Tämä on keskustelu PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!), Yleistä keskustelua PS3-peleistä alueella, joka on osa-alue PlayStation 3 alueella: Jumbon Anttilassa oli jotain vähän vanhempia PS3 pelejä tarjouksessa 29.90, mm. Tiger Woods 07, The Godfather, NFS Carbon, Def Jam ...
Jumbon Anttilassa oli jotain vähän vanhempia PS3 pelejä tarjouksessa 29.90, mm. Tiger Woods 07, The Godfather, NFS Carbon, Def Jam Icon, Fight Night Round 3 ja jotain muitakin pelejä. |
|
Last edited by Que; 15.10.2007 at 09:00.
|
|
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
|
|
Konsolifin, onkin Tosikkofin!
Onko täällä porukka tilaillut pelejä netin kautta jostain halvemmalla? |
|
VG+ tarjoilee mm. seuraavia aletuotteita: |
"We are performing maintenance on the database. Please excuse this inexcusable excuse for an excuse to excuse us for being excused for what is not excusable."
PS3 Pelini
Videogamesplus.ca:sta lähtisi myös Untold Legends: Dark Kingdom postikuluilla + 25 kanukilla eli n. 18 eurolla (oikeastihan tuo laskutetaan kanadalaisdollareissa, joten kurssivaihtelut ja luottokorttifirmojen valuutanvaihtomarginaalit vaikuttavat lopputulokseen). |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.
En tiiä kuinka edulliset hinnat nää oikeest on, mut on tääl mun mielest halvemmat ku muissa kaupoissa, kantsii kattoo www.discshop.fi |
BlahDVD:stä Mobile Suit Gundam: Target in Sight 18.99. |
NetAnttilasta Def Jam Icon ja Fight Night Round 3 29,90 / kpl. |
Play.comista Fifa 08 39 euroa. |
|
BlahDVD:stä: |
Nyt: Resident Evil 5 Gold Edition (PS3) Odotuksessa:Skyrim(PS3) WWE 12 (PS3) UFC Undisputed 3(PS3), Sharp LC42XD1E Full HD
Amazon.co.uk tarjoaa Sega Rallyä 16 punnalla: |
Ihmettelyn alla PS2: - PS3: Gran Turismo 5: Prologue, Motorstorm XO: -
Wii/GC: - DS: Mario & Luigi: Partners In Time PSP: God of War: Chains of Olympus
Tänään avatussa Viikin uudessa Prismassa Helsingissä on kaikista peleistä 15% alennus 10.11 asti. Itse hain Folkloren reilulla 5 kympillä. |
BUY NOW -hinta: |
Last edited by Samuel_the_Tire; 12.11.2007 at 08:35. Syy: Sorry, meni väärään ketjuun! MODERAATTORI VOITKO VAIHTAA TÄN SINNE OIKEESEEN KETJUUN?
Guitar Hero III kitaralla varustettuna 87.95 cdon.comista (ei postikuluja) - löytyykö jostakin halvemmalla? |