailee niin hoh-hoijaa... |
PS3 60Gb@160Gb since 23.3.2007, 51" 3D @1080p + 92" @1080p, 7.1ch@1.1kW rms, 2xButt Kickers, G25 [ChiliCoke Shifter Resistance Mods, Wide BP, Led Knob], 100cm Fan :)
Mitenköhän, pienenisköhän lagit yhtään jos matsais vaikka suomalaisten kesken. Sietäisi kokeilla. Näköjään Ahvenanmaalta kestää pari päivää postittaa joten käsiksi pääsee vasta maanantaina, hohhoijaa. Haastetta voi heittää niin pääsis testaa online toimivuus (tai toimimattomuus) )että saiskos tästä turnauspeliä vaikka foorumilaisten kesken järkättyä. |
DigiExpossa tuli pelatuksi tätä peliä (pelkästään). Luokan kanssa oltiin tuolla. |
Oioioi kun ollaan niin Pringlesi, missä sun vetävät viikset vetää?
Erittäin hyvä peli muuten mutta tuo vastustajan ettiminen netistä saisi olla paljon nopeampi. |
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now:-; Next: The Last Story, FFXIII-2, RE:Revelations ja Tales of Graces f
Itse olen tosi tyytyväinen Tekken 6: een. Tätä on todellakin odotettu. |
Mun pelikokoelma http://www.playfire.com/cosmo21
Mun Playstation henkilökortti http://mypsn.eu.playstation.com/psn/...e/compaq21.png
Tuli tuossa kokeiltua peliä netissä 5 matsin verran ja olihan se huisin hauskaa menoa, nauttinut näin paljon tappelupelistä sitten tekken 3 |
Optionseista kun väänsin äänet Surroundiksi niin parani hieman äänet, tosin aika pieni ero stereoon verrattuna. |
Kyllä on hyvä peli. Scenario campaing on sopivan vaikea ja pitkä. Yksinpelissä on niin paljon tekemistä että en ole kerennyt vielä onlinea kokeilla. Trophy prosentti on jo 70. |
Eikös ennakkotiedoissa ollu et tuota campaing modee pystys pelaa kaksinpelinä netissä? |